Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleandra schreef:He oliebol, nou is mijn geld voor Horse Event voor niks geweest.
buster4ever schreef:kheb geen idee maar word er toch beetje bang van...tis ook al op t nieuws geweest
mocht ik doodgaan wil graag een witte kist en begraven
Sophie_midas schreef:Eleandra schreef:He oliebol, nou is mijn geld voor Horse Event voor niks geweest.
Als je dood bent heb je toch niks meer aan je geld
Sophie_midas schreef:Eleandra schreef:He oliebol, nou is mijn geld voor Horse Event voor niks geweest.
Als je dood bent heb je toch niks meer aan je geld
Silence schreef:Ik vind het mooi dat er wensen voor begrafenis/crematie genoemd worden, maar wie moet dat regelen als iedereen dood is...
Maartje1990 schreef:Silence schreef:Ik vind het mooi dat er wensen voor begrafenis/crematie genoemd worden, maar wie moet dat regelen als iedereen dood is...
inderdaad.. dat zei ik dus ook alwe gaan ons bij voorbaat alvast begraven (dat moet dus levend, dat is misschien wel een discussiepuntje) maar je bent wel begraven!
Eleandra schreef:Wie weet hebben ze in de hemel ook wel paardenwinkels.
Eleandra schreef:Weetje... Wij verbrengen onze laatste uren achter de computer, eigenlijk best erg.
Eleandra schreef:Weetje... Wij verbrengen onze laatste uren achter de computer, eigenlijk best erg.
Maartje1990 schreef:Silence schreef:Ik vind het mooi dat er wensen voor begrafenis/crematie genoemd worden, maar wie moet dat regelen als iedereen dood is...
inderdaad.. dat zei ik dus ook alwe gaan ons bij voorbaat alvast begraven (dat moet dus levend, dat is misschien wel een discussiepuntje) maar je bent wel begraven!
Caira schreef:Ik ben als ik nog leef op Horse Event. Kunnen de mods die even onder ieders naam zetten?