Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:...Sorry hoor, maar blonde mannen in een vakantie oord die een beetje verloren leken, of naar apartementengebouwen kijken, of naar een café gaan of onrustig bij een receptie zijn (wie weet wachtte hij op iemand en duurde het lang) wat is daar nou eigenlijk raar aan?
Zonnebril, in de Algarve, waar het licht heel fel is, is geen overbodige luxe, zeker niet als je een kater hebt.
De (acne) littekens is wel iets, maar er zijn geen blonde krullen genoemd.
We hebben het niet over een ommuurd terrein dat alleen toegankelijk is voor de mensen die er een appartement huren. Hun appartement was aan de straat, sterker nog, op een hoek. Iedereen kan er langs lopen.
Maar goed, ik weet niet wat ze als verdacht gedrag zien. Misschien was het wel meer "obvious" dan ze kunnen omschrijven.
ThreeFingers schreef:Of het 100% zeker is of hij toen lange haren had weet ik niet, het kan ook zijn dat hij het in een staart droeg, wat altijd opvalt als je iemand van voren ziet.
Ann schreef:Met hetzelfde fanatisme waarmee je in dit topic probeert te bewijzen dat de McCann's de daders zijn in deze zaak, veeg je andere invalshoeken van tafel...
Gelukkig is het verder niet heel belangrijk wat jij of ik vinden qua mening, maar doe dan niet alsof je objectief in deze zaak staat. Jouw berichten zijn soms gekleurder dan de roze My Little Pony's die mijn dochter vroeger spaarde...
Er zal een reden voor zijn dat deze man onder de aandacht is gebracht betreffende deze zaak. Misschien loopt het op niets uit, maar het kan ook voor verdere aanknopingspunten of zelfs een doorbraak zorgen. Voor mij gaat het erom dat deze zaak hopelijk na zoveel jaar opgelost wordt, ongeacht wie de dader(s) zijn.
Babootje schreef:Ja dat kan ik me nog herinneren, die registratie. Het vreemde eraan is dat het dossier leeg is.
Omdat iedere dossierhandeling wordt geregistreerd. Ook als er na onderzoek geconstateerd is dat er niets aan de hand is geweest.
Ann schreef:@Babootje, wat ik me nog afvroeg, hoe weet jij onderstaande (een leeg dossier)? Staat dat in de files?
Ann schreef:Kate fanclub, Amaral haters, heilige boontjes enz.
Allemaal termen die niet bepaald objectief overkomen in mijn ogen...
Lusitana schreef:Nog nieuws ergens?
SplashIsLief schreef:Lusitana schreef:Nog nieuws ergens?
"Nieuws"; https://www.ad.nl/buitenland/britse-pri ... oogle.com/
Dankjewel mbt je antwoord omtrent de boeken/online staan
Lusitana schreef:Dat heb ik ook gelezen, @Babootje, maar mijn conclusie is dat ze constateren dat er een dossier bestaat, maar er niks mee gedaan hebben, oftewel, niet ingekeken.
SplashIsLief schreef:Lusitana schreef:Nog nieuws ergens?
"Nieuws"; https://www.ad.nl/buitenland/britse-pri ... oogle.com/
Dankjewel mbt je antwoord omtrent de boeken/online staan
Lusitana schreef:Ik wil nog wat in de groep gooien: Als het raam open was en het rolluik naar boven, waarom heeft Jane Tanner dat dan niet gezien toen ze naar haar kinderen ging, want daarvoor moest ze achterom?
Babootje schreef:Lusitana schreef:Dat heb ik ook gelezen, @Babootje, maar mijn conclusie is dat ze constateren dat er een dossier bestaat, maar er niks mee gedaan hebben, oftewel, niet ingekeken.
@Babootje Op basis van de zinsnede "this is just a file reference but as a complement to Operation Task system for the purpose of reference, if any investigation should be necessary by the department. No work has been done on the basis of this file." Het is alleen een registratie, of zo je wil een leeg dossier.
Ik begrijp hieruit dat zo'n file al wordt aangemaakt als er een achtergrondonderzoek wordt gestart - in dit geval in het kader van Operation Task- in het onderzoeksgebied (child abuse). Zo'n registratie zegt dus niet zoveel. Het kan leeg zijn omdat er niets te vinden was en er dus nooit iets in heeft gezeten. Het kan leeg zijn omdat het leeg is gehaald (maar dat is wel erg conspiracy)
SplashIsLief schreef:Heeft iemand hier het boek van Ameral of van Kate gelezen? (En zo ja, is het het lezen waard?)
Babootje schreef:Ligt er maar net aan hoe je die foto neemt volgens mij. Als je daar loopt is het raam gewoon goed te zien.
[ [url=m/XoyiZs.png]Afbeelding[/url] ]
Nadir schreef:SplashIsLief schreef:Heeft iemand hier het boek van Ameral of van Kate gelezen? (En zo ja, is het het lezen waard?)
Ik heb zowel het boek van Kate als Amaral (in het Nederlands) gelezen. Als je interesse hebt in de zaak is het zeker de moeite waard. De boeken verschillen nogal, zoals je zult begrijpen