Paris

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Re: Paris Hilton eet niet meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:37

Calanddra schreef:
Ik moet wel even lachen om je voorbeeld ROFL sorry...
En blijkbaar gedraagd zij zich onderhand elke dag/avond zo anders hadden ze niet zoveel materiaal Knipoog

@pharagirlke: pardon? Scheve mond aangezien wij haar niet persoonlijk kennen moeten we afgaan van wat we van haar horen, gaat anders moeilijk he Knipoog

Als ik over iedereen die ik niet persoonlijk ken geen mening mag hebben, dan wordt t wel erg saai Scheve mond en betekent dat dus dat ik nooit over onbekende personen mag praten want ik ken ze niet... Dan heeft zowat heel NL niet al te veel opvoeding gekregen Clown

en dát vind ik de meest inhoudloze niet verder nadenkende zin die ik ook heb gelezen, mag ik even lachen? Haha! Haha!
Hóe kan jij nou op een eerlijke manier een mening vormen die je alleen maar baseert op dingen die waarschijnlijk (ja let op ik zeg waarschijnlijk) voor de helft niet eens kloppen of flink aangedikt zijn.
Dat heet roddelen en nog niet zo'n klein beetje ook, dat is niet eens is een mening vormen, dat is een mening vormen gebaseerd op roddels.
Blijkbaar wil je alleen maar geloven wat er in de pers staan, dus het feit wat Paris allemaal wel niet voor slechts doet, en geloof je verder helemaal niks van haar.
dát is écht heel erg flauw...

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:38

een vb. was het niet Paris die destijds het stemmen zo aan het promoten was met dr Vote or Die shirt...en vervolgens zelfs niet eens gestemd heeft Scheve mond

Door dit soort acties zorgt ze zelf voor een negatief imago.

Plus, dit wordt ook nog eens versterkt als collega's ook negatief over haar praten. Tijdens de making of van House of Wax waren haar collega's haar de hele tijd aan t uitlachen oa vanwege het feit dat ze 'That's hot' wilde claimen.

@Pharagirlke: dat kan me echt niks schelen Clown als mensen zo'n indruk van mij hebben mogen ze best over me roddelen hr (als ik zelf meekan roddelen is het alleen nog maar leuker Clown )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:40

Ja hoor dat mag je van mij part Danielle_ . Maar of het helemaal niets te maken heeft met deze discussie? als ik zie dat hier gescholden etc word op iemand die ze niet eens kennen. Dat is als een peuter van iemand anders slaan omdat ie krijst in de winkel. Knipoog Benieuwd hoe mensen dat gaan vinden.

Maar paris is rijk en beroemd dus dan mag het.
Stelletje hypocrieten.

Calanddra; hahaha ik ben heel benieuwd hoe je wérkelijk reageert als dat gebeurt Knipoog écht! Maar ik zie dat je zelf net zo graag roddeld dus je zal wsl niet veel beter zijn dan de smerige pers die dit soort geintjes nog eens zoveel uitvergroten om opt eind van de maand een grotere pree te krijgen.

ediut even iets verduidelijkt
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 06-06-07 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:40

Naja, dan noem jij het roddelen... Ik vorm iig zo wel een mening over iemand die ik niet ken, natuurlijk moeten de roddels niet altijd even serieus genomen worden, maar als zij dagelijks over dezelfde dingen in de media staat dan zal er heus wel íets van waar zijn.

En tja, als ik op deze manier mijn mening vorm van iemand die ik niet ken, dan is dat toch mijn probleem niet? Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:42

Calanddra; dus medengevoel heb je ook al niet? Zozo...Je maakt jezelf alleen maar mooier moetk zeggen. Knipoog En IK heb het zo niet genoemd, dat heeft degene die het woord 'roddelen' heeft uitgevonden gedaan.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:43

Calanddra schreef:
Naja, dan noem jij het roddelen... Ik vorm iig zo wel een mening over iemand die ik niet ken, natuurlijk moeten de roddels niet altijd even serieus genomen worden, maar als zij dagelijks over dezelfde dingen in de media staat dan zal er heus wel íets van waar zijn.

En tja, als ik op deze manier mijn mening vorm van iemand die ik niet ken, dan is dat toch mijn probleem niet? Knipoog

blijkbaar wel... is nogal te zien aan de manier je reageren Knipoog
Ik ben geen fan van paris hilton, maar ik vind het echt zielig en triest hoe ze de grond word ingeboord zonder dat je haar verder persoonlijk kent, dát is echt the missing point in je opvoeding, een mening vorming op basis van roddels, ga zo door zou ik zeggen Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:43

Mening vormen kan wel via de Media, over wat zij zeggen kan jij een mening vormen.
Roddelen is idd als je over mensen praat met andere mensen, achter de rug om.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:44

Ik denk dat iedereen vrij is om een mening te geven, en ja ik vind het niet kunnen iedereen moet gelijk zijn voor de wet.
Dronken achter het stuur zitten roekeloos rijden, daar kun je iemand mee vermoorden. Staat dus los van rodelen, maar goed denk wat jij denkt, al was het mijn buur. Slechter komt ze er zowiezo niet vanaf want ze heeft al een grote centen contract voor der boek. Waarom zou ik medelijden hebben, krijg ik alleen voor mensen die goede dingen doen met hun status.

Ik vind der niet veel rodellen aan als je zegt dat ze gestraft moet worden als iedereen, maar mensen verwijten voor iets noem ik al even erg.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:45

1. ik heb niet 1x haar uitgescholden of paris hier namen gegeven.
en 2. toch maar over gaan op de persoonlijke aanval blijkt wel weer... Het gaat hier over Paris, niet over mij Knipoog

pharagirlke: medegevoel heb ik wel degelijk, maar niet voor iemand die haar macht keer op keer misbruikt. Of het nou Paris is of iemand anders.

casperrr: ik zal even aan mn ouders doorgeven dat je vind dat ik een slechte opvoeding heb gehad Knipoog

Hier is het ook weer zo, jullie kennen mij niet, maar vormen wel een mening van me door een aantal reacties van mij... wie is er hier nou lekker bezig Verward

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:46

*zucht*
jullie lezen alleen maar wat je willen lezen he, en anders verdraaien we het maar gewoon dat het alsnog in mijn straatje past.
Ik doelde erop dat het gewoon zielig en laag is om zo over haar te praten, echt ongelovelijk is het gewoon...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:47

Calanddra schreef:
en 2. toch maar over gaan op de persoonlijke aanval blijkt wel weer... Het gaat hier over Paris, niet over mij Knipoog

pharagirlke: medegevoel heb ik wel degelijk, maar niet voor iemand die haar macht keer op keer misbruikt. Of het nou Paris is of iemand anders.

casperrr: ik zal even aan mn ouders doorgeven dat je vind dat ik een slechte opvoeding heb gehad Knipoog

Hier is het ook weer zo, jullie kennen mij niet, maar vormen wel een mening van me door een aantal reacties van mij... wie is er hier nou lekker bezig Verward

omdat we het nu rechtstreeks van jouw door krijgen, ik krijg toch niks van jouw via de media, je maakt het er zelf naar, er is niemand die iets van jouw verdraaid, do you get the point? Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:47

Ja tuurlijk casperrr....

ik ga er gewoon mee stoppen Lachen lijkt niks aan toe te voegen dit. Edit en ja ik vind haar laag, ze zegt wat ze zegt. Voor mij is ze een slecht mens. Noem één ding wat ze ooit goed gedaan heeft en ik zwijg Lachen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-06-07 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:48

Dat ik haar dom vind is overigens niet omdat de media haar zo afbeeld maar door haar gedrag nu over dat ze omdat ze iets fout heeft gedaan zo'n punt maakt. Wet is wet Lachen
en ze zal echt niet bij allemaal criminelen komen, zeker niet Knipoog

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:49

Ik heb gereageerd op wat jij typt, niets meer, niet minder...

Maar goed, we gaan wel heel erg offtopic. Het gaat hier om het feit dat Paris 23 dagen naar een inrichting moet als gevolg van rijden zonder rijbewijs...

Niet over hoe ik mijn mening wel niet vorm Knipoog

@ laatste reactie casperrr: laat maar Rolleyes ik ga er niet eens meer op reageren...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:51

is goed hoor, blijkbaar wordt het te heet onder de voeten, adios Doei, doei het is blijkbaar verkeerd om nog is het goede van een mens in te zien, en niet gelijk het slechte.......

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:51

Calanddra schreef:

dat jij het persoonlijk neemt is niet mijn fout calanddra, dat van uitschelden was geheel in het algemeen genomen maar als jij je aangesproken voelt is dat voor mij net zo goed. Knipoog

Hoe weet jij of Paris ALTIJD zo is, dat haar goede kanten niet getoond worden kan ze niets aan doen. (en elk mens heeft goede kanten dus ga niet zeggen dat zij dat niet heeft) Dus dan is het makkelijk om mensen af te schrijven natuurlijk. Op die manier kan je iedereen de grond in trappen.

Maar ik zal casperrr wel volgen....Bokt houd niet van visjes die tegen de stroom in gaan Knipoog

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:52

floorsil schreef:
vandaag in de metro ik zou een voorbeeld moeten zijn voor jongeren of zo iets Tong uitsteken ja lekker doe allemaal haar na dan kan je de gevangenins in :s weet niet waar die opmerking van haar op sloeg :S laat haar maar eens 23 daagjes zitten kan ze een bedenken hoe lux leventje ze heeft

Haha ja dat heb ik gelezen, perfect vooreeld hoor. Mja, wat moet je geloven van wat er geschreven word?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:55

casperrr schreef:
is goed hoor, blijkbaar wordt het te heet onder de voeten, adios Doei, doei het is blijkbaar verkeerd om nog is het goede van een mens in te zien, en niet gelijk het slechte.......

het feit dat ik niet op die reactie reageer betekent niet dat ik m hier gelijk peer Knipoog

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:56

pharagirlke schreef:
Calanddra schreef:

dat jij het persoonlijk neemt is niet mijn fout calanddra, dat van uitschelden was geheel in het algemeen genomen maar als jij je aangesproken voelt is dat voor mij net zo goed. Knipoog

Hoe weet jij of Paris ALTIJD zo is, dat haar goede kanten niet getoond worden kan ze niets aan doen. (en elk mens heeft goede kanten dus ga niet zeggen dat zij dat niet heeft) Dus dan is het makkelijk om mensen af te schrijven natuurlijk. Op die manier kan je iedereen de grond in trappen.

Maar ik zal casperrr wel volgen....Bokt houd niet van visjes die tegen de stroom in gaan Knipoog

Bokt niet maar ik wel.. vind het altijd leuk om te discussieren haha Clown
Iedereen mag toch voor zichzelf denken en ik respecteer dat ook zeker Lachen
En snap jullie punt overigens ook wel hoor Lachen
Only dead fish go with the flow.. ( ooit een keer gelezen vond hem wel goed Vork )

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:57

only dead fish go with the flow komt van de band Deep insight Haha!
(die ik overigens gruwelijk vind Haha! )

Danielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 13:59

haha idd..
heb hem alleen ooit een keer gehoort.. niet het lied maar de uitspraak haha Tong uitsteken

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 16:50

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 10-02-22 01:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:10

Nors opkijken Ach wat zielig voor haar. Slapen
Gaat ze haar rijke leventje misschien (nog meer) waarderen als ze weer vrijkomt Haha!
Sorry, heb niet al te veel medelijden met haar hoor. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:39

Ik schrik van jullie bekrompen reakties. Lijkt wel jaloesie of zo, gewoon een rijke partygirl in een omgeving als hollywood past dat daar ook beter dan hier. Vandaar dat ik de reakties behoorlijk bekrompen vind, dat leedvermaak.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 11:23

Moderatoropmerking:
Dames het is niet de bedoeling om de posts over medegebruikers te laten gaan.
Lijkt me nergens voor nodig en gaat volkomen offtopic.
Graag dus weer naar het oorspronkelijke onderwerp!!