Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ja haal je berichtje maar snel weg Talisa.. Was ook zo'n geweldig slimme opmerking, en het had ook zoveel met dit topic te maken enzo
Anoniem schreef:Idd. En daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het alleen al erg vind dat je zo denkt, maar dat moet je zelf maar weten.
Anoniem schreef:Idd. En daar wil ik nog aan toevoegen dat ik het alleen al erg vind dat je zo denkt, maar dat moet je zelf maar weten.
meissielief schreef:, alleen beetje apart dat de bijbellezers niet zoveel opschudding veroorzaken als de koranlezers
bonney4evver schreef:ik ben het met hem eens. De meeste ellende komt door die koran. Nee niet alles maar wel een hoop, dus als dat word verboden zou er een stuk minder geweld en moord zijn.
Roane schreef:Zullen we eens voor een dagje die beveiliging voor hem weghalen en kijken hoe hij dan piept..?
lottehorse schreef:haha roane ik vind jij het grapigste kind van heel boktik moet altijd lachen om jou opmerkingen haha
Roane schreef:Ik denk dat ik het maar als een compliment opvat dat ik een 'kind' genoem word.