2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:53

Die grijpen alles aan om in het nieuws te komen.

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 12:54

Ik vind het ook geweldig hoeveel mensen zich inzetten, om de jongens te vinden. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Maar ook de politie, die het gelukkig niet gauw opgeven, en doorzetten. Top!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:00

kimberley12 schreef:
Ik vind het ook geweldig hoeveel mensen zich inzetten, om de jongens te vinden. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Maar ook de politie, die het gelukkig niet gauw opgeven, en doorzetten. Top!

Helemaal mee eens! :j
Het zal je gebeuren als moeder... Maar het lijkt mij erg fijn te weten voor haar en de familie dat er ook zoveel mensen zijn die 'gewoon' belangeloos helpen.
Een enorm respect voor al die mensen! _/-\o_

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:07

absoluut, petje af!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:21

Caesar schreef:
Ik vind het overigens echt belachelijk dat er bewust tips achter gehouden geworden voor een programma. Aan de hand van zijn kleding komen er bijv. weer enorm veel tips binnen die vorige week misschien al van belangrijke waarde zijn geweest... Hoop toch dat ze ze ooit vinden!!

Ze houden geen info achter om een programma te vullen hoor :') dat programma komt ook wel vol zonder deze zaak.
Je moet echter wel je info heel goed verzamelen en controleren anders is het waardeloos.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:25

PV ermee bemoeien? Gut, heb geen nieuws gezien nog..maar das hetzelfde als er iets met dieren is, dat huppa, de partij vd dieren zich opeens meld..sensatiezoekers en punten scoren, terwijl vrijwilligers er al jaren mee bezig zijn..

Zohoo, 250 tips, dat is heel mooi!

Goyha, heb jij je tip nog doorgespeeld?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:37

12.58 uur: De moeder van de vermiste broertjes Ruben en Julian heeft plekken in Zeist aangewezen waar burgers moeten zoeken. Het gaat om gebieden met speeltuintjes en waterpartijen waar het gezin graag kwam. Brandweervrijwilliger Jorn Klaver werkt met de moeder en onthulde dit woensdag.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:41

Huh, pvdd gemeld? Worden er vogels verstoord tijdens de zoekacties ofzo :')

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:43

haha nee, de PVV..is wat anders he :P

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:45

Ooh, wacht ik lees je post verkeerd :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:46

:') wat moet de pvv hier nou weer mee....rare mensen daar in t kabinet...
ik hoop dat ze vandaag wat meer aan de weet zijn gekomen door alle tips en dat de kindjes snel gevonden worden

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 13:58

Hier in maarn zijn ze ook aan het zoeken..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:05

Askim schreef:

Gaan ze ook nog in die zandafgraving (of wat is het, dat stuk waar niemand mag komen) zoeken? Rij er steeds langs, als er nooit iemand mag komen lijkt het me een prima plek om mensen kwijt te maken.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:06

verootjoo schreef:
Askim schreef:

Gaan ze ook nog in die zandafgraving (of wat is het, dat stuk waar niemand mag komen) zoeken? Rij er steeds langs, als er nooit iemand mag komen lijkt het me een prima plek om mensen kwijt te maken.

Geen idee.
krijg straks wel meer informatie erover gok ik..

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:13

13.45 uur: Ook in Limburg zoeken vrijwilligers nog iedere dag naar de vermiste Ruben en Julian. Eerder in Beek, Maastricht en Stein, vanavond in een bos in Sittard achter de sportopleiding die Jeroen Denis ooit deed.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:17

Bron rtv:

UTRECHTSE HEUVELRUG - De moeder van de vermiste broertjes Ruben en Julian en haar zus hebben plekken in Zeist aangewezen waar burgers moeten zoeken. Het gaat om gebieden met speeltuintjes en waterpartijen waar het gezin graag kwam.

Tijdens de zoekactie woensdagavond zal een groep Belgische vrijwilligers met reddingshonden meezoeken naar de vermiste broertjes Ruben en Julian.

De acht reddingshonden zijn speciaal getraind in het vinden van mensen en worden ingezet met toestemming van de Officier van Justitie. De Belgische eigenaren van de honden hebben zich zelf aangemeld voor de zoekactie.

Eerst zal een stuk bos tussen de Driebergseweg en de Lageweg bij het Hertenkamp worden uitgekamd. Daarna wordt ook gekeken naar een perceel tussen de Prinses Margrietlaan en de schaapskooi.

De zoekactie begint om zeven uur op de Sparrenheuvel 10. Een half uur daarvoor is er een briefing voor vrijwilligers. De organisatie hoopt op zo'n 200 vrijwilligers.

Ook in Limburg zoeken vrijwilligers nog iedere dag door naar de vermiste broertjes uit Zeist. Een burgerinitiefgroep van zeker veertig man kamt vanavond een bos in Sittard uit. Dat ligt achter het CIOS, de sportopleiding die vader Jeroen Denis ooit deed.

Denis zou het bos, waarin ook een visvijver ligt, goed hebben gekend. De Limburgers hebben sinds zondag al gezocht in Beek, Maastricht en Stein en willen ook alle parkeerplaatsen langs de A73 langs.

Ruben en Julian zijn al meer dan een week spoorloos. Hun vader pleegde vorige week zelfmoord in Doorn.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:19

verootjoo schreef:
Caesar schreef:
Ik vind het overigens echt belachelijk dat er bewust tips achter gehouden geworden voor een programma. Aan de hand van zijn kleding komen er bijv. weer enorm veel tips binnen die vorige week misschien al van belangrijke waarde zijn geweest... Hoop toch dat ze ze ooit vinden!!

Ze houden geen info achter om een programma te vullen hoor :') dat programma komt ook wel vol zonder deze zaak.
Je moet echter wel je info heel goed verzamelen en controleren anders is het waardeloos.

dat is al vaker gebeurt hoor dat ze dealtjes hebben met opsporing verzocht, ik vind dat zeker in een geval als dit niet kunnen, dan moet gewoon alles worden ingezet.

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:20

Denk je echt dat de politie/overheid dealtjes sluit over de ruggen van twee vermiste jochies :?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:21

Amy77 schreef:

Die tip is door gegeven.

Weet iemand of er in/bij het bos in Beek of Neerbeek zo'n boswachters toren staat?
En of daar vlakbij het spoor loopt waar de trein naar Maastricht rijd?
Ik zou dit héél graag willen weten.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:23

Wat bedoel je precies met boswachterstoren?

Edit: Zo'n ding?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Roosch op 15-05-13 14:24, in het totaal 1 keer bewerkt

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:24

Wat een flauwe opmerkingen... Er is volgens mij nog nooit zo vreselijk veel gedaan in zo'n korte tijd als wat ze voor deze 2 ventjes doen... Echt waar dit soort speculaties gaan totaal nergens over.....

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:25

Roosch schreef:

[ Afbeelding ]

Dit is een luxe toren ik bedoel meer zo'n echte ouderwetse van hout.Maar zo'n toren zou eventueel ook kunnen,als het maar een toren is.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:25

Beek/neerbeek loopt het bos niet langs het spoor. Een deel van het bunderbos wel. Geen idee of er een boswachterstoren staat..

gohya schreef:
Amy77 schreef:

Die tip is door gegeven.

Weet iemand of er in/bij het bos in Beek of Neerbeek zo'n boswachters toren staat?
En of daar vlakbij het spoor loopt waar de trein naar Maastricht rijd?
Ik zou dit héél graag willen weten.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:26

Zeker niet in dit formaat iig dan had ik het wel geweten :P

gohya schreef:
Roosch schreef:

[ Afbeelding ]

Dit is een luxe toren ik bedoel meer zo'n echte ouderwetse van hout.Maar zo'n toren zou eventueel ook kunnen,als het maar een toren is.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 14:27

Traiectum schreef:
Denk je echt dat de politie/overheid dealtjes sluit over de ruggen van twee vermiste jochies :?

opsporingverzocht was ook boos dat de politie dat filmpje liet zien waarop overvallers een juwelier doodschoten en zo zijn er in het verleden meer dingen geweest die gebeurden en waardan mee gewacht werd tot opsporingverzocht, politie zei het zelf

Politie doet veel, maar die kleding en die brief hadden ze al eerder kunnen melden, net als de route.