Vermist jongetje dood gevonden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vermist jongetje dood gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 01:21

Ik ben benieuwd of we hier ooit nog iets van horen.Ik kan me echt niet voorstellen dat het zogegaan is zoals ze zegt.Ik vermoed dat ze aardig onder invloed van het èèn of ander was en daarbij die aanrijding veroorzaakt heeft.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 08:43

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling om te gaan speculeren. Zowel voor de nabestaanden als voor de vrouw in kwestie is het een tragische gebeurtenis en de insinuaties die voorbij zijn gekomen, voegen niets toe aan de discussie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:26

Dus eigenlijk als in het echte leven,gewoon zwijgen of er niets gebeurt is.
Bokt is er niet op vertbetert met de jaren ik heb de zelfde discussie al eerder met je gevoerd Ann een eigen mening mag blijkbaar niet meer.

je mag niet speculeren,maar als er niks meer in het nieuws verteld word gaat men speculeren.Dus een jongetje en zijn moeder moeten maar doodgezwegen worden,Letterlijk in dit geval.Dat vind ik pas triest.
Waarom?Daar had ik dan graag eens uitleg over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 19:53

Ik ben het wel met je eens hoor Silvana; als er niet gespeculeerd mag worden,
laat de onwetende burger dan niet in onwetendheid, er is wel een kind aangereden
en hóe, het zal je eigen kind maar zijn, ik heb gewoon het gevoel dat het verhaal tussen
het wal en schip beland, mogen we daarover van gedachte wisselen?

Speculeren is imo een hele andere definitie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 20:01

Ik zou graag een antwoord waarom het zo stil is rond deze zaak.Dat deze vrouw er zo mee inzat, kreeg ik in ieder geval niet mee uit de kranten artikels. Het komt er bij mij over dat de zaak niet belangrijk is omdat het over een illegaal buitenlands jongetje gaat.Raarder vind ik dat je zelfs op bokt er blijkbaar niks over mag zeggen bij mij roept dat alleen nog maar meer vraag tekens op.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 20:12

Ik blijf het raar vinden dat er getuigen van het ongeval zijn geweest maar dat deze niet gezien hebben dat het slachtoffer erna foetsie was.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:15

Moderatoropmerking:
Er is een groot verschil tussen iets doodzwijgen en speculeren. Er is niks op tegen dat er over de zaak gesproken wordt, daar is dit topic tenslotte voor. Speculeren is iets totaal anders, allerlei ongefundeerde meningen roepen over in de doofpot stoppen, dat de bestuurster onder invloed was e.d. is iets totaal anders. Daarmee worden mensen beschadigd, terwijl met dit soort opmerkingen alleen maar een slag in de lucht geslagen wordt omdat wij dit soort informatie domweg niet hebben en dus niet uit de eerste hand praten. Mensen bewust beschadigen is op Bokt niet toegestaan en daarmee speculeren over wat er wellicht wel of niet gebeurd zou zijn dus ook niet.

Maar dit topic gaat hier verder niet over, dus het is de bedoeling om nu weer ontopic te gaan. Mocht iemand hier nog een vraag over hebben, dan kan dat per PB.

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:57

Ook in het regionale limburgse nieuws is er geen informatie meer te vinden over het ongeval. Jammer, want ik was wel heel "nieuwsgierig" wat de uitslag van het onderzoek was en of de vrouw in kwestie nog berecht zou worden.

Overigens kan het natuurlijk ook zijn, dat de politie bewust informatie niet naar buiten brengt. Niet eens zo zeer ter bescherming van slachtoffer(s) of andere betrokkenen, maar soms juist om het onderzoek te "helpen".

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 17:54

Vind het nog een beetje vreemd dat het jongetje dood is.
Wel zielig!