Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mariekie

Re: Joran van der Sloot weer gearresteerd (Natalee Holloway)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 11:21

Jolliegirl schreef:
Ben blij dat hij vrij is, er hangt een raar luchtje aan het verhaal.
en voor zover ik Joran ken zie ik niets negatiefs in die gozer, en ga ik uit van de eerlijkheid van de mens Lachen

dusja...ben benieuwd, en of het lijk nog gevonden wordt, want ik begrijp dat dit nogsteeds het geval niet is.

Jammer dat hij weer vrij is Boos!
Hij heeft er wel degelijk iets me te maken vrees ik.
Want wees eens eerlijk een braaf en lief jongetje komt zomaar niet in aanmerking voor hoofd verdachte Knipoog

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 03:02

mariekie schreef:
Jolliegirl schreef:
Ben blij dat hij vrij is, er hangt een raar luchtje aan het verhaal.
en voor zover ik Joran ken zie ik niets negatiefs in die gozer, en ga ik uit van de eerlijkheid van de mens Lachen

dusja...ben benieuwd, en of het lijk nog gevonden wordt, want ik begrijp dat dit nogsteeds het geval niet is.

Jammer dat hij weer vrij is Boos!
Hij heeft er wel degelijk iets me te maken vrees ik.
Want wees eens eerlijk een braaf en lief jongetje komt zomaar niet in aanmerking voor hoofd verdachte Knipoog

mwoh.. ik durf dit toch niet hardop te zeggen hoor, weet je hoevaak onschuldige mensen veroordeelt worden? ook al is een verhaal vaag en hebben ze bepaalde schijn tegen, dat bewijst nog steeds geen schuld , dus wees voorzichtig met uitspraken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 11:32

Klopt, maar hij heeft wel heel erg veel de schijn tegen. Het is nog onduidelijk waarvoor er veroordeeld moet worden. Als dat meisje ineens ergens opduikt, idd dan heb je niks, tenzij zij aangifte tegen hem doet.

Zolang er nog geen lichaam is gevonden, is er eigenlijk geen zaak, maar de schijn heeft hij heeel erg tegen zich, te veel incidenten, feitjes die een heel erg redelijk vermoeden van schuld geeft.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 15:36

Ik denk dat Joran weet waar Nathalee is.
Ik denk alleen niet dat ze dood is..
Maar waarom weet ik eigenlijk niet.. Een gevoel ofzo.
Ik denk in ieder geval niet dat Joran onschuldig is, hij heeft zeker iets met de zaak te maken, bij Jensen keek hij Jensen ook geen moment recht in de ogen, maar of hij keek over hem heen, of naar zijn mond, maar geen moment recht in de ogen.
Dat van Peter R. Klinkt allemaal best logisch, alleen denk ik dus niet dat ze dood is.
En dat van dokter Phil valt mij ontzettend tegen, dat er gesjoemelt is met de opname band..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:32

Dat van Dr. Phil weet ik niet.. wat is dat?

Ik was geschokt over die sexslaven, en idd dat zou best ook nog wel eens kunnen.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:40

Bij dokter Phil hadden ze een interview met Deepak geloof ik (of zijn broer) waarin hij bekende dat ze met zijn drieën Nathalee hebben verkacht.
Achteraf bleek er gejoemeld te zijn met de geluidsbanden, er is geknipt en geplakt..
Dit was op één van de filmpjes aan het begi van het topic, ik zal heb even opzoeken..

Edit: http://nl.youtube.com/watch?v=h91UYgOVROQ
rond 2.30

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:44

Bloos! Dat is triest en jammer van een bekentenis...

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:52

Ik heb t gevoel dat die jongen niks alleen heeft gedaan , en dat nathalie eigenlijk voor haar eigen leven naar ergens anders is gegaan , dat gevoel heb ik dan.
Je kunt niet iemand beoordelen op iets wat je gewoonweg niet weet maar denkt.
Als jij zou worden opgepakt , voor iemand die je zou hebben vermoord terwijl je er liefde mee had gedreven dan zou (ik teminste) bang zijn en liegen om het mezelf beter te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 16:57

Natalee kan niet zonder zich te laten verbouwen in het openbaar vertonen, iedereen herkent haar. Dus zelf ergens leven, daar geloof ik niet in.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:01

Je wilt niet weten wat een ander kapsel en flinke make-up met iemand kan doen, toen ik naar de kapper was gegaan, mijn haar had geverf, mijn haar korter had, en een pony laten knippen, moest ik eerst mijn haar naar achter doen voordat mensen (waar ik minimaal wekelijks bij was) mij herkenden..
Misschien is ze wel dood hoor, ik weet het niet, misschien leeft ze nog, misschien als (dure) prostituee, misschien wel in de kelder van Jorans vader.. Ik weet het niet, ik was er niet bij..

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:03

Als je erover nadenkt , dan wil je t echt weten , dan wil je gewoon díé plek weten

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:04

Ongelooflijk wat een speculaties... Nog nooit gehoord van innocent until proven guilty?
Tot nu toe nog geen bewijs tegen hem gelezen, dat iemand drugs heeft gebruikt betekent toch niet dat ie dan ook maar meteen iemand vermoord heeft? Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Hij die onschuldig is werpt de eerste steen?

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 17:10

Nee, nog nooit van gehoord, maar ik vind al die speculaties best terecht hoor, iedereen heeft zijn eigen visie op de zaak en plaats dat, sommigen met een reactie hoe zij denken dat het is gebeurd.. Iedereen is nieuwsgierig wat er is gebeurd..

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 19:53

Ik zie net toch iets vreemds van Joran!
Er is een interview van hem op youtube. En die kijk ik momenteel.
Zijn schoenen kwamen ter sprake, hij verteld dat hij zijn schoenen op het strand had achtergelaten. En vertelde dat het dezelfde schoenen zijn als dat hij momenteel aan had. En liet ze zien.
Dat vind ik vreemd, hij zegt dat dat niet de schoenen zijn die hij toen aanhad, dat deze nieuw zijn.
Ik vind dat raar, waarom zou hij ze opnieuw kopen? Of zullen het toch dezelfde schoenen zijn?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-07 11:40

Nou daar is niets vreemds aan hoor. Het zijn Kswiss en die zitten heul lekker Lachen die zou ik ook opnieuw weer kopen.
Waar ik dan wel weer vraagtekens bij heb, je hebt allerlei verschillende modellen en die witte die hij 'kwijt' was, waren volgens mij de limeted edition en best een gedoe om aan te komen (althans hier in ons dorp)..snap je waar ik heen wil.

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 12:54

Jup, ik snap waar je heen wil.. Blijf het een vreemd verhaal vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 11:12

Maar bij Peter R de Vries kwamen die schoenen ook ter sprake, alleen klopte de maat niet, was een paar maten verschil, dus dat verhaal van die Joran is ook weel heel vaag en gelogen....

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 11:41

Nou precies, waarom zou je liegen over je schoenmaat? Kijk als je het niet zeker weet je maat en die zoals bij mij kan verschillen, ok logisch dat er 2 maten uitrollen, maar de verschillen van zijn schoen en de opgegeven maat, oei, dat heeft niets met een brede voet of wat dan ook te maken hoor.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:11

Maar wat heeft het voor zin om te liegen over je schoenmaat?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 12:17

Mystica schreef:
Maar wat heeft het voor zin om te liegen over je schoenmaat?

geen nut..

maarja zolang er géén goed bewijs is blijft joran onschuldig...
Dus ben benieuwd of deze zaak ooit boven water komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:23

Iemand die blanco is werkt gewoon mee met zijn verhoor en dan is hij van alles af. Maar hij liegt overal over, verdraaid alles, laat rare foto's van hem en Natalee maken, dan ineens moet zijn pc professioneel geschoond worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:25

Ik denk wel dat het nu kan hebben
Stel ze vinden voetafdrukken waar je beter hebt dat ze niet gevonden kunnen worden...
Dan weten ze daar ook de schoenmaat van.
Word er dan schoenmaat 44 gevonden en de verdachte 40 wordt het al een heel stuk onwaarschijnlijker dat hij die persoon was waar de afdrukken van gevonden zijn Lachen

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:37

Ik vind het maar een hoop gespeculeer, ik kan me voorstellen dat die jongen bang is geweest (hij was toendertijd 17) ik zou misschien ook gelogen hebben om te zorgen dat ik niet in zo'n vreselijke gevangenis terecht te komen. Ik geloof niet dat hij iets met haar gedaan heeft wat niet mag. En dat er in dat filmpje wordt gesproken over verkrachting is natuurlijk helemaal raar. Als je geen seks wilt, ga je niet alleen naar een strand met 3 jongens, hoe zat je ook bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:40

maar als jij zenuwachtig bent lieg je dan een paar maten verschillend in je schoenmaat?
Weet je dan niet meer of je nu opgehaald bent van het strand door je vrienden of niet? Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 20:09

ik hoorde overigens vannacht toen ik thuiskwam op de tv (geen idee op welke zender of programma, gok rtl4) dat als er geen nieuwe middelen voor eind van het jaar komen, de zaak met rust gelatenw ordt, totdat er bewijsen gevonden worden en dat Joran daar automatisch dus mee vrij is..
Dat die gozer zou liegen over zn schoenmaat bv door angst omdat hij nog maar 17 was, is imo bullsjit. Vind ik altijd zo'n slap excuus, groot genoeg om grote mensen dingen te doen zoals dat er wel vaker party's waren waarin ze GHB gebruikte voor de dames etcetc..dus het gaat er bij mij niet in dat het een leugen was uit angst en ook geen vergissing, bedoel 4 maten verschil is echt enorm hoor.

Wat ik wel uiterst vreemd is dat er gesproken is in begin van verkrachting en poging tot doodslag of moord, maar va geen van allen is er bewijs zonder lijk of middelen om dat te beweren..heel vreemd en dat stelt joran niet in goed daglicht dat hij daarvan wordt verdacht..dat hij zichzelf niet in goed daglicht heeft gezet heeft ie totaal aan zichzelf te wijten..hij is wat mij betreft ontspoort als je al een foto gaat fotoshoppen met haar en hijzelf..dan zit er wel een steekje los hoor.