scholier eet hondendrol

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sannert

Re: scholier eet hondendrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 00:09

Miss_m schreef:
xSemmiex schreef:
Ik heb 't filmpje niet gekeken vind het echt niet normaal gewoon ranzig.
Die hoort idd niet op de have thuis zeg pffff

Op Het VMBO ofzo wel dan ..
Dit hoort nergens Thuis iedereen met een beetje verstand snapt dat toch...

Mee eens. Scheve mond

Echt belachelijk voor woorden, hiervoor laat je je toch niet ompraten??
En dat ie de hele week heeft liggen opscheppen, beetje triest figuur ..
Aandachttrekkerij ..

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 00:15

een klein beetje uit de hand gelopen aandachttrekkerij eerder Knipoog

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 00:17

"hij is nu wel populair " en aan aandacht zeker geen tekort Tong uitsteken

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 00:28

girliegirl schreef:
T enige wat ik zie is een jongen die zich heeel stoer voordoet, maar eigenlijk bloedonzeker is... en deze grap doet voor aanzien van de groep waar hij tegenop kijkt/ontzag voor heeft.

Ik denk niet dat de jongen echt gedwongen is door de groep in de zin van chantage oid. Maar ik denk dat ze zeker wel weten dat ze een machtspositie hebben in de ogen van die jongen.

Dus.... Ik oordeel net ff anders.. kijk even verder dan wat je ziet.. mss ga je het dan begrijpen

Na het kijken van het filmpje en de onverwachte harde reacties ben ik het hier volkomen meen eens.
Waarschijnlijk het enige wat deze jongen wou was iets meer aandacht. En tsja dan krijg je dit....
Vervolgens wordt dit filmpje ook nog in de media gebracht.
Ik voorspel dat deze jongen echt wel ´normaal´was, maar simpelweg een tekort aan vrienden had. Vrienden die hem nu echt hebben laten zakken. Ik hoop dat zijn ouders en leerkrachten hem deze dagen goed in de gaten houden....voor hij iets gaat doen wat nooit terug gedraaid kan worden.

hns

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 00:54

Kanelly schreef:
@ jackgirl en hns, sorry maar zulke reacties schrik ik toch echt wel van.
Waarschijnlijk hebben jullie er geen flauw benul van hoe die jongen zich moet voelen.
Als je dit moet doen om enigszins het gevoel te hebben dat je 'erbij hoort 'of 'vrienden' te hebben.
Ik vind het toch een vrij eng idee dat iemand zich hiertoe laat aanzetten, dit is nog iets vrij 'onschuldigs', wie weet waar ze hem nog meer hadden kunnen laten doen...

Ik hoorde vroeger ook nooit ´erbij´.
Maar ik ben ook van mezelf uit al een alleenganger dus misschien dat het mij niet zo raakte.
Maar ik weet echt niet wat ik van die jongen moet denken.
Als je al zo onderuit gezakt bent dat je al stront gaat eten om erbij te horen en stoer te doen.
Dat vind ik eerder hulpeloos en dom gedrag.
Máár het is wel nog lang niet zo dom als die ´vrienden´ die aan het filmen zijn, lachen en het ook nog aansporen.
hiermee wordt alleen iemands leven mee verpest.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 00:58

Ben ik het helemaal mee eens, je bent er zelf bij en vind hem behoorlijk dom om zoiets te doen.
Maar wat die "vrienden "doen is ook zeker niet goed te keuren.

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 01:12

Afschuwelijk. Heb héél even naar het filmpje gekeken, maar wil het verder ook niet zien. Verschrikkelijk, wat ze die jongen aandoen.
En ja, hij doet het zelf, en zoals ook al gezegd is, hij is volgens mij niet gedwongen. Maar dit doe je ook niet zomaar. Waarschijnlijk om aandacht te krijgen. En niet omdat hij zich gewoon wat minder populair voelde dan de anderen, maar ik denk eerder dat bijna niemand hem zag staan (letterlijk), hij wilde dan waarschijnlijk gewoon dat iemand hem zag staan, ik zou bijna zeggen dat hij 'contact' met mensen van z'n leeftijd zou willen hebben. Pure onzekerheid dus.
Triest, dat mensen hierbij gaan staan kijken, het gaan filmen en hem aanmoedigen, en hem ook nog eens voor heel Nederland voor lül te zetten door het op internet te plaatsen. Geen andere woorden voor.

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 01:22

ik heb het filmpje afgekeken en tja vind het ook triest!! vooral voor drugs!! maar goed als hij zo denk populair te worden dan zal het hem toch tegen vallen want hij zal wel de drollenkoning ofzo worden Tong uitsteken
en wie weet wat hij allemaal heeft opgelopen van zoon hondedrol opeten Boos! ongelofelijk!
en ook de 50 mensen ofzo die er omheen staan met hun mobiel!!! dit is echt te ziek voor woorden!!

daantjuhhhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 01:53

jackgirl schreef:
"hij is nu wel populair " en aan aandacht zeker geen tekort Tong uitsteken

Nou ik denk dat er geen meid is de eerste komende 5 jaar die hem wil zoenen, dus dat betwijfel ik!

Gadver, ik heb het filmpje weggeklikt toen hij die drol in z'n mond kiepte...

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 02:57

Dat noemen ze nou recycling Clown
Brrrr.... Ik heb het filmpje gekeken, maar mijn maag heeft zich 180 graden omgedraaid.
Chann schreef:
En ja, hij doet het zelf, en zoals ook al gezegd is, hij is volgens mij niet gedwongen. Maar dit doe je ook niet zomaar. Waarschijnlijk om aandacht te krijgen. En niet omdat hij zich gewoon wat minder populair voelde dan de anderen, maar ik denk eerder dat bijna niemand hem zag staan (letterlijk), hij wilde dan waarschijnlijk gewoon dat iemand hem zag staan, ik zou bijna zeggen dat hij 'contact' met mensen van z'n leeftijd zou willen hebben. Pure onzekerheid dus.
Triest, dat mensen hierbij gaan staan kijken, het gaan filmen en hem aanmoedigen, en hem ook nog eens voor heel Nederland voor lül te zetten door het op internet te plaatsen. Geen andere woorden voor.

En daar ga ik helemaal in mee.
Die 100 euro aan wiet die hem beloofd was zal voor hem echt niet de hoofdzaak geweest zijn, ook al vertelt hij dat aan de buitenwereld. Waarschijnlijk wilde hij op een of andere kromme manier 'respect' verdienen en heeft dit verzonnen.
Triest, heel triest dat zoiets kan gebeuren.

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 10:16

ja idd.... snap wel dat hij hulp hierbij nodig heeft! en aandacht, negatieve aandacht... daar wordt je ook niet veel beter van.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:18

ik heb dat filmpie ook gezien
want een mafkees niet Nagelbijten / Gniffelen
had dat echt niet gedaan voor 100 euro
hij staat nu zn hele leven voor gek
echt een dwaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:22

Heb het filmpje niet gezien maar wel gehoord op de radio ('s morgens om 07u, heel fijn). Ik kwam echt kotsmisselijk mijn bed uit. Ik hoorde weer dat hij het deed om €100 aan wiet te krijgen Blond Echt een belachelijke actie, hij zal het iig niet snel vergeten denk ik Vork

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:36

denk het ook niet
echt belaggelijk gewoon Tong uitsteken

irene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:38

Dat er nog nooit zo'n ophef over dat ene programma is geweest... moeten ze ook 3 proeven dooen voor geld, waarvan 1 dingen eten... je wilt niet weten wat ze daar moeten eten

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:39

oo fear factor ?
maar dat is gewoon lever eten enzo dat is niet ongezond
poep is tog het fieste wat je kan eten hoor en dat programma is er gewoon voor gemaakt

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:40

en het verschild trouwens wel he 100 euro aan wiet ( is dus echt wanhopig)
of 100.000 euro winnen omdat je een paar kevers heb gehad
als hij een kever had gegeten was er echt niet zoveel ophef over

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:44

ga werken jongen dan heb jij je 100 euro en sta je ook niet om deze manier bekend

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:44

Fear Factor, ja.
Maar die mensen krijgen er als ze winnen € 100.000? voor, misschien minder, maar geloof dat bedrag. Allereerst is dat iets heel anders dan € 100 aan wiet, bovendien is het een opdracht in dat programma waar ze echt wel rekening houden met gezondheid/veiligheid, de proeven die ze er doen zijn ook niet altijd even leuk, maar hondenpoep eten voor wat wiet waarbij iedereen staat te kijken?

Kelly; Ik vind jouw reacties een beetje kort door de bocht. Misschien is hij niet 100% in zijn hoofd, zo zou je het kunnen zien, want iemand die "normaal" is, doet dat niet. Maar het hoeft niet te zijn omdat hij gek is, misschien zit hij wel heel erg in de knoop met zichzelf en de mensen om hem heen en wilde hij hiermee respect of (helaas negatieve) aandacht krijgen. Vind het gewoon erg zielig, en zoals ik al gezegd heb, triest van de mensen die hieraan meewerkten.

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 19:49

Chann schreef:
Fear Factor, ja.
Maar die mensen krijgen er als ze winnen € 100.000? voor, misschien minder, maar geloof dat bedrag. Allereerst is dat iets heel anders dan € 100 aan wiet, bovendien is het een opdracht in dat programma waar ze echt wel rekening houden met gezondheid/veiligheid, de proeven die ze er doen zijn ook niet altijd even leuk, maar hondenpoep eten voor wat wiet waarbij iedereen staat te kijken?

Kelly; Ik vind jouw reacties een beetje kort door de bocht. Misschien is hij niet 100% in zijn hoofd, zo zou je het kunnen zien, want iemand die "normaal" is, doet dat niet. Maar het hoeft niet te zijn omdat hij gek is, misschien zit hij wel heel erg in de knoop met zichzelf en de mensen om hem heen en wilde hij hiermee respect of (helaas negatieve) aandacht krijgen. Vind het gewoon erg zielig, en zoals ik al gezegd heb, triest van de mensen die hieraan meewerkten.

je formuleert het precies zoals ik het zij over fear factor

maar kijk ik bedoel gewoon dat je een gek bent als je dat doet
niet dat hij gek is .

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 20:03

Een gek zijn of gek zijn komt op hetzelfde neer. Je bedoelt dus dat hij gewoon 'dom' is, dat hij dat doet. Maar iemand die dat doet zit waarschijnlijk zo in de knoop, dat hij gewoon niet weet wát hij moet doen, en dan zúlke dingen gaat doen. Heb echt medelijden met 'm. (:

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 20:04

__KELLY schreef:
en het verschild trouwens wel he 100 euro aan wiet (is dus echt wanhopig)
En ik denk dus niet dat het echt om de wiet ging, maar meer om het gevoel erachter. Zou kunnen dat ik het fout heb en dat hij écht zo verslaafd ofzo is, dat hij dit doet voor € 100 wiet. Maar ik denk eerder dat het een 'bijzaak' is, waarmee hij stoer wilde zijn. In de zin van erbij horen, gezien worden door anderen (letterlijk). (:

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 20:27

Chann schreef:
__KELLY schreef:
en het verschild trouwens wel he 100 euro aan wiet (is dus echt wanhopig)
En ik denk dus niet dat het echt om de wiet ging, maar meer om het gevoel erachter. Zou kunnen dat ik het fout heb en dat hij écht zo verslaafd ofzo is, dat hij dit doet voor € 100 wiet. Maar ik denk eerder dat het een 'bijzaak' is, waarmee hij stoer wilde zijn. In de zin van erbij horen, gezien worden door anderen (letterlijk). (:

betwijfel het,
je kan zowiezo niet lichaamelijk verslaafd raken aan wiet alleen 'tussen je oren'
en er zijn van die gieren die het echt gewoonweg doen om die wiet hoor ze stelen er ook voor dus sommige domme mensen doen het ook op deze manier (maar denk niet veel mensen )

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 20:38

Stelen of een hondendrol voor groot 'publiek' eten, is volgens mij een heel verschil. Nagelbijten / Gniffelen
En ja, het verslaafd zijn zit dan tussen je oren, maar dan kan je er nog verslaafd aan zijn. Ook al is het niet écht lichamelijk. Knipoog
Vind het alleen wel een vooroordeel dat alleen (of iig voornamelijk) 'domme' mensen drugs/... gebruiken. Dat hoeft namelijk helemaal niet waar te zijn. (:

Jade91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 20:40

Ik kan het filmpje niet zien..