Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Verschillende dreigingen tegen Wilders om film

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:28

KiWiKo schreef:
LimaGentle schreef:
en NL heeft een vrijheid van meningsuitting.. dus meneer Wilders mag zeggen wat hij wil (of je het er nou mee eens bent of niet)
Moslims mogen ook zeggen wat ze willen.. maar ze mogen niet DOEN wat ze willen.. en dat vergeten ze soms even voor t gemak

en daar zit het verschil............ ben het ook zeker met Lima eens!

Dat is de goede zin idd. Ja

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:31

Redrumfox schreef:
We kunnen wel blijven zeuren dat het nergens op slaat dat ze zo fel zijn over hun geloof, maar als je je nou eerst even in de Islam verdiept voordat je meteen moord en brand schreeuwt, begrijp je misschien hoe dit komt.

Ik blijf erbij dat Wilders zijn grote mond eens moet houden en zich niet met anderen moet bemoeien: als jij hun niet aanvalt zullen ze ook niets terug doen.

Doet hij hun iets dan? Hij zegt alleen wat Knipoog
Hun willen hem nu vermoorden, dus tja, dat iets toch echt iets doen, en niet iets alleen maar zeggen.

Maar ja wij vond het geloof toch zo mooi?
Prachtig, een vader mag zijn dochter laten verstenigen als ze zwanger wordt voordat ze trouwt, geweldig mooi joh. Verward

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 18:40

Als jullie de kans hebben, moeten dit boek eens lezen, het opent je ogen echt hoor... Na het lezen van dit boek begrijp ik wel dat ze denken dat ze alles maar kunnen maken...
Sultana - Jean. P. Sasson

Sultana is een arabische prinses van het huis Al Sa'oed, de koninklijke familie van Saudi-Arabië. Zij wordt omringd door immense rijkdom en luxe. Maar Sultana leeft in een gouden kooi. Want in de ondoorgrondelijke Arabische maatschappij, waar de geboorte van meisjes niet wordt geregistreerd, waar meisjes van dertien worden uitgehuwelijkt aan mannen die vijf keer zo oud zijn en waar opstandige jonge vrouwen worden gestenigd, voeren mannen de opperheerscahppij.

Prinses Sultana heeft de moed om in dit boek het barbaarse lot van alle vrouwen in haar land aan de kaak te stellen. Haar werkelijke naam kan zij echter niet onthullen, omdat ze daarmee niet alleen haar eigen leven, maar ook dat van haar dochters op het spel zet. Daarom heeft zij haar dagboekaantekeningen toevertrouwd aan Jean Sasson, die het ongelooflijke en tragische levensverhaal van de prinses vertelt. Door de verhalen van Sultana wordt de lezer een blik achter de dikke muren van deze mysterieuze samenleving gegund, waar de strijd tegen eeuwen van vrouwenonderdrukking nog lang niet is gestreden.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:33

'partij voor de vrijheid' amehoela..

ik heb een paar dingen te zeggen over het fenomeen 'Wilders'

1. Wilders is heel slim. hij zegt precies wat de kortzichtigen in ons land willen horen en spreekt hun taal.. hij maakt gebruik van de actie reactie taktiek.. gedrag gevoel gevolg.. en dat soort dingen. daarnaast is REGEREN MET ANGST altijd populair geweest,, aan een sterke bevolking heb je namelijk weinig als politicus.. je moet een verdeelde bevolking hebben.

Wilders beledigd juist DIE mensen die al een slechte naam hebben.. lekker olie op het vuur gooien.
het gaat hem helemaal niet om de Islam.. het gaat om de macht,, en de 1 probeerd te ander te overheersen,. moslims stonden al niet sterk.

2. Ieder mens die zich 'islamiet' noemt, maar vervolgens hapt op wilders.. meedoen aan demonstraties, haat verzaaien binenn onze bevolking, slecht over mensen praten en what ever.. mensen die zelf zo ver gaan dat ze hem het weet niet wat verwensen.. vind ik net zo zielig.
Want als je slim bent dan heb je het spelletje van Wilders door, en dan zorg je dat hij DUS NIET kan zeggen: ZIE JE WELL!!!.

maar helaas zijn er onder ieder volk rotte appels. dus ook onder 'moslims.

Als moslim moeten wij het voorbeeld geven. wij moeten in alle tijden vriendelijk blijven, wij moeten het voorbeeld van onze profeet vzmh naleven.(en believe mee, deze man vzmh was de vriendelijkste van de mensheid. hij verloor zijn zelfbeheersing niet, hij stond voor iedereen klaar hoe slecht ze hem ook behandelden, enz enz) Wij kunnen enkel mensen waarschuwen en helpen. we kunnen niemand dwingen.en alleen God bepaald wanneer iemands leven word genomen,,. en alleen God is de rechtvaardige en zal zijn straf over hem uitspreken. dat is niet onze taak.

hij (vzmh) zei: 'degene die sterk is is niet degene die een ander op de grond gooit. maar degene die zijn woede kan beheersen."

en nu vertel ik jullie mijn angst.. iets wat dagelijks door mijn hoofd gaat.

stel,, dat er ergens in NL een zieke geest is.. of een doorgeslagen puber, of iemand met haat in zijn hart. iemand die radicaliseert en iemand waarbij zijn imaan (geloof) niet sterk genoeg is... en die persoon vermoord op een dag Wilders.. een moslim bedoel ik dan.

Dan is het klaar. dat word de 2e 11 september.. de 2e Theo van Gohg..

en dan aan de andere kant denk ik.. waarom moet ik bang zijn?? er is maar 1 Iemand voorwie ik bang moet zijn!. en dat is zeeeekerrr niet Wilders, want ik heb eigenlijk medelijden met deze man.
zolang ik het zelf maar goed doe. ik hoef mij niet te verantwoorden voor het gedrag van anderen.

en voor de andere mensen die denken dat de islam slecht is... lees het boek zelf. bestudeer de boeken, het leven van de profeten vzmh en leg contact met goede moslims.. ik kan niet geloven dat er dan nog mensen zijn met zoveel afkeer in hun hart.

het is enkel de angst voor het onbekende.. want de ver van ons bed show komt nu wel erg dichtbij.. en de politiek en media kan hier heeerlijk op meevaren

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 23:45

x_Marr schreef:
Redrumfox schreef:
We kunnen wel blijven zeuren dat het nergens op slaat dat ze zo fel zijn over hun geloof, maar als je je nou eerst even in de Islam verdiept voordat je meteen moord en brand schreeuwt, begrijp je misschien hoe dit komt.

Ik blijf erbij dat Wilders zijn grote mond eens moet houden en zich niet met anderen moet bemoeien: als jij hun niet aanvalt zullen ze ook niets terug doen.

Doet hij hun iets dan? Hij zegt alleen wat Knipoog
Hun willen hem nu vermoorden, dus tja, dat iets toch echt iets doen, en niet iets alleen maar zeggen.

Maar ja wij vond het geloof toch zo mooi?
Prachtig, een vader mag zijn dochter laten verstenigen als ze zwanger wordt voordat ze trouwt, geweldig mooi joh. Verward

O M G

sorry je laat me serieus lachen Clown

1 hij DOET ons WEL wat!,. namelijk beledigen!!! en zwart maken!! vele moslims worden scheef aangekeken op straat dankzij deze man.
'het is niet alleen iets zeggen... het is het uiteenspelen van de bevolking.

2. met HUN .. duid je MOSLIMS aan!! hier word ik dus wel boos om.. want onder HUN val IK ook!!! dus bij deze voel ik mij beledigd Haha!
en het meerendeel (zelfs het meerendeel van het meerendeel) wilt helemaal niets met deze man! want de echte moslims.. weten dat dit niet toegestaan is in ons geloof. Knipoog

en als 3e.. iets wat ik nog stommer vind.. (mijn mening)

wat oordeel jij over het 'mooi zijn' van het geloof? misschien vind jij het niet mooi.. maar hoe weet jij dat?? wat heb je wel niet gestudeerd om dat te zeggen??
ik krijg het gevoel dat je eerder films en geromantiseerde oosterse drama boeken gezien en gelezen heb. van die zogenaamd echt gebeurde realistische verhalen die tegenwoordig helemaal hot zijn in het westen. en vanuit daar maken mensen tegenwoordig hun visie over de Islam op. sorry maar dan moet je echt een ander boek lezen Knipoog

het zal vast scheef over komen, wat ik allemaal zeg. maar die verhaaltjes over stenigen en wat allemaal niet. WE LEVEN IN NEDERLAND! hier worden geen mensen gestenigd. dus wat wil je bereiken?

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:10

Nee vandaar dat er heel veel moslima's bang zijn om gestenigd te worden, of vermoord te woorden, wanneer ze zwanger raken terwijl dit van hun familie niet mag.
En ja in Nederland ja.

Met HUN duidt ik Al Qaida aan Knipoog En degenen die hem hebben bedreigd.
Denk niet dat jij hebt gezegd dat jij Geert Wilders gaat vermoorden dacht ik zo? Knipoog

En dat moslims nu scheef aan worden gekeken lijkt mij niet door hem?
Was volgens mij helaas altijd al zo?
Want de slechten verpesten het voor de goeden, zoals ik al eerder zei.

En mag je het geloof wel mooi vinden dan, ookal heb je daar niet voor gestudeerd en weet ik wat?
Overigens zeg ik 1 ding wat ik er iig niet mooi aan vindt Knipoog
Of moet dat het geloof voorstellen dan? Knipoog

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:13

ik heb er wel voor gestudeerd. dus Lachen

en verklaar mij dan, waarom de Islam het snelst groeiende geloof is, terwijl dit niet met dwang mag.

en vertel mij dan waarom 70% van de Nederlandse nieuwe moslims vrouwen zijn!!!????

alsof die er zelf voor kiezen om onderdrukt te worden hahaha..

nee hoor ,. hier in Nederland zijn er niet HEEL VEEL moslima's bang om gestenigd te worden Tong uitsteken want ik ken namelijk heeeeeeeeeeeeel veel moslima's. door het hele land, van iedere afkomst en van iedere leefdtijd en van iedere thuissituatie. en ik ben dit nog nooit tegengekomen. terwijl ik veel over hun weet. dus ik vraag me af hoe jij aan die informatie komt Knipoog

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:21

Redrumfox denk ik niet Lachen

Dacht dat moslims nu schever werden aangekeken, hoe komt het dan dat het nu het snelst groeiende geloof is? Terwijl er toch juist nu meer mensen moeten zijn die er 'tegen' zijn?

Informatie van mijn moeder, die is doktersassistente en ziet toch best veel vrouwen soms binnenlopen die er bang voor zij en dus de zwangerschap geheim moeten proberen te houden of stiekem abortus moeten laten plegen.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 00:35

hoe weet jij dat? heeft ze dat gezegd?? sorry, ik heb niet iedere pagina gelezen van dit topic.

ja .. omdat waarschijnlijk de vrouwen die zielsgelukkig zijn niet langs de dokter hoeven met dat probleem.. dus reken uit. hoeveel procent ziet jou moeder dan van alle vrouwen??.. en kan je het dan nog 'heel veel' noemen?? (natuurlijk, ieder 1 is er 1 teveel. in dat opzicht ben ik het met je eens, maar ik hoef verder niet te oordelen over deze vrouwen) ik ben dagelijks onder moslims.. ik zie dit probleem totaaaaal niet.

je hebt ook nog de culturen, mijn oma hoefde bv ook niet thuis te komen met haar vriendje, ze moest eerst trouwen. laat staan als ze zwanger was.. en dat was Nederland!

gelukkig wekt de haat die in Nederland word gecreeerd ook interesse op bij mensen. en zijn er gelukkig ook nog mensen die zich eerst ergens in verdiepen voor ze hun plan trekken.. en een deel van deze mensen blijven dan ook bij de Islam.
ieder nadeel heeft zn voordeel zullen we maar zeggen
hiernaast zijn er natuurlijk tig tig tig andere redenen waarom mensen zich bekeren/terugkeren naar een geloof. maar dit is voor ieder individu persoonlijk

en daarbij is het het snelst groeiende geloof over de hele wereld. en deze discussie is slecht beperkt tot Nederland.

het is dus slecht.. maar ook gratis reclame Cool dat geld zowel voor Wilders als de Islam. en dat is met alles wat in het nieuws komt..

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:19

Ik vind het te belachelijk voor woorden dat de Al Quaida wil afrenen met iemand die alleen zijn mening verkondigd.
Sinds wanneer mag je je mening niet meer geven?
Het is en blijft nederland,een vrij land dus mag je ook een mening geven.
Maar niks is minder waar,zeg wat je denkt en je hebt een mes in je ribben.
Nog even dan moeten wij vrezen voor onze veiligheid en dat van onze kinderen omdat wilders een film neerzet.
So what,waarom mag hij geen film maken?
Die man geloofd volledig in wat hij om zich heen ziet.
Ieder persoon met hersens heeft er zijn eigen kijk en visie op en bepaalt wat hij of zij ermee doet.
Neem je het serieus of loop je hard lachend de filmzaal uit.
En hoe vaak hoor je nou eigenlijk een nederlander zeggen: ik ben beledigd?
Hebben wij minder eigenwaarde of overschatten moslims zichzelf?
Hebben wij gewoon een hoger incasatievermogen en moslims minder?
Of zijn wij nuchterder en laten we het het ene oor in gaan en het andere weer uit?
Ik ben geen voorstander van wilders maar ik vind wel dat die man het recht heeft om zijn mening te uiten,zonder dat er allemaal dreigementen uit een of andere hoek komen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:24

Jamyskatje schreef:
onze profeet vzmh naleven.(en believe mee, deze man vzmh was de vriendelijkste van de mensheid. hij verloor zijn zelfbeheersing niet, hij stond voor iedereen klaar hoe slecht ze hem ook behandelden, enz enz)

Ik wil je echt echt echt niet beledigen, maar mohammed was een struikrover... Nagelbijten / Gniffelen

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:30

Nee joh dat was Alibaba met zn 40 rovers Haha! Haha!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:41

Dat was er toch ook 1. Nagelbijten / Gniffelen

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:45

Ja bijna en aladin poetste alleen maar lampen op Knipoog Haha! Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:47

Niet hij vloog ook in de lucht met zijn vliegend tarpijt! Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:00

Ja en wat zat er naast hem? juist ja een meisje Knipoog ( en daar was ie niet mee getrouwd Knipoog )

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:18

Bloos! En dan wel samen op dat haardkleed liggen? Clown

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:21

Mystica schreef:
Bloos! En dan wel samen op dat haardkleed liggen? Clown

Ja echt waar !!!!! ik heb het zelf gezien en mn dochters zagen het ook Haha! Clown

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:23

Je hebt toch wel een steen gegooid en je ogen neergeslagen? Nagelbijten / Gniffelen

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:26

Ja maar ook snel een filmpje gemaakt met mn telefoon want dat hoort erbij Clown Koe
Was wel moeilijk gooien met mn ogen dicht,maar ik heb raak gegooid hoor een nieuwe plasmascherm is naar de kl*te Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door Meetje22 op 29-02-08 02:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:30

Wel nieuwe tv toch? Bloos!
Anders kun je de film van Geert Wilders niet meer zien!

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:31

ROFL

Good for you! Dat ding is ook verwerpelijk. Veel te veel naakt!
* Mijn tv zend momenteel heel fanatiek babewatch uit en af en toe verteld hij me dat ik in alarmface 3 verkeer Clown *
Laatst bijgewerkt door Lyonesse op 29-02-08 02:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:35

x_Marr schreef:
Wel nieuwe tv toch? Bloos!
Anders kun je de film van Geert Wilders niet meer zien!

Huh mijn tv?
Nee hoor,ik heb die film bij mn oude oma van 97 thuis gekeken Haha! Haha! Haha!

Tja mistica je weet het,als er nood aan de man is bel je gewoon 0611,pak een ander en jezelf

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:38

Daarvoor hebben we blijkbaar de sex-o-foon. Clown

Maar we gaan nu wel heel erg offtopic. Back to basic dan maar? Haha!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 02:39

Goed plan Afgod Knipoog