Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joosie schreef:van mij mag die film uitgezonden worden hoor! Kom op zeg, mag er tegenwoordig niks meer ofso. We weten niet eens precies hoe de film verloopt misschien valt het allemaal wel mee. Ieder zijn mening toch. Ik ben wel benieuwd na ´de film´ waar zoveel ophef over is. ook ben ik benieuwd als wilders neergeschoten wordt wat er dan gebeurt :oo
Nannes schreef:Maureenn schreef:omdat die mensen (die wilders bedreigen heb ik het over) hier wonen en zich dus aan moeten passen aan onze cultuur die mensen die ergens anders wonen en niet de westerse cultuur hebben moeten wel maar weten wat ze doen
volgens mij worden we bedreigd door een groep uit het midden oosten. of ben ik nou niet helemaal meer bij de tijd
joosie schreef:van mij mag die film uitgezonden worden hoor! Kom op zeg, mag er tegenwoordig niks meer ofso. We weten niet eens precies hoe de film verloopt misschien valt het allemaal wel mee. Ieder zijn mening toch. Ik ben wel benieuwd na ´de film´ waar zoveel ophef over is. ook ben ik benieuwd als wilders neergeschoten wordt wat er dan gebeurt
Maureenn schreef:Maureenn schreef:omdat die mensen (die wilders bedreigen heb ik het over) hier wonen en zich dus aan moeten passen aan onze cultuur die mensen die ergens anders wonen en niet de westerse cultuur hebben moeten wel maar weten wat ze doen
ik zeg toch ook niet waar die bedreigers vandaan komen?
Nannes schreef:Hannanas schreef:Al aan het feit gedacht dat de dreigingen verder gaan dat alleen wilders zelf?
Wij, Nederland, de nederlandse regering laat immers toe dat iemand zo'm film maakt/uitzent.
Denk verder mensen..
omdat wij hier vrijheid van meningsuiting hebben. dus dat wilt niet zeggen dat de regering er ook achter staat.
joosie schreef:@nannes: whaha ik lig dubbel hier haha je heb helemaal gelijk.
Ik doelde alleen dan meer op de verhouding tussen nederlanders en allochtonen:P
joosie schreef:@nannes: whaha ik lig dubbel hier haha je heb helemaal gelijk.
Ik doelde alleen dan meer op de verhouding tussen nederlanders en allochtonen:P
Hannanas schreef:Ja maar zo denken ze het in het buitenland wel. Die kan niet begrijpen dat de regering zoiets toelaat.
Nannes schreef:Hannanas schreef:Ja maar zo denken ze het in het buitenland wel. Die kan niet begrijpen dat de regering zoiets toelaat.
Dan kan je toch niks anders zeggen dat ze dan in het buitenland een beetje dom bezig zijn. ze verdiepen zich niet eerst even in onze cultuur/wetgeving, maar hebben wel meteen een mening/hekel aan ons allemaal
Nannes schreef:Hannanas schreef:Ja maar zo denken ze het in het buitenland wel. Die kan niet begrijpen dat de regering zoiets toelaat.
Dan kan je toch niks anders zeggen dat ze dan in het buitenland een beetje dom bezig zijn. ze verdiepen zich niet eerst even in onze cultuur/wetgeving, maar hebben wel meteen een mening/hekel aan ons allemaal
Maureenn schreef:dat bedoelde ik met aanpassen aan onze cultuur
Emilia schreef:Aanpassen hoeft nog niet eens echt. Resspecteren lijkt me eerst eens iets om mee te beginnen.
Emilia schreef:Maar denk je dat elke Nederlander zich echt bv in de islam verdiept? Ik niet.
Emilia schreef:Aanpassen hoeft nog niet eens echt. Resspecteren lijkt me eerst eens iets om mee te beginnen.
Sandka schreef:Maureenn schreef:dat bedoelde ik met aanpassen aan onze cultuur
wat bedoelde je?