Eerlijk waar vindt der op een Junk lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyFee schreef:Jeetje heej.. dies echt totaal de weg kwijt.. zou me idd niet verbazen als ze binnenkort zelfmoord pleegt.. ziek gewoon!
Avanti_haf schreef:publiciteitsstunt....
Barmat schreef:Ik hebh best met haar te doen.... die is echt de weg compleet kwijt! En die arme kinderen van haar.... poe, als dat maar goed komt!
Als er iemand in haar omgeving is die écht van haar houdt, dan laten ze haar opnemen in een kliniek, om eens tot haarzelf te komen, want dit gaat fout.....
katiavl schreef:Barmat schreef:Ik hebh best met haar te doen.... die is echt de weg compleet kwijt! En die arme kinderen van haar.... poe, als dat maar goed komt!
Als er iemand in haar omgeving is die écht van haar houdt, dan laten ze haar opnemen in een kliniek, om eens tot haarzelf te komen, want dit gaat fout.....
Hebben ze gedaan, maar ze wou niet blijven
ietepiet schreef:hee jeemig!
maar ze kijkt daar ook niet echt zuiver uit haar ogen volgens mij...
misschien heeft ze wat gebruikt?
Nessah schreef:Ach ja, jullie vinden haar misschien een dom of gek mens..
Ik heb aan de andere kant heel veel medelijden met haar. Dit is gewoon weer een voorbeeld van iemand die nooit kind heeft kunnen zijn.. nooit een prive leven heeft kunnen hebben ect. En het is weer een voorbeeld van iemand die daar niet tegen kan..
Ik vind Britney een zielige griet.. Ik vind het zonde van zo'n mooie vrouw.. Maar zijgaat er ook aan onder door.
Zonde.. zonde..
LilianR schreef:Avanti_haf schreef:publiciteitsstunt....
Ja inderdaad.