Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel onschuldig. Oké nu was haar vriendje 13 dus die wist wel beter, maar misschien was het voor haar ook gewoon nieuwsgierigheid 
)
of mam ik ben zwanger .
ja sorry, moest ik ineens aan denken.. echt zo raar, hoe kun je er dan al klaar voor zijn. Nou ja, geestelijk natuurlijk nooit op die leeftijd. Er zijn wel meiden die op hun 10e al ongesteld worden, maar dan nog, wat stelt dat dan voor.. Je bent nog aan het groeien, en nog niet meteen regelmatig en vruchtbaar. karin_gracia schreef:Je bent nog aan het groeien, en nog niet meteen regelmatig en vruchtbaar.
(zonder paard) 

toen ik doktertje speelde met mijn buurjongen was het ook uit pure nieuwsgierigheid en verder niets
)
Welshcobfan schreef:Ach in de tijd van Jezus was het heel normaal dat je als 14 jarige al getrouwd was en aan kids begon![]()
Ik heb overigens pas echt goede voorlichting gehad in de tweede klas middelbare school

Welshcobfan schreef:Vind je het gek als je al zo jong kinderen krijgt
Sim0ne schreef:Welshcobfan schreef:Vind je het gek als je al zo jong kinderen krijgt
Zo kan je het ook bekijken ja... Denk toch dat de oorzaak-gevolg-relatie in deze iets anders ligt...
maar misschien speelde zij de middeleeuwen na?