Wat een verhaal. Ik vind het zo sneu voor Rasmussen, maar ook voor het team. Zo hard gewerkt.. en nu? Staan ze met lege handen.
Onwerkelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elessar schreef:Hard gewerkt hebben ze inderdaad. Ik wil ook best geloven dat Rasmussen deze Tour clean heeft gereden, maar er is wel iets anders (ernstigs?) aan de hand lijkt me zo. Je haalt niet zomaar even de renner met de gele trui uit de Tour denk ik zo?
Muffin_ schreef:ach ja... de wielersport kent dat doping-gedoe al sinds eeuwen... Het wordt alleen steeds extremer. Wat ik vooral niet kan hebben is dat hele harde "ik heb niet gedoped" roepen ook al ligt er dik het bewijs voor op tafel.... wie hou je eigenlijk voor de gek dan?
Puchje schreef:
Elessar schreef:Hard gewerkt hebben ze inderdaad. Ik wil ook best geloven dat Rasmussen deze Tour clean heeft gereden, maar er is wel iets anders (ernstigs?) aan de hand lijkt me zo. Je haalt niet zomaar even de renner met de gele trui uit de Tour denk ik zo?
SaskiaKur schreef:... dan was de Tour alleen nog maar voor de Paus.
Tavanta schreef:Preudhomme had geen reden om Rasmussen eruit te zetten anders had ie het wel gedaan dus die heeft al helemaal geen recht van spreken.
jokari schreef:SaskiaKur schreef:... dan was de Tour alleen nog maar voor de Paus.
en dan nog.![]()
ik blijf erbij dat ik het ronduit belachelijk vind, dat ze Rasmussen uitgerekend nu uit de Tour gooien. Ofwel hadden ze hem niet moeten laten starten, ofwel hadden ze moeten zwijgen.
en die reactie van Prudhomme, halleluja, kan het nog kinderachtiger.
jokari schreef:SaskiaKur schreef:... dan was de Tour alleen nog maar voor de Paus.
en dan nog.![]()
ik blijf erbij dat ik het ronduit belachelijk vind, dat ze Rasmussen uitgerekend nu uit de Tour gooien. Ofwel hadden ze hem niet moeten laten starten, ofwel hadden ze moeten zwijgen.
en die reactie van Prudhomme, halleluja, kan het nog kinderachtiger.