Roane schreef:Waarom?
God; Waarom wat?
ik: Waarom alles?
Antwoord: 42

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roane schreef:Waarom?
God; Waarom wat?
ik: Waarom alles?
jameyskatje schreef:die vragen moet jezelf beantwoorden. zo kan je nog wel 1 miljoen vragen stellen.
kijk de mens is wel gemaakt uit een klomp aarde (wat ik geloof)....die aarde kwam van god en god waar hij vandaan komt heeft niemand antwoord op, die is er altijd al geweeest.
waar jkom jij vandaan? uit je mams buik. waar komt je moeder dan vandaan.
maar er is niet overal een verklaring voor nodig. sommige dingen neem ik zoals het is. mensen zoeken altijd naar verklaringen..
we leven niet eeuwig. als je dood gaat watdan?? het stopt niet in eens. je kan niet ineens weg zijn. er is nog veeel meer.
okmaar nu eer ontopic
Citaat:de jehova getuiges die hier laatst aan de deur kwamen vertelde dat de wereld zou vergaan...hun geloofden er heilig in dat dat in 2010 zou gebeuren omdat de schepper dit zo wilde. ik vraag aan hun wat ze er aan wilde gaan doen en hun zeiden dat als je maar geloofde dat je dan met hun schip mee mocht, want als de wereld verging vaarde hun met zen allen met dat schip weg... maar waar dat schip heen ging wisten ze niet... voor mij een reden om aan te nemen dat de wereld ook na 2010 gewoon doorgaat...
Goof schreef:Dat is wel een heel vaag verhaal zeg....
Ik zie nu echt zo'n Teddy-Ruxpin-vliegende-boot voor me......
Goof schreef:Citaat:de jehova getuiges die hier laatst aan de deur kwamen vertelde dat de wereld zou vergaan...hun geloofden er heilig in dat dat in 2010 zou gebeuren omdat de schepper dit zo wilde. ik vraag aan hun wat ze er aan wilde gaan doen en hun zeiden dat als je maar geloofde dat je dan met hun schip mee mocht, want als de wereld verging vaarde hun met zen allen met dat schip weg... maar waar dat schip heen ging wisten ze niet... voor mij een reden om aan te nemen dat de wereld ook na 2010 gewoon doorgaat...
Dat is wel een heel vaag verhaal zeg....
Goof schreef:Citaat:de jehova getuiges die hier laatst aan de deur kwamen vertelde dat de wereld zou vergaan...hun geloofden er heilig in dat dat in 2010 zou gebeuren omdat de schepper dit zo wilde. ik vraag aan hun wat ze er aan wilde gaan doen en hun zeiden dat als je maar geloofde dat je dan met hun schip mee mocht, want als de wereld verging vaarde hun met zen allen met dat schip weg... maar waar dat schip heen ging wisten ze niet... voor mij een reden om aan te nemen dat de wereld ook na 2010 gewoon doorgaat...
Dat is wel een heel vaag verhaal zeg....
Citaat:Ik weet heel veel van dit geloof af, indien ik daar zelf mee groot gebracht ben en ik pas op mijn 18e gestopt ben met dit geloof. Het hele verhaal over 2010 is niet waar. Kan me niet voorstellen dat dat gezegd is , net zoals het onzin verhaal van dat schip. Ik heb 18 jaar in dat geloof gezeten en zulke dingen weet ik nog niet eens, dat is mij nog nooit verteld, dus beetje raar verhaal. Maar als je wel wilt weten wat zij geloven mag je 't vragen. Je krijgt dan uitleg.
Goof schreef:Waar kwam die aarde dan vandaan?
En waar kwam god zelf dan vandaan?
Goof schreef:Precies, dat ben ik dus met je eens. Maar de personen die in de bijbel geloven die geloven echt in een start vanuit het niets, god heeft immers alles geschapen en daarom zou ik graag van hen willen weten hoe ze dan mijn vragen verklaren.
de site schreef:The non-moving Earth
& anti-evolution web page of
The Fair Education Foundation, Inc.
Exposing the False Science Idol of Evolutionism,
and Proving the Truthfulness of the Bible from Creation to Heaven...
Citaat:Indeed, the diligent reader will be astonished at the level of demonstrable hi-tech fraud, baseless assumptions, occult mathematics, etc.,--all part of a religious conspiracy!--that has been at work over many centuries implanting the incredible evolution myth about the origin of the Universe, the Earth, and Mankind.
Boev schreef:Offtopic
mijn filosofie leraar vertelde ooit in mijn (niet zo gelovige) klas dat maria zwanger was geworden via haar oor. (Omdat god daarin had gefluisterd en ze toen zwanger was. )
Wij hadden bij zwanger worden via het oor ietsje andere ideeen, met een grote giechelbui tot gevolg...
Citaat:een selectie die door de Kerk gemaakt is zoveel jaren geleden om het volk in de hand te kunnen houden.