Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Krips schreef:Wat me opvalt is dat veel pvv stemmers al gezegd hebben dat ze worden weggezet als dom of racistisch zonder dat die opmerking gemaakt is.
Krips schreef:Ik ben het niet met je eens dat Wouter Bos geen stemmentrekker meer is. Hij heeft het de afgelopen tijd uitzonderlijk goed in de media gedaan en als je kijkt naar de reacties op zijn vertrek was hij een uitermate geschikt leider.
sarabande schreef:Wat het land nodig heeft is een groep politici die wel voor hun zaak, maar niet elkaar bevechten, alleen dan kan het hoofd geboden worden aan de waanzin die Wilders is.
Krips schreef:Je moet niet vergeten is wat voor een ontzettend lastige situatie Wouter Bos zat. Hij is wel de man geweest die voor ons stond tijdens de economische crisis. Dat heeft hij imo super gedaan. En nu hij het kabinet had laten vallen bleef hij staan voor zijn principes en wees niet met een vingertje.
sarabande schreef:Heino geen van de linkse partijen en D66 is bereid met de PVV samen te werken. De enigen die daar de deur voor open hebben zijn VVD en CDA en die zijn samen te klein.
Heino schreef:Volgens mij hebben SP en GroenLinks niet gezegd PVV bij voorbaat al uit te sluiten. Al kan ik me zo voorstellen dat GroenLinks dat na die idiote opmerking van een PVV-er wél doet
Heino schreef:Volgens mij hebben SP en GroenLinks niet gezegd PVV bij voorbaat al uit te sluiten. Al kan ik me zo voorstellen dat GroenLinks dat na die idiote opmerking van een PVV-er wél doet
Chubby schreef:Zitten we er op te wachten dan, dusdanig links en rechts samen in een coalitie?
Dan wordt er toch helemaal niks meer klaargemaakt?