Passagiers achtbaan Python aan dood ontsnapt (+filmpje)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marjon_

Re: Passagiers achtbaan Python aan dood ontsnapt (+filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 23:58

Waarom sluiten ze DVH dan niet voor de rest van het jaar Haha! (sorry flauwe opmerking) Python doet het weer prima, ketting draait weer soepel in ieder geval, een tijdje terug deed die het heeel raar.

Volgens mij zag ik je laatst alweer, maar ik weet het nooit zeker. Op station Tilburg bij de trein volgens mij. Maar het staat zo stom als ik iemand aan spreek en je bent het niet *LOL*.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 01:33

Klopt het dat je vandaag (21e) bij het Seylend Fregat moest werken Lous? Ik dacht je daar te zien.
Zo ja moest je eigenlijk vandaag met Jurian werken alleen wastie ziek Clown. (Is een goeie vriend van me)

Voor als je me toevallig voorbij zag komen:
http://img518.imageshack.us/img518/6493 ... 333wb4.jpg

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:06

_Marjon_ schreef:
Klopt het dat je vandaag (21e) bij het Seylend Fregat moest werken Lous? Ik dacht je daar te zien.
Zo ja moest je eigenlijk vandaag met Jurian werken alleen wastie ziek Clown. (Is een goeie vriend van me)

Ja moest gisteren werken en wij vroegen ons al af waar die Jurian bleef. Had ie zich kennelijk niet op tijd afgemeld Bloos
er werd steeds aan mij gevraagd of ik misschien wist wie da was.

Ogrop

Re: Passagiers achtbaan Python aan dood ontsnapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:13

Cayenne schreef:
Een van de voorste passagiers kon hem nog net dichttrekken Nagelbijten / Gniffelen
Pff, lijkt me echt doodeng! Ik beschouwde de Python altijd als 1 van de meest betrouwbare achtbanen Nagelbijten / Gniffelen

Er waren er twee die nog open waren als ik juist keek, de laatste kon hem iets voor hij overkop ging nog dicht trekken. de eerste wat vroeger. jeetje echt super erg...

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:06

Lous schreef:
_Marjon_ schreef:

Ja moest gisteren werken en wij vroegen ons al af waar die Jurian bleef. Had ie zich kennelijk niet op tijd afgemeld Bloos
er werd steeds aan mij gevraagd of ik misschien wist wie da was.

Sja 'dat is Jurian' Clown, dat laat dingen melden dat ken ik wel een beetje haha. Ik vroeg me ook al af waarom ik hem niet bij Seylend Fregat zag staan, ik smse, 'jah k ben ziek' Clown

_Kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 13:09

Mijn moeder is vorige week nog in de Python geweest.. Nagelbijten / Gniffelen Vlak nadat het gebeurd was.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 21:21

Moderatoropmerking:
Persoonlijke informatie kan prima per PB uitgewisseld worden, zodat er verder ontopic gereageerd kan worden.