Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:[***] maar je weet toch gemak(zucht) dient de mens.
Wat is nou makkelijker dan kant en klaar voedsel te halen
Echwel schreef:[***] maar toch wordt je als je dik ben door medicijngebruik net zo hard scheef aangekeken als wanneer je teveel eet..
Je hebt geen bordje op je rug hangen(zou makkleijk zijn hoor), dus loop je toch tegen veel
vooroordelen aan
Echwel schreef:Rosanne wat is KFC????
Wesseltje het topic wel doorgelezen ([FZ] Is het nu zó moeilijk om even te lezen?)
Echwel schreef:Nouks maar toch wordt je als je dik ben door medicijngebruik net zo hard scheef aangekeken als wanneer je teveel eet..
Je hebt geen bordje op je rug hangen(zou makkleijk zijn hoor), dus loop je toch tegen veel
vooroordelen aan
Wesseltje schreef:Echwel schreef:Rosanne wat is KFC????
Wesseltje het topic wel doorgelezen ([FZ] Is het nu zó moeilijk om even te lezen?)
Pardon? ik kan prima lezen, en TS ergert zich o.a. aan het onbegrip naar dikke mensen toe op het forum.
Volgens mij dwaal jezelf ook een beetje af
Echwel schreef:Maar [***] hoe kun je aan de buitenkant zien waar het door komt, dat bedoel ik..
Wesseltje het gaat niet over dikke mensen op paarden, als je had gelezen(alle pagina's)
had je dat dus gezien
Echwel schreef:Waarom hebben mensen vooroordelen kun je je dan afvragen en het is vooral het veroordelen
wat vervelend is
coydog schreef:Waar zou het volgens de mensen hier als je 2000 kcal eet per dag en voor 3500 verbrand dan aan liggen dat je niet afvalt?
Doordat je toch nog teveel eet?
Waarom voel je nog steeds honger terwijl het eten letterlijk al in je strot terug komt zetten?
Gewenning?
Te grote maag kan het niet zijn want het eten komt terug.
Om het hongergevoel tegen te gaan een pak magere yoghurt nemen, om te zorgen dat de maag vol zit maar in verhouding toch weinig binnenkrijgen, en nog honger hebben, maar wel bijna over je nek gaan.
Sizzle schreef:Het zou trouwens pas echt gezellig worden als de een zegt:
Je mag mij niet veroordelen om mijn omvang want ik kan het niet helpen, het zit in mijn genen. En vervolgens de ander zegt, ik kan het niet helpen dat ik je veroordeel, het zit in mijn genen dus ik kan er niet mee stoppen.
coydog schreef:Precies Nikka, dat werkt niet voor iedereen, en als je dan nog te horen krijgt dat je meer moet bewegen en minder moet eten ga je je toch afvragen hoe je in godsnaam nog aanpassingen moet maken.
Wesseltje schreef:Mag ik vragen dan waar je vind op bokt dat er onbegrip word geuit naar deze mensen zonder dat er paarden bij betrokken zijn?
Gewoon een vraag hoor, kan dat ik over deze topics heen kijk..