naadje24 schreef:faye schreef:Ik ben helemaal geen tegenhanger. ik ben ook geen lieverdje, maar ik heb wel normen en waarden en respect voor bepaalde beroepsgroepen.
Ik heb zelf een kruising staff, een schat van een hond. Maar als een hond dergelijk gedrag vertoont rouw ik er niet om dat deze afgemaakt wordt. En ik snap werkelijk niet dat je kost wat kost een ras wilt verdedigen. Een hond heeft zich gewoon te gedragen, en helaas zitten dit soort honden vaak bij foute eigenaren of eigenaren die deze dieren niet aankunnen. Daar hoeven we met zijn allen toch niet moeilijk om te doen?
maar jouw hond is lief neem ik aan? nu op dit moment he? oke maar wel een kruising staff! dus hoop voor jou dat er niet een schele agent op je pad terecht komt en je schatje in beslag neemt
enne dan ook geen zielig verhaal...aangezien je het zelf er helemaal mee eens bent
Dat dergelijke honden kunnen ontsnappen is al onverantwoordelijk. Ik heb mijn hond al van voor 1993 en deze loopt alleen op eigen terrein. Ze komt overigens uit het asiel. Ze is inmiddels 18 jaar dus het zal haar tijd wel duren. Daarbij zal ze buiten mijn terrein enkel aan de lijn lopen zoals het hoort. En ik verwacht overigens niet dat mijn hond na 18 jaar ineens vals wordt. Is dat wel zo dan gaat ze hemelen.