Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
itisi73 schreef:alex66 schreef:wat mij dus vooral stoort is dat de AH(en andere supers waarschijnlijk ook)niet op de produkten zet dat het vlees halal is geslacht,
tenzij ze het echt als halal willen verkopen.
ik heb dan als klant dus niet meer de mogenlijkheid om te kiezen.
ik denk dat als die keuze er wel zou zijn er snel een einde zou komen aan halal vlees in NL .
ik zou het in ieder geval nooit kopen.
Volgens mij heb jij niks gelezen van wat er in het topic staat!!!
Waarom zou er snel een einde komen aan het halalvlees in Nl. Wat een bull....!!!
katiavl schreef:dan koop jij de verkeerde soya hoor. In de natuurwinkel verkopen ze biologische en natuurlijke soya dus niet mee geprutst.
En ben ook tegen halal vlees ik heb getekent
En geen stress voor het slachten, ik woon in belgie. En ze stoppen ze ofwel in hun piepklein koffer van de auto voor ze naar het slachthuis gaan. En daar mogen ze zelf slachten. Ofwel doen ze het zowiezo thuis. Iedereen weet dat ze het doen, en het is verboden maar niemand zegt er iets op.
jeanie schreef:Na jarenlang vegetarisch te zijn geweest omdat ik tegen de bioindustrie ben,mijn eerste stukje vlees in Marokko gegeten.
In de voorbereiding van een bruiloft werd een kalf geslacht waar ik bij was. Dier had een goed leven gehad en werd waardig voorzover je van waardig kan spreken geslacht.
Het was een heerlijk stukje vlees.Diertje werd niet in een veewagen gepropt en vervoerd het was geen kistkalf en heeft geen stress gehad in het voorportaal van het slachthuis.
De slager heeft het diertje snel en kundig de strot doorgesneden geen kick gehoord.
Kijk dat is nog eens halal slachten.
Dat verdoven in Nederland heb ik echt mijn vraagtekens bij stroomstoten pinnen ect.........
Wat dat aangaat ben ik het met Ilindra eens.......
randie schreef:Maar denk dat je er weinig aan kan doen het hoort bij de multiculturele samenleving van tegenwoordig..Geloofsrespect helaas.
MysticTinker schreef:Kanelly schreef:Of hij nou eerst een slagpen door z'n kop krijgt of een electroshock krijgt, of dat z'n keel in 1x doorgesneden wordt, daar merkt zo'n beest echt niet veel van.
![]()
'Zo'n beest' merkt daar zeker wel veel meer van, zoals paardje2005 al zei.. Als de keel wordt doorgesneden dan voel je en merk je nog alles zo lang er bloed door de hersenen stroomt.
Ik vind t allemaal walgelijk, ik zal zowiezo nooit meer dooie beesten eten![]()
Ik wacht op de dag dat er helemaal geen dieren meer mogen worden geslacht
MysticTinker schreef:Ik heb em ook getekend.
Ik ben zowiezo tegen het slachten van dieren, ben ook vegetarisch, maar als ze dan ook nog eens niet verdoofd worden dat vind ik nog erger.. Stel je voor dat iemand je paard op die manier de keel doorsnijd! Moet je toch niet aan denken!
LiNdA1986 schreef:3x getekend!
Voor mezelf, vriend en ouders!
Ga weg met dat vlees, is echt niet normaal! We zitten hier in Nederland, als ze dat vlees willen gaan ze maar ergens anders heen of eten ze gewoon normaal vlees!
Okee dat ze hun geloof volgen, maar niet op zo'n wrede manier! Maar goed, dat soort lui hebben totaal geen respect voor dieren, dat heb ik nou al zo vaak meegemaakt!
postbodesiem schreef:[ik heb dus wel getekend, nog even en wij nederlanders lopen ook met burka's.
Het moet eens afgelopen zijn met dat stomme aanpassen van de nederlanders ik vind het een belachelijke actie van de AH en zolang ze halal vlees verkopen kom ik er niet meeraan mij hebben ze alvast 1 klant verloren.
Bealy schreef:Over zulke plannen is echt wel nagedacht door het management van zo'n concern Princess_ uiteindelijk levert het ze wel geld op, op wat voor manier dan ook. De Appie is geen liefdadigheidsinstelling.