Maar vind zoiezo de vvd ook goed dus ben benieuwt wat hun gaan betekenen!
Hierboven hebben in elk geval wel de meeste mensen vvd/pvv/cda gestemt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:Als we toch gaan voorspellen:
Wanneer de PVV en VVD (met wie dan ook ernaast) in het kabinet terechtkomen, zal dat kabinet binnen de kortste keren weer vallen. En we hebben gezien wat een val van een kabinet de laatste keer de grootste partij opgeleverd heeft. Juist, een hele berg ontevreden en weglopende kiezers. Waardoor het de volgende keer nóg verdeelder is met de verkiezingen. Moeten we daar nu echt blij mee zijn?
Oh, en waarom hoor ik nu geen mensen over het feit dat nu aan de net-niet-grootste partij voorbij gegaan wordt? Ik vind het heel knap dat een partij (de PvdA dus) die net uit een vorig kabinet is nog steeds zo ontzettend veel stemmen gekregen heeft
Heino schreef:Volgens een democratie moeten we iets met de grootste partijen doen. Dat zijn toch nog altijd de VVD en de PvdA. Dus die zouden er wat mij betreft sowieso in moeten. Dat ze dat zelf niet willen vind ik een kwalijke zaak.
janesmith schreef:Er is op dit hele forum maar één persoon geweest die heel duidelijk de gang van zaken juist voorspeld heeft, en dat ben ik.
Heino schreef:Volgens een democratie moeten we iets met de grootste partijen doen. Dat zijn toch nog altijd de VVD en de PvdA. Dus die zouden er wat mij betreft sowieso in moeten. Dat ze dat zelf niet willen vind ik een kwalijke zaak.
Sarabande schreef:Je hebt ook voortdurend gezegd dat je niet wilt dat Wilders mee gaat regeren. Als VVD en CDA zo moedig zijn om hun kop in de strop te hangen zou dat een zegen voor het land zijn en zijn we snel van Wilders af. Het rare is dat je dat ook heel goed weet en nu opeens loopt te juichen, onderschat Lubbers niet, die heeft een bloedhekel aan alles wat Wilders uitdraagt en doet dit niet voor niets.
Teddy321 schreef:En dat wankele kunnen we nu juist niet gebruiken!!
sarabande schreef:Niets doen aan het milieu, de kennis en de zorg zijn veel grotere bedreigingen.
jantergouw schreef:Wel zielig voor de V.V.D. dat ze net in een tijd als deze de grootste partij zijn geworden. Er valt geen eer te behalen voor de partijen die zitting gaan nemen in een toekomstig kabinet. Ze zullen alleen schade op gaan lopen door het huidige economische en politieke klimaat. Volgens mij is het beste voor Nederland om een regering van V.V.D., P.V.D.A. en C.D.A. te krijgen. Die voldoen het meest aan de meerderheid van de wil van de kiezers. Indien nodig zelfs aangevuld met D66.
Moniek schreef:ik ben blij dat er weer opties zijn voor de PVV.
Je kan aan hun ook niet voorbij gaan ze zijn niet voor niks groter geworden, er zijn genoeg mensen die daarop gestemd hebben.
ik zie het wel goed komen en ik denk dat wilders een goede kans maakt
Moniek schreef:ik ben blij dat er weer opties zijn voor de PVV.
Je kan aan hun ook niet voorbij gaan ze zijn niet voor niks groter geworden, er zijn genoeg mensen die daarop gestemd hebben.
sarabande schreef:Moniek schreef:ik ben blij dat er weer opties zijn voor de PVV.
Mag ik vragen wat voor goeds je van Wilders verwacht buiten zijn Islam punten????
CtjeLief schreef:Probeer eens niet te generaliseren en te spreken van "tuig aanpakken" zonder dat daar een afkomst/geloof aan vast hangt. Tuig is tuig, ongeacht achtergrond. Want geloof het of niet, er is ook Nederlands tuig, moeten die niet worden aangepakt dan?
En dat dat voor Nederland een zegen is, dat beleef jij zo, en andere PVV stemmers, maar heel veel -meerderheid- mensen niet, dus kun je dat niet als een feit uitspreken, al droom je er ontzettend van