Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:15

Tallie1979 schreef:
Wat ik echter niet fair is dat ze hem met alle verdwijningen over de halve wereld in verband willen brengen.

Er is een kans dat hij met die meisjes in Columbia in contact geweest is, maar he, hij is nou al ergens anders voor gepakt, dus dat zullen we maar niet meer onderzoeken? :? Familie van die meisjes hebben ook recht om te weten wat er gebeurd is ;)

breezy302 schreef:
Voor een prutsmuts moet je een straf van minstens 10 jaar hebben en moet je minstens al 3 jaar vastzitten en dan mag er 1x per 6 maanden een prutsmuts komen. Op eigen kosten natuurlijk.

OK, dus geen hertjes op kosten van Vadertje Staat, zoals eerder gesuggereeerd werd.

LecyTinker schreef:
Ik vind het zo mooi dat iedereen zegt. Geen slecht woord over de doden, want wat ze voor hun dood hebben gedaan, dat maakt niet meer uit. Maar tegelijkertijd hopen ze dat Joran omgelegd wordt! Tja, houdt dat in dat als Joran dood zou zijn dat hij ineens ook "heilig" verklaard wordt?

Jij geeft er wel een heel creatieve draai aan :) Zit je in de advocatuur? :)

Wanted2003 schreef:
Wat ik mij wel afvraag, en wat als er een onschuldig Nederlands meisje van 18 jaar in Peru in de gevangenis terechtkomt omdat ze besodemieterd is en er drugs in haar tas gestopt is? Dergelijke gevallen zijn er nu ook in Thailand enz.
Willen jullie zo'n meid daar dan ook laten zitten? Of mag zij wel naar Nederland komen?

Van mij mogen die hier terug komen. Die meiden zijn over het algemeen zo onder druk gezet, daar zit geen vrije wil meer bij.
http://www.brabantsdagblad.nl/search/?e ... 008&fuzzy=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:21

KiWiKo schreef:
lov.............. Als je 22 bent......... en dan hoofdverdachte in 2 moordzaken..............

laten we heel eerlijk zijn.......... dat krijgt 22% van de mensen die nu 100 jaar zijn niet voor elkaar.........

MIJ met het leven dat ik geleid heb............ is het zelfs niet gelukt om in de BUURT te komen daarvan :)

Hij is verdachte in 1 moordzaak en 1 verdwijningszaak en er is nog niks bekend of bewezen. Dat dat jong niet deugt ben ik met je eens, maar om hem dan maar van allerlei afschuwelijks toe te wensen slaat ook nergens op.

KiWiKo

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:23

maar eerlijk is toch braaf.............. had jij het voor elkaar gekregen om zo te boek te staan als 22 jarige?????????

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:25

KiWiKo schreef:
maar eerlijk is toch braaf.............. had jij het voor elkaar gekregen om zo te boek te staan als 22 jarige?????????

ik kan het nog proberen, Heb nog 2 jaar :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 17:42

Specials schreef:
KiWiKo schreef:

ik kan het nog proberen, Heb nog 2 jaar :+

Mwah, moet kunnen dan ;)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:02

KiWiKo schreef:

Ik toch ook niet als ik 80 ben....maakt toch niet uit HOE oud je bent??

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:05

sarabande schreef:
Lovely schreef:
Russel, het enige feit dat bekend is, is dat dat meisje dood is, de rest is nog niet als feitelijk bewezen.

Het is niet bewezen hoe en waarom, de bekentenis heeft hij al ten overstaan van de pers getekend.

Oh!!?? Hebben wij iets gemist....dat was geen bekentenis wat hij tekende op tv...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:10

Hoe is wel al bewezen. Er is 5 keer met het tennisrakket tegen haar hoofd geslagen, de lip, de neus zijn kapotgeslagen, op de ogen is geslagen, tegen de hals is geslagen, dat is door autopsie bewezen. Dus het is een gevecht geweest, moord is altijd met voorbedachte rade en bijna niet te bewijzen, dat gaat bekentenis. Maar doodslag is wel duidelijk.

Het waarom is of omdat ze in zijn laptop zat of omdat hij het geld nodig had en dat kan bewezen worden..door verklaring of door wat de laptop uitwijst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:13

Specials schreef:
Ha , Eindelijk iemand die eerlijk antwoord geeft :D
In het begin werd namelijk geroepen jaa zelfs als het mijn dochter is mag die hier komen en maar 6 jaar krijgen als het maar eerlijk is tegenover de mensenrechten, Ben blij dat jij teminste zeg dat het een ander verhaal word als het om je dochter gaat.. :)

En jij denkt dat deze mensen eerlijk zijn? Als je toch je nuchter verstand gebruikt, natuurlijk niet :?
Dan zal bokt te klein zijn, en dat noemen we discussieren, nog maar niet te spreken op de reactie die wordt gegeven op de vraag van Kiwiko over hoe wij het zouden vinden als Joran naast je zou komen wonen omdat de mensenrechten *kuch* zo hoog in het vaandel moeten staan.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:14

Doodslag is het zeker, maar geen moord met voorbedachte rade. 30 jaar of levenslang de cel is,. Nee dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:16

Moord met voorbedachte rade, weten we nog niet, waarom niet?? Hij is gestoord hoor..

Kan jij iemand zo toetakelen en dan je doodleuk omkleden en weg gaan met een onbewogen gezicht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:17

Ja Chiqa de mensenrechten moeten ook hoog in het vaandel staan, maar dan wel voor de slachtoffers......

Sandeman

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:23

Ik denk dat ie gewoon ontploft is. Heb jaren met zo 1 samen gewoont. Ik denk , maar das mijn mening, dat het echt doodslag is.

Heb hem overigens 3 jaar geleden geholpen met een geurtje in mijn winkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:28

russel schreef:
Ja Chiqa de mensenrechten moeten ook hoog in het vaandel staan, maar dan wel voor de slachtoffers......

Ach die worden even voor de gelegenheid vergeten ;( Tot het ze zelf overkomt. Laat hem maar lekker in Peru blijven hij is slim genoeg om van te voren te bedenken dat de gevangenissen daar geen Hilton is

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:29

Het moet niet gekker worden gaan ze hier ook nog ouweho*ren over mensen rechten!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat jong heeft toch hellemaal geen recht meer hij wordt nu verdacht van twee moorden. Daar valt geen goed woord over te spreken.
Wel erg toevallig als het niet waar zou zijn. Heb je die gezichtsuitdrukking van dat monster gezien hij toont hellemaal geen emotie .

Het zal je dochter zijn die hij in koele bloede vermoord om wat een labtop of geld???.Hoe denk je dat de ouders zich nu voelen die gaan kapot van verdriet.

Dat monster moet lekker opgesloten worden in de gevangenis in peru. Hij komt daar regelrecht in de hel terecht precies wat hij verdient. En daar zijn geen bewakers die em kunnen helpen die lopen namelijk buiten de gevangenis . Hoop echt van harte dat ze em elke dag flink toetakelen

En zeker niet uitleveren aan nederland dan gaat ons belastinggeld weer naar dat monster. Hier komt hij in een hotel terecht blijft zo weinig straf over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:29

Ik had hem niet geholpen, had het aan een collega overgelaten.

Ontploffen? Denk ik ook wel met coke gebruik...maar om dan zo koel weg te lopen, dan ben je een psychopaat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:30

Chiqa schreef:
russel schreef:

Ach die worden even voor de gelegenheid vergeten ;( Tot het ze zelf overkomt. Laat hem maar lekker in Peru blijven hij is slim genoeg om van te voren te bedenken dat de gevangenissen daar geen Hilton is

Hij is misschien nog wel slim genoeg een hoop mensen daar te manipuleren....hij speelt emoties en heeft altijd een goede leugenverhaal...spreekt spaans, laat hem maar schuiven...

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:33

Hij wordt ook bewaakt in de gevangenis in peru, teminste dit is gezegd. ook zodat hij zich zelf niet van kant kan maken.
En eerst vertelde joran 50 verschillende soorten verhalen over natahalee en nu verteld de peru politie 50 soorten verhalen over joran en de moord. ik vind het allemaal te ingewikkeld er wordt zoveel gezegd dat ik niet meer snap hoe het nu eingelijk zit. zet die jongen gewoon in de bak want dat hij niet wijs is weten we ondertussen allemaal.
en wat ik ook stom vind is dat nu opeens alle oude dosieren open gegooit worden van vermiste meisjes en dit op joran afgeschoven word, slaat na mijn mening nergens op alsof hij de enigste niet goed bij de hoofd los lopende man is in de wereld.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:35

russel schreef:

Ontploffen? Denk ik ook wel met coke gebruik...maar om dan zo koel weg te lopen, dan ben je een psychopaat..

Niemand wilde hem helpen,maar op dat moment is hij wel een klant. Mijn collegaas stonden alleen maar te staren en te fluister, die moordenaar is in de winkel . Ik vroeg nog...Gaat iemand hem nog helpen. Niemand durfde.
Nu hij weer zoveel in het nieuws is hebben we het er weer over.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:42

robesh schreef:
\

En zeker niet uitleveren aan nederland dan gaat ons belastinggeld weer naar dat monster. Hier komt hij in een hotel terecht blijft zo weinig straf over.

Weet niet waar je die onzin in vredesnaam vandaan haalt.
maar ik wil je bij deze wel eens uitnodigen een kijkje te nemen tussen de echte criminelen...
Geloof me... dat is géén hotel... levenslang in nederland tussen echte criminelen is geen pretje...

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:44

(ik ben halverwege al weer gestopt met lezen en kan me heel geod voorstellen dat er binnen een paar pagina´s weer een slotje volgt. Waarom kunnen we deze discussie niet algemeen houden en worden er steeds weer persoonlijke opmerkingen tussendoor gegooit?)

Ik heb wel al gemerkt dat er twee groepen bestaan in dit topic. De groep die het op een juridische manier zou willen afhandelen en een groep die het op een emotionele manier zou willen afhandelen. En door de opmerkingen is duidelijk te zien wie bij welke groep behoord!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:44

Ben wel eens in een gevangenis geweest. Vriend van mijn ex zat vast voor moord. Brr..was blij dat ik er weer uit mocht.

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:45

Sandeman schreef:
russel schreef:

Niemand wilde hem helpen,maar op dat moment is hij wel een klant. Mijn collegaas stonden alleen maar te staren en te fluister, die moordenaar is in de winkel . Ik vroeg nog...Gaat iemand hem nog helpen. Niemand durfde.
Nu hij weer zoveel in het nieuws is hebben we het er weer over.

Ach, je zal vast wel vaker een moordenaar geholpen hebben hoor ;) Er lopen er genoeg rond, en de meesten zien er niet heel monsterlijk uit.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:46

Jolliegirl schreef:
robesh schreef:
\

Weet niet waar je die onzin in vredesnaam vandaan haalt.
maar ik wil je bij deze wel eens uitnodigen een kijkje te nemen tussen de echte criminelen...
Geloof me... dat is géén hotel... levenslang in nederland tussen echte criminelen is geen pretje...

Kan best zijn maar hier krijg je je eten groenten etc. je krijgt een t.v op je kamer, je gaat werken ( dus niet in de cel ) en je mag vaak genoeg een luchtje scheppen en je zit alleen in een cel. dus eingelijk wel veel meer luxe dan in peru.
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 09-06-10 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

robesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 18:47

Jolligirl als joran in de bak komt te zitten in nederland wordt hij gewoon beschermd . Zo werkt dat hier mijn tante werkt zelf in de gevangenis als bewaardster. Dus ik weet precies waar ik het over heb.