Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blueberry schreef:Nou die abortussen mogen van mij wel minder! Die christelijke partijen vind ik dan wel weer goed. Er worden tegenwoordig zoveel abortussen gepleegd! Je zou haast denken dat het een nieuw voorbehoedsmiddel is.
Ik vind het moord. En tuurlijk moeten er uitzonderingen bestaan. Zoals in geval van verkrachting of ernstige afwijkingen. Maar als je jezelf oud genoeg vind voor sex vind ik dat je ook verantwoordelijk moet zijn voor de gevolgen. Er zijn zat voorbehoedsmiddelen te verkrijgen. Bovendien hebben abortussen vaak psychische gevolgen voor de vrouw.
En euthenasie vind ik ook niet redelijk. Ik vind niet dat de mens moet beslissen over leven of dood. Het is je tijd of niet..
En tuurlijk als iemand aan allerlei apparaten ligt mag je de stekker er uitrekken als het uitzicht hopeloos is maar dat valt niet onder euthenasie.
Winkie schreef:Welke standpunten van Wilders spreekt jullie aan als ik vragen mag?
Moniek schreef:Winkie schreef:Welke standpunten van Wilders spreekt jullie aan als ik vragen mag?
Immigratie stop!
Directe Democratie!
Dierenrechten direct alarmnummer 113
kijk anders even op google daar saatn deze punten en veel meer uitgelegd.
Anders heb ik hier zo een een mega verslag van wat ik allemaal goed vind van hem.
Gulpje schreef:Nogmaals, Wilders heeft als hoogste prioriteit buitenlanders eruit. De rest is opvulling en wat het volk graag leest. Maar als het volk even goed nadenkt moet het volk beseffen dat de standpunten die meneer veel geschreeuw weinig wol heeft niet haalbaar en realistisch zijn. Ik vind Wilders een clown, maar dan wel de evil versie van die Vlemmix (?) van een paar jaar geleden.
klomp schreef:ik kies denk ik voor wilders!!
wouter bos vind ik ook een leugenaar en een walgelijk mannetje...afblijven van de aftrek van je hypotheek!!
wilders ben ik meer voor, ook wat betreft de dieren en het alarmnummer ervoor, plus bijna alle andere punten
Blueberry schreef:Nou die abortussen mogen van mij wel minder! Die christelijke partijen vind ik dan wel weer goed. Er worden tegenwoordig zoveel abortussen gepleegd! Je zou haast denken dat het een nieuw voorbehoedsmiddel is.
Ik vind het moord. En tuurlijk moeten er uitzonderingen bestaan. Zoals in geval van verkrachting of ernstige afwijkingen. Maar als je jezelf oud genoeg vind voor sex vind ik dat je ook verantwoordelijk moet zijn voor de gevolgen. Er zijn zat voorbehoedsmiddelen te verkrijgen. Bovendien hebben abortussen vaak psychische gevolgen voor de vrouw.
En euthenasie vind ik ook niet redelijk. Ik vind niet dat de mens moet beslissen over leven of dood. Het is je tijd of niet..
En tuurlijk als iemand aan allerlei apparaten ligt mag je de stekker er uitrekken als het uitzicht hopeloos is maar dat valt niet onder euthenasie.