WildWings schreef:Jus_dOrange schreef:Nou vroegah gingen ze eerder dood, maar door onze huidige maatschappij (medicijnen, verzorgingstehuizen) wordt hun leven in feite verlengd.
Ja duh. Maar ik zie niet in wat daar slecht aan is- vergrijzing, ja, maar jij wilt als je oud bent en een heel leven achter je hebt is het toch ook niet menselijk als men zegt: 'Nou, je kan niets meer toevoegen aan deze maatschappij dus laten we je maar niet meer in leven houden, want ouderen worden al TE lang in leven gehouden worden tegenwoordig. We laten je maar langzaam dood gaan

'
Oh en al die mensen die aan apparaatjes hangen omdat ze volgens de wet geen euthanasie mogen doen óók al wil die wat er aan hangt dat zelf?
Díe gevallen bedoel ik. We mogen niet voor god spelen en beslissen over leven en dood, maar toch doen we het. We maken ze niet dood maar we houden ze dan maar langer in leven. Dat is óók beslissen over leven en dood. Mijn opa hadden ze van mij veel eerder mogen laten gaan, dat wilde hij zelf ook, maar dat deden ze niet.
Vvincent schreef:Wat zou er in hemelsnaam op 21-12-2012 moeten gebeuren dan? Wat een onzin..
geinig, je weet niet waarover het gaat maar vind het toch onzin
Over de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt gesproken 
suus_ schreef:Dan zou de wereld vergaan ofzo. Maya's hadden zoiets geschreven en uitgerekend, typ die datum maar eens in op Google
zou jij beter ook eens doen, die datum in typen, want de wereld vergaat dan nl niet
Integendeel!
Pikeur sorry voor mijn late reactie, maar chaos die we nu al ervaren. Oorlogen die nergens om gaan, moorden om mp3 spelers. De rellen in frankrijk. Dat soort dingen 
Nogmaals; 2012 is GEEN slecht jaar, het is de overgang naar een beter tijdperk, de mens word bewuster van zichzelf en zijn omgeving. De wereld VERBETERD!!!! Hij vergaat niet, hoe komen jullie daarbij? 
Wb die energieën, elk mens heeft (in theorie) een 6de zintuig. Zal jullie die hele uitleg maar besparen. En daar zal de mens zich bewust van worden. De maatschappij zal minder gebonden zijn aan de kortzichtige ''regels'' die er nu gelden. En open staan voor nieuwe ideën.