Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:En toch gebeurt het vaker RK (helaas) meestal beginnen babies te huilen waardoor moeders ze op het laatste moment niet vergeten. Moeders hebben vaak 30tig dingen tegelijk aan hun hoofd en dan zijn het juist vaak die alledaagse standaardhandelingen die ze vergeten.
Urielle schreef:Ik snap het ook niet goed hoor. Ik ben nog zo vol van onze Gioya, het is elke dag nog zo nieuw (na 8,5 maand) dat het soms net is alsof ik verliefd ben, mijn gedachten zijn bijna altijd bij haar.
Miryamk schreef:Ik zeg toch ook niet dat een kind een alledaags standaard ding is, ik heb het over handelingen die je doet en dat juist vaak de dingen die zo vanzelfsprekend zijn fout kunnen gaan.
slimmerik schreef:Heb ooit eens toen ik het héél erg druk had m'n dochtertje van bijna 2 eventjes vergeten.
Moest m'n zoon en nog een paar kinderen ophalen bij basisschool. Had tijdens het wachten dochtertje tegen schoolpoort gezet zodat ze zich vast kon houden aan de spijlen. Toen kinderen uit school kwamen die allemaal vastgebonden in de gordels en stoeltjes en weggereden. Kwam daarbij nog langs de schoolpoort en zwaaide vrolijk terug naar de druk zwaaiende andere ouders........ 30 meter verderop: vól op de rem en gewoon in shock. Het stoeltje schuin achter mij was leeg.
Kun je m'n rode kop voorstellen toen ik ze bij de gierende ouders op ging halen?
Heb me járen enorm schuldig gevoeld....![]()
![]()
![]()
Maar ik kan me dus niet voorstellen dat je er de héle dag niet aan denkt.
Miryamk schreef:Het was ook geen bewuste keus die die vrouw gemaakt heeft. Ze dacht niet van: goh laat ik mijn kind eens in de auto zitten! Ze is haar kind vergeten, ongelovelijk stom maar het zou je maar gebeuren....
Miryamk schreef:Maar ik heb als overblijfkracht vaak zat moeders moeten bellen die vergeten waren dat hun kind op maandagmiddag vrij was.
Miryamk schreef:Ik heb geweldige ouders maar ze zijn mij ook ooit eens vergeten!
Ik ben zelf ook nooit mijn kind vergeten en ik hoop dat jullie het ook nooit overkomt. Maar ik heb als overblijfkracht vaak zat moeders moeten bellen die vergeten waren dat hun kind op maandagmiddag vrij was.
katiavl schreef:maar ik vind het gewoon raar zeker die aanleiding van op de parking staan, dat vergeten zoals het eerste geval ok. Maar geen één moeder die ik ken laat bewust der baby in de auto