Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:24

Nogmaals, ik vraag me gewoon af of de mensen die het over 'mannelijk gedrag' hadden dat zo zien.

En hoezo hoorden mannen alleen vroeger op vrouwen te vallen en nu niet meer? Wat is er veranderd?

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:26

RedPassion schreef:
Nogmaals, ik vraag me gewoon af of de mensen die het over 'mannelijk gedrag' hadden dat zo zien.

En hoezo hoorden mannen alleen vroeger op vrouwen te vallen en nu niet meer? Wat is er veranderd?

Vroeger werd het niet geaccepteerd dat mensen van hetzelfde geslacht op elkaar vielen. Dat is nu een stuk minder.
Maargoed, we wijken nu wel erg van het onderwerp af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:29

Nou, nu wordt het ook nog niet zo geaccepteerd in sommige kringen, maar dat is inderdaad een andere discussie. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat iets blijkbaar alleen kan en mag als 'men' het accepteert?!

Dus misschien wordt een man die een kind baart over 50 jaar ook wel geaccepteerd... dan kan het ineens wel Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:30

Adil18 schreef:
Dat dikgedrukte doe ik zodat het duidelijk is. Und wenn du Deutsch reden möchtest, dann mach das wenigstens vernünftig: Zum KOTZEN Haha!

Dat ik zo op jou over kom is jouw probleem, niet de mijne, echter mag je mij wel laten zien aan hand van welke uitspraken jij zo'n conclusie trekt...

En weet je wat ik om te kotsen vind? Dat jij mensen niet het recht op een eigen mening gunt...
En dat je niet fatsoenlijk leest wat er staat...

Als je gewoon leert quoten hoef je niet tussen andermans tekst door, je eigen tekst proberen zichtbaar te maken, door het dik te drukken. Misschien een idee.. want dat maakt het ook weer handiger quoten voor andere mensen. Ik praat/typ geen Duits, dat is gewoon een uitspraak en die wordt vaak zat gemaakt kotsen schrijf ik nog steeds met een S en dan staat er toevallig een duits woordje voor. Net als dat je tegenwoordig ook steeds meer Engels tegenkomt in zinnen. Ik gun iedereen een mening, maar dan moet die wel gebaseerd zijn op de werkelijkheid en niet een eigen denkwereldje. Ik lees wel degelijk fatsoenlijk wat er staat, misschien dat jij het zo neerschrijft dat andere het juist anders interpreteren dan jij dat zou willen? Maar schuif het gerust af op mij hoor, daar zit ik niet mee. Ik weet gelukkig wel beter.
Ik verdraai jou woorden niet, schijnbaar zet jij ze zo neer, dat ik het anders lees dan jij zou willen.. niet mijn schuld dacht ik zo.

Wie zegt trouwens dat iedereen perse dat soort dingen van zijn/haar ouders wilt horen? Ik bespreek dat veel liever met andere personen dan met mijn ouders. En dat zegt hier echt niks over een eventuele relatie of wat dan ook.

Iedereen mag een mening geven, dat boeit mij echt niet, maar een mening is nu eenmaal ergens op gebaseerd, eens of niet? Die komt niet zomaar aanwaaien zonder enige voorkennis. En soms is die voorkennis niet correct en sja dan kan een mening weleens op wat losse schroeven komen te staan. Daarbij voor de tweede keer had jij alweer een verklaring gegeven van je dikgedrukte, welke reden je dat doet? Nee dus ga dan niet geirriteerd zeggen dat je dat voor het overzicht doet (wat heeel fijn quote not).

Ik geef graag normaal een mening, als andere dat ook doen.. ik vond dat dikgedrukte uitermate vervelend. Ik kan tenslotte niet ruiken dat iemand dat doet omdat die een quote niet wil of kan aanpassen om het echt overzichtelijk te maken... dat je dat doet in iemands quote om het duiderlijk eruit te halen dat je vooral op dat punt reageert, vind ik niet meer dan logisch. Ik verbaasde me er alleen heel erg over dat iemand op zo'n manier IN een quote reageert, kan toch?

Ow jeeeeej milou welkom in de werkelijkheid.. ik respecteer iedereen zoals die is, wat de ouders ook mogen wezen, dat andere mensen hun kinderen dan zo opvoeden dat die niet iedereen respecteren kan ik niks aan doen. Maar dat zou voor mij geen reden wezen om te verbieden dat zulke mensen kinderen krijgen of homostellen.. of alleenstaande. Dan kan de werkelijkheid minder lief wezen voor die kids.. er is altijd wel iets waarom je ze dan niet zou moeten nemen want jou kind kan net het kneusje van de klas worden en gepest worden om geen enkele reden. Maar dat weerhoudt mensen toch ook niet om kinderen te nemen?

Jij zegt dat een mening niet gebaseerd is op feiten, maar hoe wil je dan ergens een mening over kunnen vormen? Als je geen verstand hebt van bijv. auto's kan je ook geen mening geven over welk motorblok het beste is. Dan zeg je ow ja die natuurlijk.. en dat is de slechtste, nou probeer dan je mening maar eens overeind te houden bij de kenners. Dat lukt niet, simpelweg omdat je je niet verdiept hebt in het onderwerp en de daarbij behorende feiten. Deed diegene dat wel, dan had die geweten dat dat de slechtse was en waarschijnlijk nooit gezegd dat die de beste was.

@Suziej: nogmaals: op MIJ kwam dat zo over... dan hoeft niet iedereen door te zeuren dat ik me aanstel.. ik vond dat.. dus dat zei ik. Schijnbaar is diegene gewend om op die manier op iemand zijn teksten antwoord/commentaar/mening te geven ipv de quote gewoon wat aan te passen met de benodigde codes zodat het heel erg overzichtelijk is en weer makkelijk te quoten voor de volgende persoon. Ondertussen na tig x gezeik ben ik daar nu wel achter hoor. En dat dat toevallig op mij zo over kwam.. ja gek he dat ik die manier van mening dan geven zum kotsen vind? Ik kan niet ruiken dat dit toevallig WEL een beschaafd persoon is die gewoon op zo'n manier quote.. zat mensen die op die manier schreeuwerig hun mening verkondigen namelijk....

Zal de volgende keer als ik de naam Adil zie wel alvast bedenken dat het gewoon diens manier van quoten is...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:35

@ RedPassion: volgens mij wordt er niet gedoeld op mannelijke gedragingen maar kenmerken als het wel of niet kunnen baren van een kind. Een man kan dat niet. Als je dus een man wilt zijn, kies je dan ook niet daarvoor?

Daar doelden hier een paar mensen op: OF man OF vrouw, niet een beetje van beide?

Maatschappelijke acceptatie is een groot goed, zaken als uitmoorden zouden anders maatschappelijk acceptabel zijn en aan de orde van de dag. Dat mensen hun eigen leven willen inrichten door te zeggen wat goed is en wat niet is geen probleem. Dat andere generaties anders tegen dat soort zaken aankijken vind ik goed. Immers is iets als homosexualiteit niet schadelijk voor de maatschappij en mag best een kans krijgen Lachen. Echter mag men het niet verbieden dat er nog altijd mensen zijn die het onnatuurlijk vinden en het niet accepteren. Dat is hun mening. Zolang dit maar niet uit gaat monden in mishandelingen etc. is er niks aan de hand.

Sommige mensen vinden het onnatuurlijk dat ik geen kinderen wil. Ik geef ze hun recht op die mening en ga er ook wel eens over praten, maar trek me er verder geen hol van aan.

Dit stel doet dit ook niet, ze kregen dit kind ondanks alle bezwaren, en dat is goed. Maar je kunt het niet voorkomen of verbieden dat er bezwaren zijn. En meningen uitwissellen over buitengewoon interessante zaken als dit kan alleen mar leerzaam en leuk zijn mits op de goede manier...toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:40

RedPassion schreef:
Ik heb wel bijgelezen maar ga even niet op alles reageren Haha!

Maar ik lees een paar keer dat een man zich als man moet gedragen. Wat houdt dat gedrag precies in dan? De mensen die dat zeggen accepteren homo's dus ook niet? Want die gedragen zich dan ook niet als man, die tenslotte vrouwen hoort te bespringen?
ik accepteer homo's wel...die gedragen zich als man...ze baren immers geen kinderen.
Of ze daarbij vrouwlijke trekjes hebben...moeten ze zelf weten

Dat mensen zich al vrouw verkleden als man zijnde (of andersom), of dat ze zich om laten bouwen...geen enkel probleem mee.
Maar een man die een baby baart...nee

Je hebt je om laten bouwen omdat je vind dat je in het verkeerde lichaam zit.
Erg vervelend en ik ben blij voor die mensen dat dat tegenwoordig kan zodat ze gelukkig kunnen zijn in het goede lichaam Ja

Maar als je dan in het verkeerde lichaam zit als vrouw zijnde...je kiest om als man door het leven te gaan...dan hoort daar heel simpelweg bij dat kinderen baren niet meer voor je is...dat heb je ook afgestaan, dat hoorde ook bij je verkeerde lichaam.

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:41

idinn schreef:
Jij zegt dat een mening niet gebaseerd is op feiten, maar hoe wil je dan ergens een mening over kunnen vormen? Als je geen verstand hebt van bijv. auto's kan je ook geen mening geven over welk motorblok het beste is. Dan zeg je ow ja die natuurlijk.. en dat is de slechtste, nou probeer dan je mening maar eens overeind te houden bij de kenners. Dat lukt niet, simpelweg omdat je je niet verdiept hebt in het onderwerp en de daarbij behorende feiten. Deed diegene dat wel, dan had die geweten dat dat de slechtse was en waarschijnlijk nooit gezegd dat die de beste was.

Ik denk dat dit niet te vergelijken is met motorblokken. Er zullen namelijk veel mensen zijn wie verstand hebben van auto's er veel vanaf weten ed. Maar er is niemand op de wereld wie verstand heeft van dit soort situatie's lijkt mij. Toen de eerste motorblokken op de wereld kwamen wist ook niemand welke de beste zou zijn, simpelweg door gebrek aan ervaring/kennis. En daar ontbreekt het in deze situatie ook aan. Er zijn dus geen kenners waartegen je je mening hoog moet houden, want niemand heeft hier ervaring mee. Knipoog

Verder snap ik dat jij haar manier van quoten appart vind, laten we daar maar over ophouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:43

Adil18 schreef:
Immers is iets als homosexualiteit niet schadelijk voor de maatschappij en mag best een kans krijgen Lachen

Interessant dat je dit schrijft, ik wilde namelijk zoiets gaan schrijven als reactie op jouw uitspraak over maatschappelijke acceptatie iets daarboven.

Dan vraag ik me af; de mensen om wie het gaat in dit topic, die doen toch ook niks schadelijks voor de maatschappij?

Dat er bezwaren zijn er hier een behoorlijke discussie is ontstaan is helemaal niet erg. Wat wel erg is is het feit dat mensen die 'anders' zijn toch nog altijd moeilijkheden ondervinden in deze maatschappij. Terwijl in gevallen waarin niemand wordt kwaad gedaan (wat het geval volgens mij is bij o.a homoseksualiteit en transseksualiteit) mensen toch in ieder geval zouden kunnen proberen iets te tolereren. Liever nog accepteren, maar dat zit er helaas niet in.

Ik vind het wel lastig om een grens te stellen, als je mishandeling aanhaalt. Fysieke mishandeling bedoel je denk ik, maar het is ook heel erg om genegeerd of uitgescholden te worden omdat je anders bent. Dat mensen het niet accepteren is 1 ding, maar dat ze duidelijke afkeer uitspreken in iemand's gezicht vind ik dus te ver gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:45

Okee Runningkawa, nu begrijp ik je punt wat beter.

Maar is het nou echt zo erg dat iemand die fysiek nog geen man is nog even 'gebruik' maakt van de mogelijkheden die hij als vrouw had?

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:47

idinn schreef:
Als je gewoon leert quoten hoef je niet tussen andermans tekst door, je eigen tekst proberen zichtbaar te maken, door het dik te drukken. Misschien een idee.. want dat maakt het ook weer handiger quoten voor andere mensen. Ik praat/typ geen Duits, dat is gewoon een uitspraak en die wordt vaak zat gemaakt kotsen schrijf ik nog steeds met een S en dan staat er toevallig een duits woordje voor.

leuke discussie, echter is 'Zum Kotzen' geheeld uit het Duits overgenomen en dient men het met een z te schrijven, maar das een andere discussie...

Citaat:
Net als dat je tegenwoordig ook steeds meer Engels tegenkomt in zinnen. Ik gun iedereen een mening, maar dan moet die wel gebaseerd zijn op de werkelijkheid en niet een eigen denkwereldje. Ik lees wel degelijk fatsoenlijk wat er staat, misschien dat jij het zo neerschrijft dat andere het juist anders interpreteren dan jij dat zou willen? Maar schuif het gerust af op mij hoor, daar zit ik niet mee. Ik weet gelukkig wel beter.

Jouw mening is ook gebaseerd op eigen gedachten. immers kun jij niet weten dat het kindje NIET gepest wordt, dat hij zijn ouders klakkeloos accepteerd...of zijn dat ook feiten? Haha!
Ik verdraai jou woorden niet, schijnbaar zet jij ze zo neer, dat ik het anders lees dan jij zou willen.. niet mijn schuld dacht ik zo. En dat stuk waarop ik je quote had je mijn stuk daadwerkelijk helemaal verdraaid, lees het nog maar eens na...ook de reacties waarop ik reageerde en je zult zien dat ik gelijk heb Lachen

Citaat:
Wie zegt trouwens dat iedereen perse dat soort dingen van zijn/haar ouders wilt horen? Ik bespreek dat veel liever met andere personen dan met mijn ouders. En dat zegt hier echt niks over een eventuele relatie of wat dan ook.

Ik vind van wel. Is niet op een feit gebaseerd trouwens, maar dat is jouw uitspraak ook niet. Immers vind jij het niks over de relatie zeggen als je zaken als sex niet met de ouders kunt bespreken en ik wel...

Citaat:
Iedereen mag een mening geven, dat boeit mij echt niet, maar een mening is nu eenmaal ergens op gebaseerd, eens of niet? Die komt niet zomaar aanwaaien zonder enige voorkennis. En soms is die voorkennis niet correct en sja dan kan een mening weleens op wat losse schroeven komen te staan. Daarbij voor de tweede keer had jij alweer een verklaring gegeven van je dikgedrukte, welke reden je dat doet? Nee dus ga dan niet geirriteerd zeggen dat je dat voor het overzicht doet (wat heeel fijn quote not).

Welke voorkennis eb jij en wat maakt jouw mening coorecter dan de mijne? Dit stuk tekst houdt zich pas echt staande op losse schroeven, zoals je het zelf zo mooi uitdrukt...

Citaat:
Ik geef graag normaal een mening, als andere dat ook doen.. ik vond dat dikgedrukte uitermate vervelend. Ik kan tenslotte niet ruiken dat iemand dat doet omdat die een quote niet wil of kan aanpassen om het echt overzichtelijk te maken... dat je dat doet in iemands quote om het duiderlijk eruit te halen dat je vooral op dat punt reageert, vind ik niet meer dan logisch. Ik verbaasde me er alleen heel erg over dat iemand op zo'n manier IN een quote reageert, kan toch?

Nee, inderdaad, jouw mening die weer niet gebaseerd is op feiten. En juist op dat je dingen voor de tijd niet kunt ruiken moet je 'eben locker bleiben', vragen waarom ik dat doe en dan een oordeel er over uitspreken, voorkomt en hoop genuil.

Citaat:
Ow jeeeeej milou welkom in de werkelijkheid.. ik respecteer iedereen zoals die is, wat de ouders ook mogen wezen, dat andere mensen hun kinderen dan zo opvoeden dat die niet iedereen respecteren kan ik niks aan doen. Maar dat zou voor mij geen reden wezen om te verbieden dat zulke mensen kinderen krijgen of homostellen.. of alleenstaande. Dan kan de werkelijkheid minder lief wezen voor die kids.. er is altijd wel iets waarom je ze dan niet zou moeten nemen want jou kind kan net het kneusje van de klas worden en gepest worden om geen enkele reden. Maar dat weerhoudt mensen toch ook niet om kinderen te nemen?

Niks, en dat hoeft ook niet, maar daarom mag het wel discutabel zijn Lachen

Citaat:

Haha, grappig dat jij het zegt, want jij hebt dat namelijk ook niet hoor Lachen Een mening kan hel goed gebaseerd zijn op gevoelens of overtuigingen. Iemand kan tegen mij zeggen dat wetenschappelijk is aangetoond dat er een gen is wat homosexualiteit bepaald, ik kan daarop zeggen dat het tegennatuurlijk is omdat mensen grof gezegd op deze arrde zijn gezet om zich voort te planten en dood te gaan. Dat laatste is misschien niet gebaseerd op een feit (hoewel Charles Darwin het wel als een feit zou zien) maar mag ook in een discussie gebruikt worden. Even heel erg duidelijk: dit was een voorbeeld en sluit niet op mijn daadwerkelijke mening aan!

Citaat:
@Suziej: nogmaals: op MIJ kwam dat zo over... dan hoeft niet iedereen door te zeuren dat ik me aanstel.. ik vond dat.. dus dat zei ik. Schijnbaar is diegene gewend om op die manier op iemand zijn teksten antwoord/commentaar/mening te geven ipv de quote gewoon wat aan te passen met de benodigde codes zodat het heel erg overzichtelijk is en weer makkelijk te quoten voor de volgende persoon. Ondertussen na tig x gezeik ben ik daar nu wel achter hoor. En dat dat toevallig op mij zo over kwam.. ja gek he dat ik die manier van mening dan geven zum kotsen vind? Ik kan niet ruiken dat dit toevallig WEL een beschaafd persoon is die gewoon op zo'n manier quote.. zat mensen die op die manier schreeuwerig hun mening verkondigen namelijk....

Dus...wat gaan we doen met vooroordelen en overhaaste conclusies? In de prullebak! Haha!

Citaat:
Zal de volgende keer als ik de naam Adil zie wel alvast bedenken dat het gewoon diens manier van quoten is...

Wat aardig van je....

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:48

RedPassion schreef:

Maar is het nou echt zo erg dat iemand die fysiek nog geen man is nog even 'gebruik' maakt van de mogelijkheden die hij als vrouw had?

Als jij je laat ombouwen tot vrouw ga je toch ook niet naar de heren wc om te piesen in de pisbak, simpelweg omdat je nog een penis hebt? Je gedraagt je dan toch ook als vrouw, en gaat gewoon naar de vrouwen wc. Hij wou graag een man zijn, en mannen horen geen kinderen te baren.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:51

RedPassion schreef:
Adil18 schreef:
Immers is iets als homosexualiteit niet schadelijk voor de maatschappij en mag best een kans krijgen Lachen

Interessant dat je dit schrijft, ik wilde namelijk zoiets gaan schrijven als reactie op jouw uitspraak over maatschappelijke acceptatie iets daarboven.

Dan vraag ik me af; de mensen om wie het gaat in dit topic, die doen toch ook niks schadelijks voor de maatschappij?

Dat er bezwaren zijn er hier een behoorlijke discussie is ontstaan is helemaal niet erg. Wat wel erg is is het feit dat mensen die 'anders' zijn toch nog altijd moeilijkheden ondervinden in deze maatschappij. Terwijl in gevallen waarin niemand wordt kwaad gedaan (wat het geval volgens mij is bij o.a homoseksualiteit en transseksualiteit) mensen toch in ieder geval zouden kunnen proberen iets te tolereren. Liever nog accepteren, maar dat zit er helaas niet in.

Ik vind het wel lastig om een grens te stellen, als je mishandeling aanhaalt. Fysieke mishandeling bedoel je denk ik, maar het is ook heel erg om genegeerd of uitgescholden te worden omdat je anders bent. Dat mensen het niet accepteren is 1 ding, maar dat ze duidelijke afkeer uitspreken in iemand's gezicht vind ik dus te ver gaan.

Mogelijk schadelijk voor het kind wat de maatschappij deels vormt.
Ik heb daarom ook niks tegen homosexualiteit op zich, maar krijg zoals ik eerder zei wel rare gevoelens mij homosexuele paren met een kind, omdat we niet weten wat de impact is. Maar echt schadelijk zou ik het ook niet willen noemen. Het meeste stoort me dat deze man/vrouw niet weet wat hij/zij wil zijn en het verhaal dat een man en kind bart vreselijk verwarrend kan zijn voor het kind zelf.

Het homosexuele mannenpaar zal echt niet gaan beweren dat een van de twee papa's het kindje heeft gebaard, en als ze dat wel doen zijn ze erg fout bezig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:51

RedPassion schreef:

Ja dat vindt ik wel.

Ik vraag me dan af hoe erg zo'n persoon in het verkeerde lichaam zat dat er een operatie en medicijnen voor nodig waren?
Ik krijg bij zo iemand het gevoel dat hij de hele maatschappij in de maling neemt... en die persoon mag van mij álle kosten die er zijn geweest om hem man te maken tot dan toe zelf terug betalen...
Want mannelijke hormonen ed, zijn echt wel weer te niet gedaan door de hormonen van een zwangerschap
En verdere operaties zijn totaal van de baan...je bent niet beide...wil je kinderen baren ben je overduidelijk een vrouw....

Laat de operatie tafel maar vrij voor mensen die het echt nodig hebben...niet voor mensen die misbruik maken van de kennis en technologie van nu....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:52

Suziej schreef:
RedPassion schreef:

Als jij je laat ombouwen tot vrouw ga je toch ook niet naar de heren wc om te piesen in de pisbak, simpelweg omdat je nog een penis hebt? Je gedraagt je dan toch ook als vrouw, en gaat gewoon naar de vrouwen wc. Hij wou graag een man zijn, en mannen horen geen kinderen te baren.

Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk niet dat hij al staand ging plassen, dat lijkt me moeilijk als je je vrouwelijke geslachtsorganen nog hebt Knipoog

(En ik weet niet of het slechts een voorbeeld is, maar ik ben al een vrouw)

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:54

RedPassion schreef:
Dat weet ik zo net nog niet. Ik denk niet dat hij al staand ging plassen, dat lijkt me moeilijk als je je vrouwelijke geslachtsorganen nog hebt Knipoog

Lijkt mij zeer lastig ja Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:55

runningkawa schreef:
RedPassion schreef:
Ik heb wel bijgelezen maar ga even niet op alles reageren Haha!

Maar ik lees een paar keer dat een man zich als man moet gedragen. Wat houdt dat gedrag precies in dan? De mensen die dat zeggen accepteren homo's dus ook niet? Want die gedragen zich dan ook niet als man, die tenslotte vrouwen hoort te bespringen?
ik accepteer homo's wel...die gedragen zich als man...ze baren immers geen kinderen.
Of ze daarbij vrouwlijke trekjes hebben...moeten ze zelf weten

Dat mensen zich al vrouw verkleden als man zijnde (of andersom), of dat ze zich om laten bouwen...geen enkel probleem mee.
Maar een man die een baby baart...nee

Je hebt je om laten bouwen omdat je vind dat je in het verkeerde lichaam zit.
Erg vervelend en ik ben blij voor die mensen dat dat tegenwoordig kan zodat ze gelukkig kunnen zijn in het goede lichaam Ja

Maar als je dan in het verkeerde lichaam zit als vrouw zijnde...je kiest om als man door het leven te gaan...dan hoort daar heel simpelweg bij dat kinderen baren niet meer voor je is...dat heb je ook afgestaan, dat hoorde ook bij je verkeerde lichaam.

Ben ik helemaal met je eens Ja

Maar als je zelf geen kinderen kunt krijgen ( in het geval van zijn vrouw ) denk ik toch dat je daar gebruik van maakt om toch je eigen kinderen te kunnen hebben Knipoog

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:56

RedPassion schreef:

Ik snap je reactie niet?

Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat wanneer je omgebouwd bent, of in het ombouw proces zit je je moet gedragen naar het geslacht dat je wilt worden, en niet terugvallen op het oude geslacht omdat het even goed van pas komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:56

Adil18 schreef:
Mogelijk schadelijk voor het kind wat de maatschappij deels vormt.
Ik heb daarom ook niks tegen homosexualiteit op zich, maar krijg zoals ik eerder zei wel rare gevoelens mij homosexuele paren met een kind, omdat we niet weten wat de impact is. Maar echt schadelijk zou ik het ook niet willen noemen. Het meeste stoort me dat deze man/vrouw niet weet wat hij/zij wil zijn en het verhaal dat een man en kind bart vreselijk verwarrend kan zijn voor het kind zelf.

Het homosexuele mannenpaar zal echt niet gaan beweren dat een van de twee papa's het kindje heeft gebaard, en als ze dat wel doen zijn ze erg fout bezig.

Maar volgens mij weet hij heel goed wat hij is; namelijk een man. Alleen kan je niet van de ene op de andere dag een man worden als je een vrouwelijk lichaam hebt. Hij wil fysiek ook man worden en heeft alleen van de mogelijkheid om te baren gebruik gemaakt zolang hij fysiek nog een vrouw was.

Tja, en wat de impact is weten we niet. Maar als ik een kind krijg met een man (zal niet gebeuren, maar goed Knipoog) weet ik ook niet wat ik het kind aandoe door hem/haar in deze tijd in deze maatschappij op te laten groeien. Ik ben er van overtuigd dat iedereen zijn/haar portie ellende op een gegeven moment toch wel krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 17:58

Suziej schreef:
Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat wanneer je omgebouwd bent, of in het ombouw proces zit je je moet gedragen naar het geslacht dat je wilt worden, en niet terugvallen op het oude geslacht omdat het even goed van pas komt.

Maar kan je je dan niet voorstellen dat je niet van de ene op de andere dag fysiek veranderd kan zijn in het andere geslacht? Want je kan je nog zo mannelijk voelen, staand plassen bv. gaat echt niet als je nog een vagina hebt. Dus dan zal je het toch nog even moeten doen met die vrouwelijke geslachtsorganen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:00

runningkawa schreef:
RedPassion schreef:

Ja dat vindt ik wel.

Ik vraag me dan af hoe erg zo'n persoon in het verkeerde lichaam zat dat er een operatie en medicijnen voor nodig waren?
Ik krijg bij zo iemand het gevoel dat hij de hele maatschappij in de maling neemt... en die persoon mag van mij álle kosten die er zijn geweest om hem man te maken tot dan toe zelf terug betalen...
Want mannelijke hormonen ed, zijn echt wel weer te niet gedaan door de hormonen van een zwangerschap
En verdere operaties zijn totaal van de baan...je bent niet beide...wil je kinderen baren ben je overduidelijk een vrouw....

Laat de operatie tafel maar vrij voor mensen die het echt nodig hebben...niet voor mensen die misbruik maken van de kennis en technologie van nu....

Ik zie het echt niet als misbruik maken. Volgens mij is het al moeilijk genoeg om voor zo'n operatie te kiezen, uberhaupt om je niet thuis te voelen in het lichaam waar je in geboren bent.

En volgens mij gaan de rest van de operaties toch nog door en wordt hij fysiek ook nog man? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:02

RedPassion schreef:
Suziej schreef:

Maar kan je je dan niet voorstellen dat je niet van de ene op de andere dag fysiek veranderd kan zijn in het andere geslacht? Want je kan je nog zo mannelijk voelen, staand plassen bv. gaat echt niet als je nog een vagina hebt. Dus dan zal je het toch nog even moeten doen met die vrouwelijke geslachtsorganen.

Jaa maar daarom ga je nog wel gewoon naar de heren wc ookal heb je nog geen penis. Je gedraagt je wel als een man. En dat doet deze man niet, die baart een kind en dat doen mannen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:12

en dat vind ik dus belachelijk als dat nog door gaat...hij heeft zijn oude keuze teniet gedaan door nu een baby te krijgen...want een baby krijgen is voor vrouwen... mooi, dan heeft hij nu de keuze gemaakt wat hij is...iig geen man...die krijgen geen kinderen.
En van mij mag hij dat dure voor traject nu ook zelf dokken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:15

Hij heeft het proces van fysiek man worden tijdelijk onderbroken, niet teniet gedaan. (vind ik dan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:21

met al die vrouwelijk hormonen die opspelen bij een zwangerschap vindt ik dat wel teniet doen Ja
Hoe zit het met de borsten? Ingespoten mannelijke hormonen?

Verder kun je niet van 2 walletjes eten...je bent man of je bent vrouw
Niet vandaag man want dat komt handiger ut ofzo en dan, oow doe nu maar even vrouw... en morgen...doe maar weer man....dan heb je imo harder een goede psych nodig dan een chirurg...
Laat de operatie kamer maar vrij voor iemand die het harder nodig heeft dan iemand die nog niet weet wat hij nu wil....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 18:25

Qua hormonen heb je wellicht gelijk, ik weet niet wat er verder al gebeurd was eigenlijk.

Maar dan nog; het is niet zo dat hij de ene dag vrouw wil zijn en de andere dag man. Hij voelt zich man en wil dat fysiek ook worden. Hij heeft dat proces uitgesteld/onderbroken om een kind te baren, iets wat zijn vrouw niet kon. Nu wil hij -wat ik er van begrepen heb- verder gaan met dat proces, hij zal dan fysiek ook man worden en blijven. Hij weet dus wel wat hij wil.