Calanddra schreef:Ik moet wel even lachen om je voorbeeldsorry...
En blijkbaar gedraagd zij zich onderhand elke dag/avond zo anders hadden ze niet zoveel materiaal
@pharagirlke: pardon?aangezien wij haar niet persoonlijk kennen moeten we afgaan van wat we van haar horen, gaat anders moeilijk he
![]()
Als ik over iedereen die ik niet persoonlijk ken geen mening mag hebben, dan wordt t wel erg saaien betekent dat dus dat ik nooit over onbekende personen mag praten want ik ken ze niet... Dan heeft zowat heel NL niet al te veel opvoeding gekregen
en dát vind ik de meest inhoudloze niet verder nadenkende zin die ik ook heb gelezen, mag ik even lachen?

Hóe kan jij nou op een eerlijke manier een mening vormen die je alleen maar baseert op dingen die waarschijnlijk (ja let op ik zeg waarschijnlijk) voor de helft niet eens kloppen of flink aangedikt zijn.
Dat heet roddelen en nog niet zo'n klein beetje ook, dat is niet eens is een mening vormen, dat is een mening vormen gebaseerd op roddels.
Blijkbaar wil je alleen maar geloven wat er in de pers staan, dus het feit wat Paris allemaal wel niet voor slechts doet, en geloof je verder helemaal niks van haar.
dát is écht heel erg flauw...