F_Orumster schreef:De duitse pers legde een vergelijk naar Goebels.
Ook weer een jonge generatie die niet weet waar het over gaat.
Een zielig mannetje met een klompvoet.
http://de.academic.ru/dic.nsf/dewiki/714424
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:De duitse pers legde een vergelijk naar Goebels.
Shadow0 schreef:Ceasario, ik heb werkelijk niet het flauwste benul wat je wilt aantonen met je reacties? Is het een oproep om alle schilders te gaan veroordelen omdat ze statistisch veel meer nazistische dictators voortbrengen? Of bedoel je dat de nazi's eigenlijk ook gewoon maar sympathieke mensen waren?
Nikass schreef:Tja op een discussie forum is het niet zo raar dat mensen hun mening geven en dat een opmerking tot nieuwe discussie leidt. Als je dat niet wilt waarom plaats je m dan?
agerrits schreef:Neem het leven wat meer met een korreltje zout.
Woorden zijn ook maar woorden.
geerke schreef:mijn vader was ook huisschilder....
randalinpony schreef:Iemand die met de vinger wijst naar 1 bevolkingsgroep die dan alle problemen in een maatschappij veroorzaakt zou hebben, kan blijkbaar altijd wel op bijval rekenen.
Zelfs als er wel grotere problemen bestaan.
fransje23 schreef:Punt 2 wat vast gaat komen is: we kunnen het geld toch beter gebruiken om onze eigen problemen op te lossen. Zit een kern van waarheid in maar regeren is vooruit zien. Tuurlijk ga je niet al je geld richting ontwikkelingshulp brengen . Maar een deel met een kans op een mogelijkheid om geld te verdienen op een iets langere termijn is niet verkeerd. Daarbij is de situatie in veel landen zoveel slechter dat wij hier in luxe leven.
Shadow0 schreef:Een ander bezwaar is dat het geld ook hier helemaal niet gaat naar de mensen die het kunnen gebruiken. Het kabinet is zelfs tegen het gebruiken van EU-subsidie voor Voedselbanken. Ze willen de problemen hier helemaal niet werkelijk oplossen. (Eerder groter maken, tenminste, dat is de enige conclusie die ik kan trekken als ik kijk naar het beleid over de woningmarkt en arbeidsmarkt.)
Shadow0 schreef:Of bedoel je dat de nazi's eigenlijk ook gewoon maar sympathieke mensen waren?
sallandval schreef:Prins Bernhard werd ook heel sympathiek gevonden, die zat ook gewoon bij de SS.
maura schreef:Tsja, ik weet het een en ander van ruimtelijke ordening door mijn werk. Verder heb ik op verschillende plaatsen binnen en buiten Nederland gewoond, dus waar ik nu woon zegt verder niet zoveel. Wist je trouwens dat in Nordrhein-Westfalen meer mensen op minder oppervlakte wonen dan in Nederland? En dat daar helemaal niet voortdurend wordt geroepen dat NW füll ist?
Wranglerbutt schreef:sallandval schreef:Prins Bernhard werd ook heel sympathiek gevonden, die zat ook gewoon bij de SS.
Die kende ik nog nietmisschien als dubbelspion voor de geallieerden?
Of bedoel je misschien Prins Claus? *die heeft overigens ook niet in de SS gediend, wel in de Wehrmacht*
Wranglerbutt schreef:sallandval schreef:Prins Bernhard werd ook heel sympathiek gevonden, die zat ook gewoon bij de SS.
Die kende ik nog nietmisschien als dubbelspion voor de geallieerden?
Of bedoel je misschien Prins Claus? *die heeft overigens ook niet in de SS gediend, wel in de Wehrmacht*
russel schreef:Misschien vinden ze dat daar niet, maar wij vinden dat in de randstad wel....zou datmogen ? Iets vinden wat ze daar niet vinden? Duitsland is toch wel een ietsie groter dan Nederland. Op het platte land is ook weinig ruimte meer of nog meer boeren bedrijven wegsaneren om woningen te bouwen die we niet kunnen betalen....
russel schreef:maura schreef:Tsja, ik weet het een en ander van ruimtelijke ordening door mijn werk. Verder heb ik op verschillende plaatsen binnen en buiten Nederland gewoond, dus waar ik nu woon zegt verder niet zoveel. Wist je trouwens dat in Nordrhein-Westfalen meer mensen op minder oppervlakte wonen dan in Nederland? En dat daar helemaal niet voortdurend wordt geroepen dat NW füll ist?
Misschien vinden ze dat daar niet, maar wij vinden dat in de randstad wel....zou datmogen ? Iets vinden wat ze daar niet vinden? Duitsland is toch wel een ietsie groter dan Nederland. Op het platte land is ook weinig ruimte meer of nog meer boeren bedrijven wegsaneren om woningen te bouwen die we niet kunnen betalen....