Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Waar heb je die beelden gezien dan flyinglady
Maethoriel schreef:Ik ben tegen de doodstraf, puur omdat ik vind dat je er dan maar 'makkelijk' vanaf komt.
Levenslange opsluiting in een hokje van 3 bij 3 is in mijn optiek een betere straf
flyinglady schreef:Op onze lokale omroep.
Nadya schreef:Dat die tiran dood is, prima. Als hij je familie en vrienden vermoord heeft, moet dat toch als enorme gerechtigheid aanvoelen. Maar het lost de problemen in dat land verder echt niet op. Amerika heeft er een puinhoop van gemaakt en hoe ze het ooit op willen lossen, is me een raadsel.
flyinglady schreef:Slimmerik.
Als je nou de volgende keer de beelden bekijkt,
maar dan op internet,
moet je zodra ze de strop om zijn nek doen,
de knoppen ctr., alt en del indrukken.
Krijg je het hele filmpje te zien.
slimmerik schreef:Geef me de link.....maar met crtr alt en del gebeuren normaal gesproken andere dingen met mijn comp ;)
slimmerik schreef:Nadya schreef:Dat die tiran dood is, prima. Als hij je familie en vrienden vermoord heeft, moet dat toch als enorme gerechtigheid aanvoelen. Maar het lost de problemen in dat land verder echt niet op. Amerika heeft er een puinhoop van gemaakt en hoe ze het ooit op willen lossen, is me een raadsel.
Ik denk ook niet dat dat de bedoeling was van die ophanging.De problemen zijn ook niet 1-2-3 op te lossen. Er zijn dingen gebeurd zowel onder als na Sadam die diepe wonden hebben en zullen nalaten. Daar gaat minstens één generatie overheen.
Hermesdeux schreef:Gerechtigheid of niet, ik denk dat als hij in een cel had gezeten zijn aanhangers hem vanzelf wel daaruit bevrijdt hadden met 1 of andere aanval. Nu is hij dood, en kan er begonnen worden met het afsluiten...
Maethoriel schreef:Ik ben tegen de doodstraf, puur omdat ik vind dat je er dan maar 'makkelijk' vanaf komt.
Levenslange opsluiting in een hokje van 3 bij 3 is in mijn optiek een betere straf
En op het moment dat de VS juicht om zijn dood, schenden ze zelf zonder blikken of blozen de mensenrechten en kleeft er bloed aan hun handen.
Bovendien denk ik dat dit de onlusten alleen maar aan zal wakkeren, en geloof niet dat ze dat konden gebruiken
Maethoriel schreef:En op het moment dat de VS juicht om zijn dood, schenden ze zelf zonder blikken of blozen de mensenrechten en kleeft er bloed aan hun handen.