Wilders wil Koran verbieden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

munawwarah

Re: Wilders wil Koran verbieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:20

jeetje zeg er zijn hier echt mensen die het met wilders eens zijn, denken jullie werkelijk dat alle moslims het zelfde zijn?

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:22

hij is gek.. wilders dan he Knipoog eerst de koraan.. en dan?? naja ik laat die kerel maar kletsen hij is echt gek..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:24

Anoniem schreef:
Ja haal je berichtje maar snel weg Talisa.. Was ook zo'n geweldig slimme opmerking, en het had ook zoveel met dit topic te maken enzo Scheve mond

Ja daarom, het was een beetje offtopic Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:25

Idd. En daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het alleen al erg vind dat je zo denkt, maar dat moet je zelf maar weten.

janinetjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:26

Partij van de vrijheid heet ie toch? Dit schendt nl de vrijheid op meningsuiting.
En ok, er staat misschien wel anti-westerse dingen in, maar de bijbel is dan lijkt mij, ook niet altijd even heilig? Tsjah.

janinetjjj

Anoniem schreef:
Idd. En daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het alleen al erg vind dat je zo denkt, maar dat moet je zelf maar weten.

Helloo vrijheid van meningsuiting Tong uitsteken

Talisa

Anoniem schreef:

Fijn Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 15:27

Ik zeg toch niet dat ze niet mag vinden wat ze vind ? Zeg alleen dat ik het erg vind..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:22

Als iedereen zo ontzettend kortzichtig was, dan zou het pas echt mis gaan op deze wereld...

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:25

ik ben het met hem eens. De meeste ellende komt door die koran. Nee niet alles maar wel een hoop, dus als dat word verboden zou er een stuk minder geweld en moord zijn.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:32

bonney4evver, misschien zou het handig zijn om een deel van het topic nog even door te lezen, dat scheelt herhaling van zetten. En discussie kan natuurlijk niet zonder dat je je ook verdiept in wat de ander te zeggen hebt.

Ik geloof zeker niet dat er minder geweld en moord zou zijn, heb jij nog een andere bron om dat op te baseren dan je eigen gevoel / dat van Wilders?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 17:15

meissielief schreef:
, alleen beetje apart dat de bijbellezers niet zoveel opschudding veroorzaken als de koranlezers

Die zijn geniepiger Knipoog

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 17:21

Ik vond Wilders al een Creap.
Maar nu zet ik echt mijn vraagtekens bij hem.

Volgens mij zit er echt een steekje los bij die man.

Ik ben zelf heel gelovig en ons geloof heeft ook "eigen" boeken. En daarin komen ook tijden van voor en tegenspoed in voor. Maar dat wil toch nog niet zeggendat al die boeken verboden moeten worden?

Dit gaat wel echt veel te ver.

Doet mij denken aan het bijbelverhaal van Daniël in de Leeuwenkuil.
In de tijd van Daniël werd het verboden om te bidden tot God. Wie dat toch deed, die werd in de leeuwenkuil geworpen.
Daniël had een groot geloof en bleef tot zijn God bidden. Toen de dienstknechten van de koning daar achter kwamen. Vertelde zei de koning dat er nog mensen waren die wel tot hun God baden.

Daniël werd uiteindelijk in de leeuwenkuil geworpen. (Hij overleefde.. maar dat doet er niet toe..)

Het doet ertoe.. DAT je mensen niet kunt verbieden om hun geloof uit te oefenen.. of te hebben. Dus je kunt ook niet verbieden om mensen hun geschriften te lezen.
Want hoe dan ook.. mensen zullen het blijven lezen.

paix

!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:01

bonney4evver schreef:
ik ben het met hem eens. De meeste ellende komt door die koran. Nee niet alles maar wel een hoop, dus als dat word verboden zou er een stuk minder geweld en moord zijn.

weet je wat wel zo is.. de meeste elenden komt door de koraan.. ben ik het wel mee eens! alleen de meeste elenden komt door mensen die niet in nederland wonen.. dus tja of het dan zo veel nut heeft..
wilders mag trouwens wel opassen.. want die heeft echt een schietschijf op zijn hoofd geplaatst... want er zijn denk ik veel moslims die dit niet pikken...

Edit: even geheeld Oftopic.. zijn haar zit ook heeee lelijk Tong uitsteken

Whiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:14

Mooi verhaal van die Wilders. Ik neem die knakker dan ook zeker niet serieus. En gelukkig het overgrote deel van de nederlanders ook niet meer. Bij deze man is het allemaal net iets te hoog in de bol geslagen.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:22

Zullen we eens voor een dagje die beveiliging voor hem weghalen en kijken hoe hij dan piept..? Duivel

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:23

hahah inderdaad Tong uitsteken Hij verpest het trouwens ook voor andren.. want als Hij neer geknalt word (om het maar even hard te zeggen) dan moeten er weer heel veel mensen beveiligd worden.. die wilders denk ook alleen maar aan zich zelf..

ps. als hij nou zjin haar leuker doet dan word hij mishcien ook wat aardiger gevonden Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:24

Roane schreef:
Zullen we eens voor een dagje die beveiliging voor hem weghalen en kijken hoe hij dan piept..? Duivel

Hoe erg ik deze uitspraken van hem ook vindt, ik vind dit soort opmerkingen ook buitengewoon aanstootgevend. Het is nog altijd vrijheid van meningsuiting. Hoewel ik van mening ben dat die vrijheid best aan wat banden gelegd mag worden, schieten we toch ook geen imams overhoop die zeggen dat alle homo's met het hoofd naar beneden van het balkon gegooid moeten worden?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:26

denk niet dat wilders de enige kortzichtige hier in NL is,alleen schreeuwt hij het nogal van de daken Knipoog

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:29

Ach dat is ook een manier om mijn reactie te lezen. Knipoog

Ik doelde meer op het feit dat ik echt zo'n beeld van hem heb dat hij achter de ruggen van een muur aan beveiligingsmannen allemaal (ook aanstootgevende) dingen loopt te roepen, maar elk normaal persoon in Nederland weet gewoon dat dit soort dingen gewoon ethisch niet kunnen. Zoiets zeg je gewoon niet!
Dat is eigenlijk gewoon ronduit onbeschofd, wat hij nu doet, en ook opruiend! Alle gefrustreerde jongeren die toch al zo liefdevol zijn tegenover 'buitenlanders' (ik noem maar een groep) roepen nu allemaal volmondig ja, is dat het beeld dat wij willen zien?

Niemand in Nederland roept dit soort dingen, omdat elke hond weet dat het gewoon dom is en gevaarlijk is voor je veiligheid, omdat ik vind dat dit soort uitspraken gewoon niet kunnen. Dit is niet alleen een uiting van een mening, maar ook rechtstreeks discriminatie.
verbied dan ook maar de bijbel als je toch bezig bent, maar daar horen we wilders niet over. Knipoog

snoevie; inderdaad, wij normale nederlanders met normaal haar ( Knipoog ) hebben geen beveiliging om achter te schuilen. Knipoog

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:33

haha roane ik vind jij het grapigste kind van heel bokt Tong uitsteken ik moet altijd lachen om jou opmerkingen haha

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:39

lottehorse schreef:
haha roane ik vind jij het grapigste kind van heel bokt Tong uitsteken ik moet altijd lachen om jou opmerkingen haha

Ik denk dat ik het maar als een compliment opvat dat ik een 'kind' genoem word. Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:40

Roane schreef:
Ik denk dat ik het maar als een compliment opvat dat ik een 'kind' genoem word. Haha!

Beter te jong geschat worden dan te oud. Haha!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:41

Dat bedoel ik Haha!

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 19:42

Hahaha ik moest echt lachen toen ik dit hoorde.
De koran verbieden.... Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Peuk op 14-08-07 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt