ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanessa24

Re: ontvoering kindje van 3 uit vakantiehuisje ouders waren er n

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:08

Misschien is de gedachtengang van de ouders anders, misschien willen ze nu alle aandacht op Maddie vestigen want die is weg. Misschien hebben zoiets van: 'tijd voor de tweeling hebben we straks nog genoeg, eerst Maddie terug vinden'.
Maar aan de andere kant; als dit de normale gang van zaken zijn, dan maakt ze het of weinig uit wat er met de tweeling gebeurt, of ze willen het voor de tweeling de dagelijkse beslommeringen gewoon door laten gaan zodat het 'normale leven' voor hun in ieder geval door kan gaan.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:14

Als Maddie nou eens nooit terugkomt, of over tien jaar? Wat heeft de tweeling dan aan de ouders gehad?

En ja, dit is hun normale bestaan, in de vakantie worden ze een aantal weken dagelijks gedumped en thuis werken beide ouders, dus worden ze ook uitbesteed, neem ik aan. Hun werkelijkheid is gewoon zo, dus "erg" is het niet.
Ik kan niet oordelen over hun leven, maar ik zou zelf denk ik wel veranderen als er iets ingrijpens zou gebeuren. Hoewel aan routine vasthouden natuurlijk heel troostend kan zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:24

Ze zuden smiddags ook dingen met de tweeling kunnen doen ipv samen zijn. Misschien is alles wel in scene gezet, had het bedrijf problemen en zijn ze nu uit de geldzorgen.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:39

Ja dat zou kunnen Faye.
In ieder geval vind ik het allemaal raar. En of het hier bij iedereen de strot uitkomt? Volges mij niet, aangezien wij er niet dagelijks van horen volges mij. (teminste voor zover ik weet!!)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:39

<Mag ik iets heel ergs verschrikkelijks zeggen?? Iets wat eigenlijk niet hoort, maar het toch niet kan laten?
Wat mij opviel is de gezichten van de ouders op foto's sinds ontvoering van Maddy.
Kijk, ik kan mij voorstellen dat je een makser opzet en op automatische piloot leeft als je zoiets overkomt..maar heel stiekem zie ik iets wta niet aardoig is om te zeggen, het lijkt alsof ze al die aandacht niet erg vinden. Lopen er perfect gekleed bij, gezichten mooi in de plooi en zien er niet verontrustend uit op sommige foto's met de tweeling.
Ik weet, het leven draait door, dus je moet wel, maar vind het bijzonder 'knap' nog zo naar buiten te kunnen treden als je kind verdomme is ontvoert.....

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:41

Inderdaad.
Ik zou in paniek zijn, niet kunnen slapen, gek worden en zeker niet aan make-up denken...

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:43

Kimberley77 schreef:
<Mag ik iets heel ergs verschrikkelijks zeggen?? Iets wat eigenlijk niet hoort, maar het toch niet kan laten?
Wat mij opviel is de gezichten van de ouders op foto's sinds ontvoering van Maddy.
Kijk, ik kan mij voorstellen dat je een makser opzet en op automatische piloot leeft als je zoiets overkomt..maar heel stiekem zie ik iets wta niet aardoig is om te zeggen, het lijkt alsof ze al die aandacht niet erg vinden. Lopen er perfect gekleed bij, gezichten mooi in de plooi en zien er niet verontrustend uit op sommige foto's met de tweeling.
Ik weet, het leven draait door, dus je moet wel, maar vind het bijzonder 'knap' nog zo naar buiten te kunnen treden als je kind verdomme is ontvoert.....

Ik vindt dit een beetje ver gezocht eerlijk gezegd. Het is makkelijk om zulke dingen vanaf de zijlijn te roepen. Maar het is het ergste wat je kan overkomen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:48

Nou daarom breng ik mijn post ook zo, dat het niet aardig is om te zeggen, dat is het nl ook niet, maar het verbaasd mij wel.
Als ik aan mezelf terugdenk en ernstige dingen die gebeurd zijn, kon ik niet eens stil staan bij het feit dat ik mn haar netjes moest doen, laat staan een glimlach creeren voor de fotograaf..
Daardoor zit het mij geheel niet lekker.
Ik twijfel niet aan de ontvoering, want die zal zeker weten gebeurd zijn, maarz ou er niet een iniminiekansje bestaan dat dit van te voren al eraan zat te komen, dat ze al een vermoeden hadden dat dit kon gebeuren, of, of of...
Snap je wat ik bedoel? Kijk, ik weet dat ik sommige gedachtengangen beter niet kan plaatsen en dat sommige dingen héél erg ver gezocht zijn, maar het is niet onoverkomelijk, het is weleens vaker gebeurd.

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 18:55

zo dacht ik er ook over. ik was op de tv aant kijken omdat ons mam zei dat dat kindje op tv was. en toen ik die ouders zag vond ik het maar vreemd hoor. Goed gekleed, make-up. haar goed, en geen behuild gezicht. T lijkt mij zo dat als je kind weg is dat je alleen maar kan huilen.. of zit ik verkeerd? Nagelbijten / Gniffelen

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:11

Kimberley77 schreef:
Nou daarom breng ik mijn post ook zo, dat het niet aardig is om te zeggen, dat is het nl ook niet, maar het verbaasd mij wel.
Als ik aan mezelf terugdenk en ernstige dingen die gebeurd zijn, kon ik niet eens stil staan bij het feit dat ik mn haar netjes moest doen, laat staan een glimlach creeren voor de fotograaf..
Daardoor zit het mij geheel niet lekker.
Ik twijfel niet aan de ontvoering, want die zal zeker weten gebeurd zijn, maarz ou er niet een iniminiekansje bestaan dat dit van te voren al eraan zat te komen, dat ze al een vermoeden hadden dat dit kon gebeuren, of, of of...
Snap je wat ik bedoel? Kijk, ik weet dat ik sommige gedachtengangen beter niet kan plaatsen en dat sommige dingen héél erg ver gezocht zijn, maar het is niet onoverkomelijk, het is weleens vaker gebeurd.

Het lijkt mij niet. Maar misschien ben ik wel te goedgelovig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 20:06

Ik ben zelf moeder, en er goed in de make up uitzien is wel het laatste waar je in zo'n situatie aan denkt. Het zou me niets verbazen als dit zaakje vreselijk stinkt.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:12

Lusitana: waar zijn de kinderen als de ouders om 21:00 gaan eten? Op bed bij het speelhok of op bed thuis, zonder toezicht?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:13

Ik heb een idee van dat laatste, lijkt me dat die dan dicht is..Anders zouden ze daar ook overnachten Nagelbijten / Gniffelen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:13

Kimberley77 schreef:

Je hebt helemaal gelijk, toen ze ook uit de kerk kwamen lopen (vorige week een x) vondt ik het net lijken alsof ze bij een trouwerij de kerk uitlopen. Geen betraande gezichten niets!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:42

Nou idd en daar doelde ik op. Kijk, ik kan totaal niet in andermans gevoel kijken, betrek het alleen op mezelf op e dingen die ik heb meegemaakt en die logen er ook niet om.
Nu gaat iedereen met gevoelens anders om en mss zij dus ook, vind het alleen wel frappant dat net 2 van de ouders zich zo naar buiten kunnen tonen.
Nogmaals, ik wil niet suggereren dat het niet waar hoeft te zijn, maar wilde dat er wel bijhalen, omdat het al eens vaker voorgekomen is en het niet een eerste keer zou zijn..
Nu weet ik niet wat ik hoop voor die ouders, beide gevallen is in en in triest en vooralsnog ga ik er vanuit dat ze wel zonder medeweten van, ontvoert is..neem aan dat de autoriteiten van portugal daar ook al wel bij stil hebben gestaan.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:51

Ik snap je helemaal! me moeder zei ookal, dat die vrouw er niet helemaal lijk bleek uitziet. Maar iedereen gaat waarschijnlijk anders om met verdriet. Die vader van dat meisje is naar engeland terug gevlogen om de financiering van de fonsen te vertellen hoe het moet ofzo, hoorde ik net op tv :S

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:53

Ik begrijp waar hierop gedoeld wordt en kan me dat ook voorstellen.
Ik heb die mensen helemaal niet op tv gezien.
Maar op een gegeven moment kunnen de tranen "op zijn".
Misschien dat dit het geval is bij deze mensen???

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:55

de eerste dagen ookal? Nors opkijken
En ze hoeven natuurlijk niet altijd huilend op de foto te staan, maar helemaal opgetut en netjes gekleed vindt ik gewoon een beetje raar. Je kind is verdwenen en hun gaan zich even van hun beste kant laten zien in de media!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 21:56

Dat zou heel goed kunnen Es79, dat gebeurd bij vrijwel iedereen die ernstige dingen meemaakt, dat je op n gegeven moment niet meer kunt...alleen ik krijg daar een enorm spierwit gezcht bij, met een lege uitdrukking..
maargoed, hopelijk is het meisje nog in gezond leven, zonder al teveel nare ervaringen met zich mee te dragen heel haar leven lang, want weggehaald worden/zijn bij je ouders is al een trauma van zichzelf.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:02

Kimberley77 schreef:
Dat zou heel goed kunnen Es79, dat gebeurd bij vrijwel iedereen die ernstige dingen meemaakt, dat je op n gegeven moment niet meer kunt...alleen ik krijg daar een enorm spierwit gezcht bij, met een lege uitdrukking..
maargoed, hopelijk is het meisje nog in gezond leven, zonder al teveel nare ervaringen met zich mee te dragen heel haar leven lang, want weggehaald worden/zijn bij je ouders is al een trauma van zichzelf.

Ja, ik begrijp wat je bedoeld.
Het is een gedachte hoor, ik weet dat ook niet maar misschien dat de media hierin een rol speelt?!

Ik vind het in ieder geval erg triest voor dat meisje, echt waar.
Je moet er toch niet aan denken!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:08

Ik vind het zo sneu voor dat meisje.. Ach gut Wat er ook aan de hand is, als ze nog leeft!
Het schijnt overgens dat mijn moeder ook niet gehuild heeft toen mijn broer stierf.. Ik snapte het niet maar oke Verward Niet iedereen hoeft dat, maarja, dit zijn beide ouders.. Nagelbijten / Gniffelen

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:11

milou123 schreef:
Ik vind het zo sneu voor dat meisje.. Ach gut Wat er ook aan de hand is, als ze nog leeft!
Het schijnt overgens dat mijn moeder ook niet gehuild heeft toen mijn broer stierf.. Ik snapte het niet maar oke Verward Niet iedereen hoeft dat, maarja, dit zijn beide ouders.. Nagelbijten / Gniffelen

Ik denk dat je op zo'n moment helemaal van de wereld bent en dat het allemaal langs je heen gaat.
Die momenten komen vaak later!

Ik heb een aantal jaren geleden een meisje moeten identificeren, ze kwam terug van haar paard en is nooit meer thuisgekomen, toen ik haar zag liggen huilde ik op dat moment niet, dat kwam allemaal later.
Maar dat is even offtopic.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:14

Wat sneu zeg...

Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:15

Ja, zou idd kunnen. Dat weet ik niet, was er toen nog niet Bloos Maar idd weer ontopic Lachen

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 22:35

KsVrPy schreef:
Wat sneu zeg...

Maar... Kan dat kindje niet weggelopen zijn op zoek naar haar ouders en verdwaald zijn?

Even terug lezen Knipoog