StarStar schreef:Van die datums zoals 21-12-2012 geloof ik geen bal, waarom? Precies zo'n datum zo uitgekozen, netzo als 01-01-2000
Dat zijn inderdaad bijgelovige dingen
idd.. net alsof de natuur weet in wat voor tijd wij leven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StarStar schreef:Van die datums zoals 21-12-2012 geloof ik geen bal, waarom? Precies zo'n datum zo uitgekozen, netzo als 01-01-2000
Dat zijn inderdaad bijgelovige dingen
Vvincent schreef:We gaan een nieuw tijdperk in..lees iets over nieuwe energieén maar nergens iets over het einde van de aarde hoor..Ben benieuwd
WildWings schreef:Jus_dOrange schreef:Nou vroegah gingen ze eerder dood, maar door onze huidige maatschappij (medicijnen, verzorgingstehuizen) wordt hun leven in feite verlengd.
Ja duh. Maar ik zie niet in wat daar slecht aan is- vergrijzing, ja, maar jij wilt als je oud bent en een heel leven achter je hebt is het toch ook niet menselijk als men zegt: 'Nou, je kan niets meer toevoegen aan deze maatschappij dus laten we je maar niet meer in leven houden, want ouderen worden al TE lang in leven gehouden worden tegenwoordig. We laten je maar langzaam dood gaan'
Vvincent schreef:Wat zou er in hemelsnaam op 21-12-2012 moeten gebeuren dan? Wat een onzin..
suus_ schreef:Dan zou de wereld vergaan ofzo. Maya's hadden zoiets geschreven en uitgerekend, typ die datum maar eens in op Google
hasten schreef:Typisch een geval van mensen bangmaken een aansporen om iets aan het milieu te laten doen volgens mij ..
Elinee schreef:hasten schreef:Typisch een geval van mensen bangmaken een aansporen om iets aan het milieu te laten doen volgens mij ..
& zo denk ik er ook over.
Vvincent schreef:pharagirlke schreef:Wat zou er in hemelsnaam op 21-12-2012 moeten gebeuren dan? Wat een onzin..
geinig, je weet niet waarover het gaat maar vind het toch onzinOver de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt gesproken
Shannie schreef:Dat de maatschappij en het milieu veranderd is zeker zo, daar heb je helemaal gelijk in en daar kan ook niemand om heen.
Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld de koolstofdioxide stijging nu, komt dat wel door de mens en is het wel zo slecht? Dat weet je allemaal niet, dat is allemaal nog niet duidelijk.
Maar ik ben het wel met je eens dat we zeker meer om het milieu moeten gaan denkenIk spreek alleen liever niet in jaartallen van dan en dan gebeurt het, omdat je dat gewoon echt niet kan voorspellen.
PrinCessRomy schreef:En in 2000 verging de wereld, op 06-06-06 verging de wereld nog een keer, oh en in 2010 vergaat de wereld weer..
missjen schreef:haha ja er word idd wel vaker gezegd dat de wereld vergaat....maar k geloof er toch wel een klein beetje in....als die poolkappen smelten en de zeestromen stoppen daardoor...hoppa daar komt de ijstijd en weg mensen
vind t wel beangstigend maar toch weet ik ook niet echt of het dan al wel over 45 jaar zou moeten gebeuren...ik wil iig wel kinderenmss dat de volgende generatie niet zo koppig is om dr iets aan te doen (niet dat ik koppig ben hoor
)
Leoonie schreef:@ missjen : ons klimaat is nu al aan het veranderen!
ik heb gehoord dat we over een paar jaar het klimaat van spanje hebben!