er is helaas nog niks meer bekend..we hebben gisterochtend wel contact gehad met de politie, maar die waren ook nog niks verder eigenlijk..
Aankomende vrijdag komt Eliza weer op vermist, omdat er na vorige week niet echt bruikbare tips zijn binnengekomen..Verder geen nieuws..
tjeetje, nog nietsdik kl*te idd!! Ik begin zelfs te denken nu dat ze vrijwillig weggegaan is, vraag me niet waarom, maar het duurt nu wel erg lang, en ze word wel steeds ergens gezien.
Wat erg .. Jammer dat ik niet in die provincie's woon maar hier(zuidholland) zal ik zeker mijn ogen openhouden..
Wat vervelend en al zo lang. Ik zal ook goed blijven opletten, zeker als de kans dat ze in Groningen is zo groot is. Heel erg veel sterkte!
Ik hoop echt dat ze snel gevonden word..Ze is al behoorlijk lang weg. Sterkte iig, ik ik duim dat ze snel terug komt
Morgen ga ik met mijn moeder naar de studio en komen we weer in de uitzending..Hopenlijk komen er nu wat meer tips..
Ik heb het net ook gezien op tv..... verschrikkelijk... heel veel sterkte. en ik hoop dat ze gauw gevonden wordt.