Zou mooie bedoening zijn als alle handicapjes werden vereeuwigd in steen.

Kunnen mensen dat niet gewoon doen? Zo'n reuzenkat van steen aanschaffen, scheelt opvoeding, kots en andere uitwerpselen, vermoorde buren en ander grut...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Toch echt te erg, vraag me eigenlijk af als de kat toekomt is het een kitten?
Kunnen ze wild gedrag daarvan al goed afleiden?
Needje schreef:katiavl schreef:Toch echt te erg, vraag me eigenlijk af als de kat toekomt is het een kitten?
Kunnen ze wild gedrag daarvan al goed afleiden?
Volgens de site komen ze als ze (minimaal) 12 weken oud zijn.
detour schreef:Zou het echt niet weten. Geen idee. Het zou me echter niks verbazen, want deze dame kan behoorlijk doordraven. Als je eens wist wat een zootje de plaag zwijnen maakt.. En er wordt er eentje geboren met een genetische afwijking en het krijgt een beeldje..![]()
Zou mooie bedoening zijn als alle handicapjes werden vereeuwigd in steen..
Kunnen mensen dat niet gewoon doen? Zo'n reuzenkat van steen aanschaffen, scheelt opvoeding, kots en andere uitwerpselen, vermoorde buren en ander grut...
Citaat:ASHERA KITTEN
Price: From $22,000.00 to $31,000.00
[View ASHERA KITTEN]
ASHERA ULTRA EXOTIC KITTEN, delivered at approximately 12 weeks of age. Includes spay/neuter, microchip, DNA certificate, vaccines, 12 months of veterinary insurance, transportation and one year guarantee. Premium Placement available.
Needje schreef:Citaat:ASHERA KITTEN
[View ASHERA KITTEN]
ASHERA ULTRA EXOTIC KITTEN, delivered at approximately 12 weeks of age. Includes spay/neuter, microchip, DNA certificate, vaccines, 12 months of veterinary insurance, transportation and one year guarantee. Premium Placement available.
Needje schreef:Citaat:ASHERA KITTEN
[View ASHERA KITTEN]
daniella74 schreef:Hopelijk ontmoedigt deze hele toestand het nemen van zo'n dier. Zie in gedachten Schiphol al helemaal vol zitten met allemaal familieleden van deze.
Ze kijken of het een wild dier is dus er zal wel een wilde katachtigen-expert worden bijgehaald en ze doen denk ik dna-onderzoek.
Yamcha schreef:Ik ben het totaal met je eens. Dit soort dingen zijn idd vragen om ongelukken. Totaal onverantwoord...
Vind dat ook niets met liefde voor katten te maken hebben. Als je van katten houdt, wil je ze gelukkig maken.
Een kat is imo geen gadget die je koopt voor je eigen goede gevoel, of omdat je'm zo mooi vindt
Needje schreef:Is dat niet de hele essentie van het fenomeen "huisdier" ?
Kopen wij niet elk huisdier voor ons plezier, en omdat we ze mooi vinden?
daniella74 schreef:Needje schreef:Is dat niet de hele essentie van het fenomeen "huisdier" ?
Miischien moet je je eens verdiepen in hoe katten, honden, paarden, runderen en varkens "huisdier' zijn geworden. Dat kwam van 2 kanten.
Needje schreef:Is dat niet de hele essentie van het fenomeen "huisdier" ?
detour schreef:Volgens van Dierendonck hebben wij honden en paarden gedomesticeerd en katten zichzelf!
Dat maakt ze ook zo bijzonder.
Yamcha schreef:... laat de natuur zijn gang gaan, geef je dieren een keus. Is veel gaver