buster4ever schreef:ik kom er nu gewoon niet meer doorheen...en komt ie nou ook op tv vanavond?
Geen idee, ze zouden het er wel over hebben bij Netwerk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:ik kom er nu gewoon niet meer doorheen...en komt ie nou ook op tv vanavond?
Marigold schreef:ik vraag me af wat Geert W nu aan het doen is,
zappen en surfen om alle reacties enzo bij te houden?
faye schreef:Redrumfox schreef:Wat denken jullie dat er nu zal gebeuren met Nederland op alle vlakken (economisch, veiligheid etc)? Jullie hebben het nu wel over de film zelf, maar sta eens stil bij de gevolgen..
Zelf laat ik het open en wacht ik af: ik weet niet hoe de verhouding trots/rechtvaardigheid is voor de mensen die met dreigementen kwamen.
En is dat dan terecht?
Marigold schreef:ik vraag me af wat Geert W nu aan het doen is,
zappen en surfen om alle reacties enzo bij te houden?
Welshcobfan schreef:Wilders heeft zijn doel bereikt! Hij heeft de aandacht gekregen die hij wou met dan aan alle nederlanders en met name het paniekerige kabinet. Toch knap van wilders dat mensen al zo flipten over een film die niemand nog had gezien, zelfs onze j-p niet
KiWiKo schreef:Ik vind dit wel een mooi moment voor de Moslimwereld om het tegendeel te bewijzen, en dus openlijk het debat aangaan..... ipv bommen planten.
Welshcobfan schreef:Dat er joden zijn de andesgelovigen opblazen, wil niet zeggen dat alle joden zo zijn.
Extremisme heb je in alle geloven en extremisme is nooit goed. Maar het woord zegt het al: extreem, en dus is de groep aanhangers ook niet zo groot als de gematigden
Het is jammer dat er nooit een fatsoenlijk gesprek kan komen tussen de 2 extremisten (zoals bv een wilders met een extremistische moslim).
Maar ja, extremisten zijn niet van de debatten, maar van actie.
bonney4evver schreef:Ik heb nu de hele film afgezien, hehe eindelijk was ie klaar met laden
Ik kan niet meer erover zeggen dat ik een ontzettend naar gevoel erbij heb gekregen.
Iedereen zegt altijd 'het is een klein groepje moslims die slecht is.'
Is dat ook zo dan? Als ik die film zo zie, en al die ellende, en al die vreselijke dingen terug zie dan lijkt dat mij niet meer een '' klein groepje' maar juist een klein groepje wat goed is..
horse_girl schreef:KiWiKo schreef:Ik vind dit wel een mooi moment voor de Moslimwereld om het tegendeel te bewijzen, en dus openlijk het debat aangaan..... ipv bommen planten.
Er zijn dus al meerdere moslimgroepen geweest die Wilders hebben uitgenodigt om erover te praten, maar die schijterd wilde niet! Wees dan een echte vent en ga het debat aan!
horse_girl schreef:KiWiKo schreef:Ik vind dit wel een mooi moment voor de Moslimwereld om het tegendeel te bewijzen, en dus openlijk het debat aangaan..... ipv bommen planten.
Er zijn dus al meerdere moslimgroepen geweest die Wilders hebben uitgenodigt om erover te praten, maar die schijterd wilde niet! Wees dan een echte vent en ga het debat aan!
bonney4evver schreef:Ik heb nu de hele film afgezien, hehe eindelijk was ie klaar met laden
Ik kan niet meer erover zeggen dat ik een ontzettend naar gevoel erbij heb gekregen.
Iedereen zegt altijd 'het is een klein groepje moslims die slecht is.'
Is dat ook zo dan? Als ik die film zo zie, en al die ellende, en al die vreselijke dingen terug zie dan lijkt dat mij niet meer een '' klein groepje' maar juist een klein groepje wat goed is..
Redrumfox schreef:[
En hier krijg ik een naar gevoel van.. Wilders heeft bij jou zijn doel bereikt.. Hij wil iedereen tegen de Islam opzetten en ze ons land uitbannen (NL is inderdaad multicultureel ja, dat blijkt..) - en stemmen winnen.. - .
Geloof me: ze zijn echt niet allemaal zo slecht. Echt niet.. Waarom geloof je zo'n filmpje? Waarom ga je niet zelf naar Indonesië om te kijken hoe slecht ze écht zijn. Ik kan je er vrijwel van verzekeren dat je met open handen verwelkomt zult worden. De media speelt met ons: ze laten alleen zien wat zij willen en spelen in op onze gedachten, hetzelfde geldt voor dit filmpje. Als je heel kritisch kijkt zul je zien dat het geen neutrale argumenten zijn, maar dat ze uit de mond komen van iemand die een duidelijke afkeer heeft tegen de Islam.