Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Als ex-roker zou je dan ook moeten weten dat je als roker vrij gemakkelijk het roken kan uitstellen, zolang je maar weet dat je straks weer een sigaret kan opsteken.
Als zware roker, rook ik overdag tijdens werktijd nooit meer dan 3 sigaretten en heb geen enkele last van afkickverschijnselen of iets dergelijks. Gewoon omdat ik dat gewend ben.
russel schreef:3 sigaretjes als gewenning of helemaal niks is een groot verschil. Als je een paar uurtjes oppast, maar als je er de hele dag bent is dat wel wat anders.
Karl66 schreef:russel schreef:3 sigaretjes als gewenning of helemaal niks is een groot verschil. Als je een paar uurtjes oppast, maar als je er de hele dag bent is dat wel wat anders.
Dan heb je recht op pauzes.
Karl66 schreef:Bealy, daarom vind ik het ook zo vreemd dat mensen aldoor roepen dat rokers tijdens werktijd aldoor gaan roken. Dat is dus totaal niet mijn ervaring. Als het gebeurd, dan komt dat volgens mij vooral doordat er vantevoren geen goede afspraken zijn gemaakt.
M3isSi3j schreef:jah jah mensen.. een nieuwe ontwikkeling: een bedrijf hoeft de werknemer niet voor 70% door te betalen als de werknemer vaak afwezig is door sportblessures!
Wordt steeds mooier :S
Karl66 schreef:Maar superwoman, kan je ook uitleggen waarom een roker dan een slechtere werknemer is?