Agenten schieten 2 honden dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Agenten schieten 2 honden dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:29

naadje24 schreef:
faye schreef:
Ik ben helemaal geen tegenhanger. ik ben ook geen lieverdje, maar ik heb wel normen en waarden en respect voor bepaalde beroepsgroepen.

Ik heb zelf een kruising staff, een schat van een hond. Maar als een hond dergelijk gedrag vertoont rouw ik er niet om dat deze afgemaakt wordt. En ik snap werkelijk niet dat je kost wat kost een ras wilt verdedigen. Een hond heeft zich gewoon te gedragen, en helaas zitten dit soort honden vaak bij foute eigenaren of eigenaren die deze dieren niet aankunnen. Daar hoeven we met zijn allen toch niet moeilijk om te doen?

maar jouw hond is lief neem ik aan? nu op dit moment he? oke maar wel een kruising staff! dus hoop voor jou dat er niet een schele agent op je pad terecht komt en je schatje in beslag neemt

enne dan ook geen zielig verhaal...aangezien je het zelf er helemaal mee eens bent

Dat dergelijke honden kunnen ontsnappen is al onverantwoordelijk. Ik heb mijn hond al van voor 1993 en deze loopt alleen op eigen terrein. Ze komt overigens uit het asiel. Ze is inmiddels 18 jaar dus het zal haar tijd wel duren. Daarbij zal ze buiten mijn terrein enkel aan de lijn lopen zoals het hoort. En ik verwacht overigens niet dat mijn hond na 18 jaar ineens vals wordt. Is dat wel zo dan gaat ze hemelen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:30

Cayenne schreef:
Dan is het kind zeker voor de lol behandeld in het ziekenhuis? Verward

misschien is het kind daarna wel gevallen weet jij veel

je kan er over door blijven speculeren maar de waarheid komen we waarschijnlijk toch nooit achter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:31

LimaGentle schreef:
Cayenne schreef:

ROFL Huilen van het lachen

Je gaat nu wel heel erg ver hoor! Clown

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:31

Cayenne schreef:
Het kind is behandeld voor bijtwonden. Ze lieten het kind op tv zien met een verband om zijn been, en er was een verklaring van de politie, tenzij de politie natuurlijk dat kind in zijn been heeft gebeten, neem ik aan dat de hond de dader was Sigaar

Maar de pers kan je tegenwoordig ook al niet meer 100 % geloven,ook die geven de mensen wat ze willen,fictieve informatie
dat heb ik zelf nog meegekregen tijdens mijn opleiding als beveiliger 2...
media laat graag zien wat de mensen graag zien..dit dus...

9-11 was ook achteraf heel anders dan dat de media eerst zei...
en zo kan ik nog een paar voorbeelden opnoemen, de media is de zender de mens de ontvanger
als je iets bereiken wilt en aan de wereld wilt laten weten (maakt niet uit wat je bent terrorist,aanhanger van een sekte,of aid) dan kan je op die manier het grootste bereiken

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 15:32

LimaGentle schreef:
Cayenne schreef:

je kan er over door blijven speculeren maar de waarheid komen we waarschijnlijk toch nooit achter

ROFL Ik denk niet dat een valpartij tandafdrukken opleverd. Ze trokken in het filmpje namelijk het verband een stukje van zijn plek om de schade te laten zien, en je zag duidelijk een paar tandafdrukken. Wanneer je op nieuwssites gaat zoeken zul je het filmpje vast wel tegenkomen.. Dat is dus geen speculeren, maar de harde waarheid, helaas voor sommige hondenliefhebbers.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:33

faye schreef:
Dat dergelijke honden kunnen ontsnappen is al onverantwoordelijk. Ik heb mijn hond al van voor 1993 en deze loopt alleen op eigen terrein. Ze komt overigens uit het asiel. Ze is inmiddels 18 jaar dus het zal haar tijd wel duren. Daarbij zal ze buiten mijn terrein enkel aan de lijn lopen zoals het hoort. En ik verwacht overigens niet dat mijn hond na 18 jaar ineens vals wordt. Is dat wel zo dan gaat ze hemelen.

nogmaals...er worden ook niet valse honden ingeslapen! al behoort dat tot een ander topic....
dus nogmaals...die enkele keer dat jij op straat loopt...hoop ik niet voor je dat je een schele agent op je pad krijgt..zou toch jammer zijn als je na zoveel jaar niet eens waardig afscheid zou kunnen nemen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:34

ik geef alleen maar wat voorbeelden omdat we blijven SPECULEREN..
en dat kan je de hele dag wel blijven doen maar erachter komen doe je nooit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:35

naadje24 schreef:
faye schreef:

nogmaals...er worden ook niet valse honden ingeslapen! al behoort dat tot een ander topic....
dus nogmaals...die enkele keer dat jij op straat loopt...hoop ik niet voor je dat je een schele agent op je pad krijgt..zou toch jammer zijn als je na zoveel jaar niet eens waardig afscheid zou kunnen nemen.

Mijn hond is van VOOR 1993, en ik heb haar in 93 uit het asiel, dus ik maak me echt geen zorgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:37

LG jij blijft feiten ontkennen omdat dat niet is wat je wilt horen. En dat is nou een van de dingen waarom ik me afvraag waarom deze honden toch vaak ontsporen. Het ligt echt bij 99% bij de eigenaar. Als je niet meer objectief kunt kijken ben je ten eerste geen echte liefhebber en ten tweede niet realistisch.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:37

Citaat:
dus nogmaals...die enkele keer dat jij op straat loopt...hoop ik niet voor je dat je een schele agent op je pad krijgt..zou toch jammer zijn als je na zoveel jaar niet eens waardig afscheid zou kunnen nemen
Mijn hond is van VOOR 1993, en ik heb haar in 93 uit het asiel, dus ik maak me echt geen zorgen.

je hoeft maar net een verkeerde agent te treffen die de wet niet goed uit zijn hoofd weet en je kan je hond op het politiebureau afhalen.. ALS je bewijs hebt dat je de hond voor 93 hebt gekocht

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:38

faye schreef:
LG jij blijft feiten ontkennen omdat dat niet is wat je wilt horen. En dat is nou een van de dingen waarom ik me afvraag waarom deze honden toch vaak ontsporen. Het ligt echt bij 99% bij de eigenaar. Als je niet meer objectief kunt kijken ben je ten eerste geen echte liefhebber en ten tweede niet realistisch.

en waaruit maak jij op dat die zogenaamde feiten die jij beschrijft daadwerkelijk feiten zijn?

en geen echte liefhebber? dat slaat werkelijk nergens op

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:39

uhm als je papieren hebt niet nee....anders is het jouw woord tegen die van hun...en die verlies je..of je gelijk hebt of niet...zoals vele

en nee faye...je was er niet bij,je kan het niet weten! speculaties!
en niet alleen dat soort honden ontsporen maar alle rassen kunnen ontsporen! heb zelf ook nog een bericht neergezet bij nieuws over 2 honden die mensen aanvielen

en ook daar wordt weer een lekkere actie door agenten opgevoerd Sigaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:40

Dat bewijs heb ik hoor, daar zorg ik wel voor. Dat is namelijk je verantwoordelijkheid nemen.

En ik zie dat een jongen een tanden in zijn been heeft en dat hij idd gebeten is en niet gevallen. Als jij daar je ogen voor wilt sluiten ben je in mijn ogen niet helemaal van deze wereld. Dan blijf je lekker schoppen tegen de politie en prijst elke hond de hemel in, fout of niet. Moet je helemaal zelf weten, maar verwacht dan niet dat je nog serieus genomen wordt.

En voor de duidelijkheid, het gaat mij niet om welk ras het ook is, maar om het feit dat wel meer honden van bepaalde rassen ontsporen. ga daar tegen ageren, bij de fokkers waar ook jij je liefhebbende hondjes koopt en dit zo in stand houd.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-06-07 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:41

iemand een speculatie speculaasje??? Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:43

Overigens, nogmaals, de kortzichtigheid en tunnelvisie geeft in mijn ogen alleen nog maar meer risico bij hondenbezitters.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:44

faye schreef:
Dat bewijs heb ik hoor, daar zorg ik wel voor. Dat is namelijk je verantwoordelijkheid nemen.

En ik zie dat een jongen een tanden in zijn been heeft en dat hij idd gebeten is en niet gevallen. Als jij daar je ogen voor wilt sluiten ben je in mijn ogen niet helemaal van deze wereld. Dan blijf je lekker schoppen tegen de politie en prijst elke hond de hemel in, fout of niet. Moet je helemaal zelf weten, maar verwacht dan niet dat je nog serieus genomen wordt.

En voor de duidelijkheid, het gaat mij niet om welk ras het ook is, maar om het feit dat wel meer honden van bepaalde rassen ontsporen. ga daar tegen ageren, bij de fokkers waar ook jij je liefhebbende hondjes koopt en dit zo in stand houd.

ja over schoppen tegen de politie gesproken...het nieuws bericht wat ik heb neergezet is nou ook niet bepaald een slimme actie van de politie....en ja er wordt wel geroepen dat dat soort nieuwsberichten met honden dus vaker ziet ,maar wat dacht je van al die slimme acties van die agenten? daar hoor je niemand over

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:45

faye schreef:
Overigens, nogmaals, de kortzichtigheid en tunnelvisie geeft in mijn ogen alleen nog maar meer risico bij hondenbezitters.

alleen al om deze situatie verschillen de media berichten nogal.. de ene keer staat er dat er 2 honden zijn dood geschoten en de andere keer weer 1..
de ene staat dat het kind wel verwond is en de andere weer niet..

ja en welke moet je dan geloven? zo gaan mensen speculeren ja.. vind je dat dan heel gek?

en als er iemand het niet eens is met jou speculatie, dan diegene een kortzichtig iemand vinden, vervolgens beschuldigen van het niet hebben van kennis en dierenliefde vind ik wel heel erg ver gaan..

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:46

Ik hoorde dat het kwam doordat twee manen (waaronder geloof ik 1 agent) begonen te schreeuwen, ja dan snap ik wel dat die honden 'agresief' worden..
Maar dat zou onze vroegere hond ook hebben gedaan, en dat was dus echt géén pitbulachtige.
En sowiso vind ik de vooroordelen over pitbulachtige soms erg uit de hand lopen, mijn zus heeft een argentijnse dog en die is zo mak als een lam, behalfe als je begint te schreeuwen en springen enz...

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:46

faye schreef:

Speak for yourself.....
Jouw waarheid is de enige juiste toch? Koe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:50

Helemaal niet, ik snap alleen niet hoe je zo verblind kunt zijn. Je wilt toch niet ontkennen dat er de laatste tijd wel heel erg veel incidenten met bepaalde honden zijn? Het percentage ligt veel horger bij dit soort rassen. Ik ben daar echt niet blind van ook al vind ik het hele leuke honden.
Maar ik koop er geen meer, fokkers verdienen goud en karakters gaan achteruit. Zelfde als doorfokken met retrievers en berner sennen, dan weet je dat je grote kans op HD hebt.

Ik betaal daar echt niet aan mee, en dat is ook de enige manier om te stoppen. Als er geen vraag meer is....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:54

faye schreef:
Helemaal niet, ik snap alleen niet hoe je zo verblind kunt zijn. Je wilt toch niet ontkennen dat er de laatste tijd wel heel erg veel incidenten met bepaalde honden zijn? Het percentage ligt veel horger bij dit soort rassen. Ik ben daar echt niet blind van ook al vind ik het hele leuke honden.
Maar ik koop er geen meer, fokkers verdienen goud en karakters gaan achteruit. Zelfde als doorfokken met retrievers en berner sennen, dan weet je dat je grote kans op HD hebt.

Ik betaal daar echt niet aan mee, en dat is ook de enige manier om te stoppen. Als er geen vraag meer is....

hoezo ben ik verblind? omdat je niet weet wat er gebeurd is kan je er ook geen 100% volle oordeel over geven
je bent er niet bij geweest dus zo'n oordeel kan je nooit geven

en er gebeuren met andere honden ook bijtincidenten.. kan er zo een paar opnoemen die hier bij ons alleen al in de buurt zijn geweest.. en ernstigen ook.. maar in de krant hoor je daar niks over

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:55

Dat is niet waar, daar lees je ook over. Dan nog blijft het opvallen dat het bij bepaalde rassen meer gebeurd. Maar goed, je kunt iemand met een roze bril op toch niet bereiken, dus ik ga er verder niet meer op in, ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:56

faye schreef:
Helemaal niet, ik snap alleen niet hoe je zo verblind kunt zijn. Je wilt toch niet ontkennen dat er de laatste tijd wel heel erg veel incidenten met bepaalde honden zijn? Het percentage ligt veel horger bij dit soort rassen.

het grootste verschil is en blijft hierbij ook weer de media Ja

dat soort rassen komen altijd in het nieuws,andere rassen minder..niet intressant genoeg en niet wat de mensen graag willen horen en zien...

wat mij namelijk opvalt is dat als het over een pitbullachtige gaat dat het topic gelijk binnen 24 uur minstens 5 a 6 pagina's haalt...
nu heb ik ook een nieuwsbericht geplaatst over een bijtincident die eigenlijk net zo ernstig is..en ik haal de eerste pagina niet eens in een paar uur...
maar dat komt omdat het niet om een pitbullachtige gaat Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:57

faye schreef:
Dat is niet waar, daar lees je ook over. Dan nog blijft het opvallen dat het bij bepaalde rassen meer gebeurd. Maar goed, je kunt iemand met een roze bril op toch niet bereiken, dus ik ga er verder niet meer op in, ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen Haha!

iemand met een zwarte ook niet..staan we quitte toch?

de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet Sigaar

CherokeeChum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:58

faye schreef:

*Het aantal berichtgevingen stijgt altijd in de zomer,komkommertijd weet je wel.En PITBULLACHTIGE knalt er zo lekker uit en verhit de gemoederen.
Lees dit topic,als het over snakrussels was gegaan,of poedels of wat dan ook,was er misschien 1 pag geweest.

Plingit geld voor alle rassen,als liefhebber weet je waar wel en niet zo'n hond te kopen

*Bummer... de vraag naar de meanest dog on the block, zal altijd blijven.
Dat is de aard van de mens....