Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Oh, en Machie: WE KUNNEN NU RECHTSTREEKS NAAR GOUDA!
Laura24 schreef:Laten we maar hopen dat niet nog meer mensen de auto gaan pakken, dat is nog veel dramatischer!!
hns schreef:Laura24 schreef:Laten we maar hopen dat niet nog meer mensen de auto gaan pakken, dat is nog veel dramatischer!!
Met die dienstregeling?!!
Morgen pak ik maar de auto dat is beter voor mijn stressgehalte.
Gaan we lekker carpoolen das toch ook miljeubewust
hns schreef:GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!
Ik baal er maar van.
De verbindingen zijn nog slechter geworden.
Niks sluit zich op mekaar aan.
Geen bussen geen treinen niks gewoon.
Ben je met de bus naar het station kun je een half uur wachtten op de trein om later te voet naar school te gaan omdat de bussen allemaal net weg zijn gereden.
Op de terugweg is het hetzelfde maar dan ommekeer.
Ga je met de bus naar het station kun je je trein uitzwaaien, zit je dan eindelijk in de trein kun je je bus uitzwaaien en daarbij nog een uur wachtten voordat de volgende rijdt.
Trouwens is dat echt een heel leuke sfeer in het openbaar![]()
Overal hoor je ze vloeken, gieren en tieren![]()
Bedankt NS het is je eens weer gelukt!!
Laura24 schreef:
Ja, inclusief alle mensen die om niks lopen te zeiken :s Kan me heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet blij zijn, maar als mensen al gaan gillen als een trein 1 minuut vertraging heeft....Beetje kinderachtig
noekiejj schreef:We hebben dus weer veel trotse reizigers over de ns onder ons! Haha...NOT! Nouja die mensen doen ook wel hun best! En tja ik moet het maar met zo'n oud treintje doen, zonder intercity! En elke dag iets te laat op school komen!
Laura24 schreef:
Ja, inclusief alle mensen die om niks lopen te zeiken :s Kan me heel goed voorstellen dat er genoeg mensen zijn die niet blij zijn, maar als mensen al gaan gillen als een trein 1 minuut vertraging heeft....Beetje kinderachtig
xXVeronaXx schreef:Ik kom met de nieuwe dienstregeling ook elke dag te laat op school
xXVeronaXx schreef:Ik kom met de nieuwe dienstregeling ook elke dag te laat op school