Tallie1979 schreef:Wat ik echter niet fair is dat ze hem met alle verdwijningen over de halve wereld in verband willen brengen.
Er is een kans dat hij met die meisjes in Columbia in contact geweest is, maar he, hij is nou al ergens anders voor gepakt, dus dat zullen we maar niet meer onderzoeken?

breezy302 schreef:Voor een prutsmuts moet je een straf van minstens 10 jaar hebben en moet je minstens al 3 jaar vastzitten en dan mag er 1x per 6 maanden een prutsmuts komen. Op eigen kosten natuurlijk.
OK, dus geen hertjes op kosten van Vadertje Staat, zoals eerder gesuggereeerd werd.
LecyTinker schreef:Ik vind het zo mooi dat iedereen zegt. Geen slecht woord over de doden, want wat ze voor hun dood hebben gedaan, dat maakt niet meer uit. Maar tegelijkertijd hopen ze dat Joran omgelegd wordt! Tja, houdt dat in dat als Joran dood zou zijn dat hij ineens ook "heilig" verklaard wordt?
Jij geeft er wel een heel creatieve draai aan

Wanted2003 schreef:Wat ik mij wel afvraag, en wat als er een onschuldig Nederlands meisje van 18 jaar in Peru in de gevangenis terechtkomt omdat ze besodemieterd is en er drugs in haar tas gestopt is? Dergelijke gevallen zijn er nu ook in Thailand enz.
Willen jullie zo'n meid daar dan ook laten zitten? Of mag zij wel naar Nederland komen?
Van mij mogen die hier terug komen. Die meiden zijn over het algemeen zo onder druk gezet, daar zit geen vrije wil meer bij.
http://www.brabantsdagblad.nl/search/?e ... 008&fuzzy=