Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kjoetie schreef:oorlog doet gekke dingen met een mens, maar dit laat wel het totale disrespect voor het leven zien.. als je dit al met een arme weerloze pup doet... afschuwelijk
celticpony schreef:nou vanachter dit computerscherm weet ik wel hoe het is om met iemand te leven die een lange tijd in oorlogsgebied is geweest en wat dat met iemand kan doen...NIET DIT!!!!!!!!!!
celticpony schreef:nou vanachter dit computerscherm weet ik wel hoe het is om met iemand te leven die een lange tijd in oorlogsgebied is geweest en wat dat met iemand kan doen...NIET DIT!!!!!!!!!!
celticpony schreef:dit zegt ook wat over de persoonlijkheid van iemand...maar hoe je hiermee omgaat heb je altijd zelfnog in de hand.
Jolandaa_ schreef:pansor schreef:Ik weet ook niet of jullie alle reacties op dumpert zelf hebben gelezen maar het is wel grappig om deze even te lezen
Even iemand die heel nuchter nadenkt.
’’- Het geluid wordt duidelijk gemaakt door een mens.
- Het geluid wordt harder hoe verder de puppy gaat.
- De puppy beweegt helemaal niet
- Ooit wel eens een puppy vastgehouden? Denk je nou werkelijk dat je die zo ver kunt gooien?
xKatleentjex schreef:Inderdaad, daarom is er ook zoveel vrede op de wereld. Daarom zijn al die jongetjes die uit de instellingen komen en waar ze jarenlang therapies op hebben afgeschoten om hun gedrag te verbeteren stuk voor stuk brave huisvaders geworden, omdat het allemaal zo gemakkelijk gaat
.
Barco schreef:sorry ik vind je smilies nogal denigrerend overkomen.
En ik heb nergens beweerd dat het makkelijker gaat, maar ja het is nu eenmaal makkelijk om excuses te verzinnen over iets dat je toch niet kan veranderen dan je stinkende best te doen om ook daadwerkelijk keuzes te maken en na te denken.