Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:.. en kwam de badkamer eerst niet in omdat de wind de deur dichthield, als t nog erger word als dit...
marthine schreef:Citaat:.. en kwam de badkamer eerst niet in omdat de wind de deur dichthield, als t nog erger word als dit...
staat je badkamer buiten dan dat er wind op de deur kan kome??
marthine schreef:Citaat:.. en kwam de badkamer eerst niet in omdat de wind de deur dichthield, als t nog erger word als dit...
staat je badkamer buiten dan dat er wind op de deur kan kome??
Citaat:haha dat vertelde net iemand een paar posten trug;)
*hijskraan*
ellepel schreef:zo...net op t nieuws al dat er in utrecht een bouwhijskraan is omgevallen door de wind
MeMar schreef:Ik vraag me af hoe hard het er wel niet aan de kust toe gaat.. Het waait hier achter in het land al zo hard. Iemand die aan zee woont toevallig???
lizzy2 schreef:Brrrrr binnenblijfweer.. Gelukkig staan mn paarden lekker in hun stal, maar ze moeten er vanmiddag nog wel uitik dus ook.
Laten jullie je paarden binnen met dit weer?
Boertjes schreef:Had gehoort dat ze in duitsland de zwaarste storm krijgen,was volgens mij aantal jaren terug ook al zoMeMar schreef:Ik vraag me af hoe hard het er wel niet aan de kust toe gaat.. Het waait hier achter in het land al zo hard. Iemand die aan zee woont toevallig???
IkkeHet is hier echt verschrikkelijk. Ik woon nog geen 2km van de dijk af, tussen allemaal vlakke landen in, ik kan vanuit mn schuur richting de dijk kijken. Ze verwachten dat 't water aan de dijk zo'n 3,5m hoog komt en windstoten van 150km per uur. Ik heb net m'n schuurdeur al extra vergrendeld met 4balken, en ik hoop echt dat m'n dak het houd, die zou volgende zomer vernieuwd worden. M'n paarden staan precies onder het deel wat vernieuwd moet worden.
M'n man is net weer terug naar NL Zuid-Holland, maar vind het echt maar niks. Hier in de buurt is er ook al een vrachtwagen letterlijk van de weg af gevlogen! En dan is 't nog maar het begin van de middag. Ze verwachten dat 't hier om middernacht het ergste is. Dat word voor mij dus geen slaap...Waarom ben ik niet naar een warm land verhuisd
ellepel schreef:je zal t niet geloven...
ik zag net een stukkie blauwe lucht