Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Ik vind het ook geweldig hoeveel mensen zich inzetten, om de jongens te vinden. Dat mag ook wel eens gezegd worden. Maar ook de politie, die het gelukkig niet gauw opgeven, en doorzetten. Top!
Caesar schreef:Ik vind het overigens echt belachelijk dat er bewust tips achter gehouden geworden voor een programma. Aan de hand van zijn kleding komen er bijv. weer enorm veel tips binnen die vorige week misschien al van belangrijke waarde zijn geweest... Hoop toch dat ze ze ooit vinden!!
verootjoo schreef:Askim schreef:Hier in maarn zijn ze ook aan het zoeken..
Gaan ze ook nog in die zandafgraving (of wat is het, dat stuk waar niemand mag komen) zoeken? Rij er steeds langs, als er nooit iemand mag komen lijkt het me een prima plek om mensen kwijt te maken.
verootjoo schreef:Caesar schreef:Ik vind het overigens echt belachelijk dat er bewust tips achter gehouden geworden voor een programma. Aan de hand van zijn kleding komen er bijv. weer enorm veel tips binnen die vorige week misschien al van belangrijke waarde zijn geweest... Hoop toch dat ze ze ooit vinden!!
Ze houden geen info achter om een programma te vullen hoordat programma komt ook wel vol zonder deze zaak.
Je moet echter wel je info heel goed verzamelen en controleren anders is het waardeloos.
gohya schreef:Amy77 schreef:Goyha, heb jij je tip nog doorgespeeld?
Die tip is door gegeven.
Weet iemand of er in/bij het bos in Beek of Neerbeek zo'n boswachters toren staat?
En of daar vlakbij het spoor loopt waar de trein naar Maastricht rijd?
Ik zou dit héél graag willen weten.
Traiectum schreef:Denk je echt dat de politie/overheid dealtjes sluit over de ruggen van twee vermiste jochies