Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:IKbenEllen schreef:RK: Zo lang het er om is en niet er tegen vind ik het best.
Terorita: laat me raden: Duitser?
zoals ik al 10 keer zeg maar waar iedereen maar overheen wil lezen
ze houden er geen blauwe plek aan over...
Mag iedereen invullen hoe hard het zal zijn....
runningkawa schreef:In mijn vorige huis fietste door de tuin, was op de hoek en was dan korter
tot ik ze ook eens bijna van de fiets geworpen had, maar nooit zijn er meer banden sporen in de tuin geweest...
idem toen een krantjen jongen honden deed pesten door de krant in en uit de brievenbus te trekken
Toen ik hem ff heb laten weten dat ik dat niet grappig vond, was hij voortaan erg snel met zijn krantje...
runningkawa schreef:shirley
als jou kinderen van mijn dingen af blijven, blijf ik ook van hun af, dus wat is dan het probleem?
Leer ze dat maar, dat er zulke mensen bestaan, die het niet pikken als er kinderen an hun dingen komen
runningkawa schreef:wat ik piep, dat het mijn ding is en ik geen gore pis aan mijn handen wil omdat etter jochies dat grappig vinden...
Dat ze maar over vaders autu gaan staan zieken, over moeders fietsenzadel...
kijken of die dan nog steeds lachen
zo gauw het bij een ander is, is het leuk, maar owee bij jezelf...
runningkawa schreef:ja zonder reacties is bokt ook zo leeg pascale
runningkawa schreef:nee die heb ik niet gemept, maar wel ff heel duidelijk de waarheid verteld....
En als die het nog eens gedaan zou hebben zou ik hem zeker weten met de voeten van de grond getild hebben en de oprit af gegooid hebben
terorita schreef:bekrassen en vervuilen vind ik in dit opzicht geen vergelijk.
runningkawa schreef:wat ik piep, dat het mijn ding is en ik geen gore pis aan mijn handen wil omdat etter jochies dat grappig vinden...
terorita schreef:runningkawa schreef:wat ik piep, dat het mijn ding is en ik geen gore pis aan mijn handen wil omdat etter jochies dat grappig vinden...
dit zijn kleine jochie's zet je fiets of auto in het weekend in de stad...
moet je eens kijken hoeveel volwassen kerels d'r tegen aan staan te zeiken, met hun bezopen kop...
zeg je d'r dan ook wat van...geef je die ook een schop onder hun hol???
ShirleyA schreef:Overigens zie ik in t originele stukje nergens staan dat die jochies tegen de portier aan hadden geplast...... Dus dat zal er hier wel van gemaakt zijn?
runningkawa schreef:dus dan is het oke?
Dan mogen ze wel bij jou tegen de voordeur plassen, als ze de klink maar overslaan?