Marokkanen gooien homo in het water

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Marokkanen gooien homo in het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:08

ze l*lden arabisch, dus voelde zich dan imo geen nederlander, want die praat nederlands

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:59

Waarom blijven mensen zeggen: Ze zijn hier te gast?
Ze zijn hier waarschijnlijk helemaal niet te gast, ze zijn hier gewoon geboren. Surinamers worden al veel meer als nederlanders gezien en als ze in het nieuws komen is er nooit ieamand die zegt: "Die surinamer is hier te gast, hij moet zich beter gedragen!"
Marrokanen zijn al heel erg lang in Nederland en ik denk dat al 2 generaties zeker hier geboren zijn.
Dit zijn gewoon laffe, jonge, hollandse jongens die zich op een verkeerde manier verschuilen achter hun taal en misschien hun geloof. (men weet nog niet of ze wel wisten of hij homo was of dat ze gewoon uit het niets zo raar deden)
De koran is een ontzettend vredelievend geloof, dus al was de meneer een homo die met een buttplug over straat liep, dan alsof zou de koran niet "zeggen" dat moslims die moeten aanpakken.
Dat is bullshit en alle moslims die zeggen dat ze dit geleerd hebben volgens hun geloof kennen hun eigen geloof niet. Het feit dat ze arabisch spraken kan inderdaad zeggen dat ze zich geen nederlanders voelen, maar dit soort mafkezen blijven toch naar elkaar toetrekken en als dat groepje nou net toevallig allemaal moslims waren heb je dat al snel.
Ik vind toch, dat als de daders in nederland geboren zijn ze gewoon hier de gevangenis inmoeten.

Ik vind dit een heel lastig verhaal, voor beide partijen. Marrokanen krijgen nu weer een heleboel gedoe over zich heen, ook met die voetbalwedstrijd, en de homo´s worden nu bang dat zij de volgende zijn.

Ik vind het naar dat dit is gebeurd, en zeker omdat het ook is gebeurd met twee "bevolkingsgroepen" die toch al vrij moeilijk zijn ivm discriminatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:00

ze pratte arabisch oid
dus geen nederlands
Als ze zich dan toch zo nederlands vinden, dat ze daar dan ff mee beginnen te spreken..

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:09

Wie zegt dat ze zich nederlands voelen? Vast niet, maar echte marrokanen zijn het ook niet.
Wist je dat nederlandse marrokanen door "echte" marrokanen ook vaak uitgekotst worden?
Je zal zien dat deze mafketels hun geloof weer gaan misbruiken om hun daden goed te praten.

En ze uitzenden heeft geen zin, want daar worden ze heus niet veroordeelt op iets wat ze hier hebben gedaan. Dat gebeurd alleen bij dingen die "groter" zijn dan dit.

Het is gewoon jammer dat als het jongens zijn van buitenlandse afkomst het gelijk zo in het nieuws komt. Ik woon in IJsselstein, wat echt een klein stadje/durp is, en ik ken veel jongere van gezicht en de blanke jongens zijn de grootste vandalisten die er zijn. Ik zie het ze doen, andere mensen zien het ze doen. Ook vechten ze zich kapot tijdens hardcorefeesten die hier maandelijks worden gehouden, daar hoor je weinig van. En als iemand van buitenlandse afkomst dan een gevecht begint staat dat gelijk in de plaatselijke krant.
Ik vind dat jammer, want zo houd je die scheiding ook in stand en zo blijven bepaalde groepen ook naar elkaar toe trekken.

En ik vind de nationaliteit er niks toe doen in dit geval, dit zijn gewoon zieke jongens die een enorme straf moeten krijgen en wiens ouders ook onder de loep moeten worden genomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:11

nee ze voelen zich niet nederlands dat is wel duidelijk, daarom gewoon terug naar het land waar ze ook te taal van l*llen...

En ja blanke mogen ze van mij bij rottigheid ook véél harder aan pakken
Al dat softe gedoe in NL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:18

Ze worden door marokkanen uitgekostst omdat wij de berbers hier hebben gekregen, en dat is ook duidelijk te merken...

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:21

runningkawa schreef:
nee ze voelen zich niet nederlands dat is wel duidelijk, daarom gewoon terug naar het land waar ze ook te taal van l*llen...

En ja blanke mogen ze van mij bij rottigheid ook véél harder aan pakken
Al dat softe gedoe in NL

Ja, maar leg mij uit waarom? Stel dat die gozers 19 zijn. Dan zijn hun ouders waarschijnlijjk ook al in nederland geboren.
Waarom naar Marroko sturen terwijl daar de kans groot is dat ze gewoon vrij blijven? Marroko heeft het druk genoeg en een "gevalletje van mishandeling" gaat daar niet zwaar gestraft worden.
Visa versa trouwens net zo, als een nederlanders daar ieamnd in elkaar zou meppen en hij werd uitgezonden, dan zou die nederlander hier ook een klein strafje krijgen.
En deze jongens moeten ook toegelaten worden in Marroko, ze zijn immers nederlanders. Waarom zouden ze dat doen?
Gewoon hier in een gevangenis pleuren met veel echt hollandse gozers zodat je ook wel moeten zien hoe nederlanders denken. (ookal zijn dat dan ook gevangene en niet zo braaf)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:24

waarom, omdat ze zich hier niet aan willen passen
prima, dan ga je maar naar het land waar je dat blijbaar wel wilt aan de taal te horen
Heel makkelijk
Als je ouders hier al geboren zijn en jezelf ook, dan klets je geen andere taal, dat doe je maar in het land waar de taal bij hoort.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:27

Het boeit me echt niet als ik nou als een racist over kom maar;

Van mij mogen ze allemaal een enkeltje naar de maan. Dat hele volk, opgerot er mee. Er zullen best wat goeie tussen zitten, maar dat interesseert me geen ruk. Weg ermee, allemaal, weg. Dan hebben we er tenminste totaal geen last meer van. Dan worden ze ook niet meer 'gediscrimineerd' en al, gaan ze maar lekker lopen kloten in hun eigen landje. En niemand in de politiek die er iets van durft te zeggen. Ze kunnen blij zijn dat ik geen enkeltjes mag uitdelen maar anders...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 22:34

Er is eerder duidelijk gemeld dat discrimerende teksten niet zijn toegestaan. Hier dus een slotje.