Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nathalie02 schreef:Odyne schreef:Staat dat ongeluk ook op tape?
Dat zal best, ze waren volgens de nieuwsberichten aan het flimen. Ik neem aan dat zoiets niet uitgezonden wordt.
MoonChloe schreef:Hij is de eerste dode door een pijlstaartrog. (als ik goed heb)
paardje2005 schreef:ik vind het wel heel erg. het was een man met veel passie, en was met alles enthousiast wat ie deed. net als zijn vrouw.en zijn dochter bindi.
op nu.nl staat dat zijn vrouw waarschijnlijk niet eens weet dat ie dood is omdat zij in tasmanie zit.
waarschijnlijk heeft die pijlstaartrog hem in zijn hart gestoken, en dan is het al snel einde verhaal.
ik vindt het echt heel erg. want hij heeft veel goede dingen gedaan.
_Denise_ schreef:Ik was eerlijk gezegd niet een fan van hem, hoe hij met die slangen en krokodillen omging. Dan zat hij ze uit de dagen voor een spectaculaire foto, soms dacht ik echt van 'Man, laat die beesten toch met rust!', maar dat is mijn mening. Er was ook nog een programma dat hij zieke dieren hielp (??), en dat vind ik dan wel weer goed van hem
Douni schreef:_Denise_ schreef:Ik was eerlijk gezegd niet een fan van hem, hoe hij met die slangen en krokodillen omging. Dan zat hij ze uit de dagen voor een spectaculaire foto, soms dacht ik echt van 'Man, laat die beesten toch met rust!', maar dat is mijn mening. Er was ook nog een programma dat hij zieke dieren hielp (??), en dat vind ik dan wel weer goed van hem
New Breed Vets geloof ik, dat nieuwe programma.
Zijn programma's blijven gewoon draaien op Animal Planet, neem ik aan?
kjoetie schreef:ja heel triest dit, vooral voor zijn vrouw en dochter.. maar hoewel 44 natuurlijk veel te jong is, is hij wel in het harnas gestorven, doende wat hij het liefste deed. Ik vind het wel een passend einde voor hem, leek me altijd wel iemand die op een dergelijke manier zou gaan. Maar voor de nabestaanden is het natuurlijk triest.
BlazingBoots schreef:Wel belachelijk dat er nog niks is veranders op de site van animal planet!
Ik vind het het echt heel erg jammer, was er echt een beetje kapot van!
Mariska_28 schreef:BlazingBoots schreef:Wel belachelijk dat er nog niks is veranders op de site van animal planet!
Ik vind het het echt heel erg jammer, was er echt een beetje kapot van!
Weet je wat er ook nog op staat, bij de FAQ:
"I've never been bitten by a venomous snake, and I recently heard that I'd been killed. Ha ha! I've been killed by crocodiles, venomous snakes, spiders. I've even had a beetle crawl in my ear and kill me once. Nah! I'm here to tell you: Steve Irwin lives!"