VValar schreef:Meissie17 heeft wel een sterk punt (ookal zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen). We mogen niets, maar dan absoluut niets, negatiefs zeggen over de islam of over andere religieuze uitingen (en mensen) die in ons land wonen. Want dan worden wij bestempeld als een discriminerend individu. Maar zij zelf hebben wel de mogelijkheid om beroep te doen op hun vrijheid van meningsuiting, en ik zie bar weinig NL'rs die daar bezwaar tegen maken.
En Lepeltje21: dit slaat als een tang op een varken. Als dat soort mensen zich binnen een bepaald tijdsbestek leren aan te passen aan het land waarin zij mogen wonen, dan worden die mensen geaccepteerd. Zolang ze maar hun plek in de samenleving innemen en ook in positieve zin weten bij te dragen aan deze samenleving. En aangezien een groot deel dit niet weet te bereiken, zullen de huidige inwoners van NL niet zo toereikend zijn. En ik vind dit niet geheel onterecht.
Verder vind ik het belachelijk dat de NL bureaucratie weer op zo'n stomzinnig idee als een moslim ziekenhuis moet komen, waar geen van beide kanten echt op zit te wachten.
Dat is onzin je mag best iets negatief over dingen zeggen. Maar benaam dan wel deze dingen en gooi het niet allemaal op een grote hoop. Ik hoor hier mensen over buitenlanders praten alsof elke buitenlander een moslim is.
Een groot deel weet dit niet te bereiken zeg je?? Nou dan heb jij een vervrongen idee van de werkelijkheid. Want er is namelijk een groot gedeelte die dat wel kunnen en maar een klein gedeelte wat dat niet kan.
Niks bureaucratie, het was dus een zelfstandig ondernemer die met het idee kwam.
Laatst bijgewerkt door Whiz op 25-10-06 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt