Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:Welke ooggetuigen?
Degene die niets deden? Waren ze er wel bij??
en ik heb het topic gelezen...
2x kan ook nog. Zeker als jij je hond ter bescherming vasthoudt. Die staff wil die lab hebben en gaat door alles heen om dat te bereiken! dus ook die armen van die man, en vaker dan 1x ook als hij zijn lab blijft vasthouden.
Nikki__ schreef:griebels schreef:Welke ooggetuigen?
2x kan ook nog. Zeker als jij je hond ter bescherming vasthoudt. Die staff wil die lab hebben en gaat door alles heen om dat te bereiken! dus ook die armen van die man, en vaker dan 1x ook als hij zijn lab blijft vasthouden.
Dan klopt er dus iets niet met die staff!
Als een andere hond namelijk stopt met vechten (om wat voor reden dan ook) hoort de andere hond te stoppen!
Een hond die door gaat, iets gewoon simpelweg gevaarlijk!
Moet jij jij voorstellen, je loopt later met je kind de hond uit te laten, hij krijgt om wat voor reden dan ook mot, en jij haalt ze uit elkaar en de andere hond besluit dan maar zijn overige agressie op het kind te uiten, omdat hij zo nodig de hond hebben wil die naast het kind staat.
Zou een mooie boel worden dan!
meissielief schreef:
Hoe kan die BLINDE man zien dat het een aso is?
Nikki__ schreef:griebels schreef:Welke ooggetuigen?
Dan klopt er dus iets niet met die staff!
Als een andere hond namelijk stopt met vechten (om wat voor reden dan ook) hoort de andere hond te stoppen!
Moet jij jij voorstellen, je loopt later met je kind de hond uit te laten, hij krijgt om wat voor reden dan ook mot, en jij haalt ze uit elkaar en de andere hond besluit dan maar zijn overige agressie op het kind te uiten, omdat hij zo nodig de hond hebben wil die naast het kind staat.
LimaMambo schreef:Nikki schreef:Moet jij jij voorstellen, je loopt later met je kind de hond uit te laten, hij krijgt om wat voor reden dan ook mot, en jij haalt ze uit elkaar en de andere hond besluit dan maar zijn overige agressie op het kind te uiten, omdat hij zo nodig de hond hebben wil die naast het kind staat.
ja jij maakt er helemaal iets moois van hahahahaha
Lante schreef:Omdat hij die blinde man heeft gebeten en een blindegeleidehond heeft aangevallen, dat vind jij nog niet genoeg of zo meissielief?
Blue_Eyes schreef:meissielief schreef:
Hoe kan die BLINDE man zien dat het een aso is?
Oh mennn, nog zo'n miep..... dat kun je niet maken.
Quellian schreef:Ze zegt hetzelfde als jij hoor
Blue_Eyes schreef:Wat wil je bereiken met dit antwoord, of heb je in mijn profiel zitten kijken , troost je dat zijn geen staffords.Ooh, ik zie het al meissielief - jij bent de eigenaar van de Staf?
Citaat:Dan klopt er dus iets niet met die staff!
Citaat:Dat is een hele andere situatie
Poohbeer schreef:Gezellig weer hier. De beste stuurlui staan zoals altijd weer aan wal.
De (voor)oordelen vliegen je om de oren hier.
Als ik het gemak zie waarmee tegenwoordig honden in beslag worden genomen zal men ook hier wel de hond testen of dat hij echt agressief is. Tussen 2 vechtende honden in springen is nooit slim en een hond die piept wordt niet perse verwond. Een hond die een mens bijt is niet per definitie vals. Hoop voor de blinde man dat zijn bijtwonden snel herstellen en dat ze straks weer samen op pad kunnen.
meissielief schreef:Blue_Eyes schreef:Wat wil je bereiken met dit antwoord, of heb je in mijn profiel zitten kijken , troost je dat zijn geen staffords.Ooh, ik zie het al meissielief - jij bent de eigenaar van de Staf?
LimaMambo schreef:Quellian schreef:Ze zegt hetzelfde als jij hoor
nou... nee hoor![]()
maar ik ga niet nog eens voor de duizend en 1 keer herhalen dat hondagressie en mensagressie 2 verschillende dingen zijn