Fitna op internet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NuggT

Re: Fitna op internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:40

buster4ever schreef:
ik kom er nu gewoon niet meer doorheen...en komt ie nou ook op tv vanavond?

Geen idee, ze zouden het er wel over hebben bij Netwerk.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:40

ik vraag me af wat Geert W nu aan het doen is,
zappen en surfen om alle reacties enzo bij te houden?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:41

Marigold schreef:

dat zal vast wel of hij ligt languit in ze bed t Slapen

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:41

Vergeet niet dat de moslimwereld achterlopen op onze moderne wereld. Het christendom is meeveranderd met onze modernisering. De islam is nog wat 'achterhaalder'. WAnt ook het christendom ging niet altijd lief om met niet christelijke mensen. (denk even aan de missionarissen die perse inheemse volken wouden bekeren)

In belfast vermoorden katholieken en protestanten... in de gazastrook vermoorden ze elkaar nog vanwege het geloof. en ga zo maar door Knipoog
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 27-03-08 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:42

faye schreef:
Redrumfox schreef:
Wat denken jullie dat er nu zal gebeuren met Nederland op alle vlakken (economisch, veiligheid etc)? Jullie hebben het nu wel over de film zelf, maar sta eens stil bij de gevolgen..
Zelf laat ik het open en wacht ik af: ik weet niet hoe de verhouding trots/rechtvaardigheid is voor de mensen die met dreigementen kwamen.

En is dat dan terecht?

Waar heb je het over?

KiWiKo

Marigold schreef:

Die is zich helemaal gek aan het lachen om al die randdebielen die zich zo vreselijk hebben op zitten naaien en speculeren Lachen

Henry

Welshcobfan schreef:
Wilders heeft zijn doel bereikt! Hij heeft de aandacht gekregen die hij wou met dan aan alle nederlanders en met name het paniekerige kabinet. Toch knap van wilders dat mensen al zo flipten over een film die niemand nog had gezien, zelfs onze j-p niet

jij snapt m!!!! aandacht is het enige wat die beste meneer wil!!! allicht weer wat meer stemmers voor zijn partij!! want ja bij een partij met zoveel aandacht willen sommige mensen wel horen

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:43

Ik heb nu de hele film afgezien, hehe eindelijk was ie klaar met laden Knipoog

Ik kan niet meer erover zeggen dat ik een ontzettend naar gevoel erbij heb gekregen.
Iedereen zegt altijd 'het is een klein groepje moslims die slecht is.'

Is dat ook zo dan? Als ik die film zo zie, en al die ellende, en al die vreselijke dingen terug zie dan lijkt dat mij niet meer een '' klein groepje' maar juist een klein groepje wat goed is..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:44

Ik vind dit wel een mooi moment voor de Moslimwereld om het tegendeel te bewijzen, en dus openlijk het debat aangaan..... ipv bommen planten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:45

Dat er joden zijn de andesgelovigen opblazen, wil niet zeggen dat alle joden zo zijn.

Extremisme heb je in alle geloven en extremisme is nooit goed. Maar het woord zegt het al: extreem, en dus is de groep aanhangers ook niet zo groot als de gematigden Knipoog

Het is jammer dat er nooit een fatsoenlijk gesprek kan komen tussen de 2 extremisten (zoals bv een wilders met een extremistische moslim).

Maar ja, extremisten zijn niet van de debatten, maar van actie.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 27-03-08 21:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:46

Best vervelend, kan alleen het begin stukje zien en dan springt hij op andere filmpjes die eraan gerelateerd zijn.. Weet iemand hoe dit kan, e heeft iemand dit ook?

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:46

Ik kom er niet meer doorheen maar heb nu 12 min gezien.
vind er werkelijk niks beledigends aan Verward

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:47

aan het einde stond nog de hele film was te zien ofzo... maar duurt ie eigenlijk veel langer dan een kwartiertje... ik heb dr nl een van een kwartiertje gezien???

horse_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:48

KiWiKo schreef:
Ik vind dit wel een mooi moment voor de Moslimwereld om het tegendeel te bewijzen, en dus openlijk het debat aangaan..... ipv bommen planten.

Er zijn dus al meerdere moslimgroepen geweest die Wilders hebben uitgenodigt om erover te praten, maar die schijterd wilde niet! Wees dan een echte vent en ga het debat aan!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:48

Ik heb het nog niet gezien, bij mij is dat filmpje nog steeds aan het laden.
Ik ben benieuwd...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:49

Welshcobfan schreef:
Dat er joden zijn de andesgelovigen opblazen, wil niet zeggen dat alle joden zo zijn.

Extremisme heb je in alle geloven en extremisme is nooit goed. Maar het woord zegt het al: extreem, en dus is de groep aanhangers ook niet zo groot als de gematigden Knipoog

Het is jammer dat er nooit een fatsoenlijk gesprek kan komen tussen de 2 extremisten (zoals bv een wilders met een extremistische moslim).

Maar ja, extremisten zijn niet van de debatten, maar van actie.

Maar waarom brand de moslimwereld dan niet de extremisten af zoals wilders door de nederlandse bevolking afgebrand wordt?

Brittol

Ik vond het eigenlijk best wel meevallen?
Heb filmpjes gezien die 20 keer erger zijn.. Er was gewoon zoveel ophef over geweest, dat iedereen dacht dat het een wereldramp zou worden. Maar vind hem toch best wel meevallen, als ik eerlijk moet zijn.

shadowflower

Kan m heaas niet laden Tong uitsteken wil m zien

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:50

bonney4evver schreef:

Ik kan niet meer erover zeggen dat ik een ontzettend naar gevoel erbij heb gekregen.

Is dat ook zo dan? Als ik die film zo zie, en al die ellende, en al die vreselijke dingen terug zie dan lijkt dat mij niet meer een '' klein groepje' maar juist een klein groepje wat goed is..

En hier krijg ik een naar gevoel van.. Wilders heeft bij jou zijn doel bereikt.. Hij wil iedereen tegen de Islam opzetten en ze ons land uitbannen (NL is inderdaad multicultureel ja, dat blijkt..) - en stemmen winnen.. - .

Geloof me: ze zijn echt niet allemaal zo slecht. Echt niet.. Waarom geloof je zo'n filmpje? Waarom ga je niet zelf naar Indonesië om te kijken hoe slecht ze écht zijn. Ik kan je er vrijwel van verzekeren dat je met open handen verwelkomt zult worden. De media speelt met ons: ze laten alleen zien wat zij willen en spelen in op onze gedachten, hetzelfde geldt voor dit filmpje. Als je heel kritisch kijkt zul je zien dat het geen neutrale argumenten zijn, maar dat ze uit de mond komen van iemand die een duidelijke afkeer heeft tegen de Islam.

KiWiKo

horse_girl schreef:
KiWiKo schreef:

Er zijn dus al meerdere moslimgroepen geweest die Wilders hebben uitgenodigt om erover te praten, maar die schijterd wilde niet! Wees dan een echte vent en ga het debat aan!

Wilders heeft elk debat over de film VOOR de release afgewimpeld OOK de nederlanders Lachen

Nu gaat hij ook met Moslims in gesprek Lachen

Anoniem

horse_girl schreef:
KiWiKo schreef:

Die wilden de film eerst screenen, was geen onvoorwaardelijk aanbod Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:51

Ik denk dat ik maar precies zo'n zelfde film ga maken over het christendom...

Moli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:51

bonney4evver schreef:

Niet aanvallend bedoeld maar ben je ooit zelf in het midden oosten geweest? Ik heb daar een aantal jaren gewoond, dat zijn aardigste en vreedigste mensen die er zijn. Het is maar een kleine groep, en kan die zelf niet moslim noemen.
Dit is nou precies wat Wilders wil, Nederlanders (overigens de rest van de wereld ook) bang maken voor alle moslims, alleen omdat nog geen 0,1% van alle moslims extremisten zijn. Ze zijn gewoon sterk en hebben veel macht (die hele kleine percentage)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:52

Redrumfox schreef:
[
En hier krijg ik een naar gevoel van.. Wilders heeft bij jou zijn doel bereikt.. Hij wil iedereen tegen de Islam opzetten en ze ons land uitbannen (NL is inderdaad multicultureel ja, dat blijkt..) - en stemmen winnen.. - .

Geloof me: ze zijn echt niet allemaal zo slecht. Echt niet.. Waarom geloof je zo'n filmpje? Waarom ga je niet zelf naar Indonesië om te kijken hoe slecht ze écht zijn. Ik kan je er vrijwel van verzekeren dat je met open handen verwelkomt zult worden. De media speelt met ons: ze laten alleen zien wat zij willen en spelen in op onze gedachten, hetzelfde geldt voor dit filmpje. Als je heel kritisch kijkt zul je zien dat het geen neutrale argumenten zijn, maar dat ze uit de mond komen van iemand die een duidelijke afkeer heeft tegen de Islam.

Toen ik in Indonesie was was er een bomaanslag op Jakarta vliegveld............ twee dagen voor ik weer terug ging.

Het enige dat ik op dat moment had "nah gaat vast niet binnen twee dagen weer gebeuren, dus ben ik redelijk safe"

Henry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 21:53

horse_girl schreef:
KiWiKo schreef:

Wat een scheiterd inderdaad. Hij praat OVER ze en niet MET ze. En dat laatste zou hij eens moeten doen... HIj wil de islam van de negatieve kant belichten en dat krijgt ie zo wel voor mekaar... Als hij de confrontatie aan moet, moet hij een discussie aan, en dat durft ie niet!!!

wat een mietje Boos! walgelijk ventje