Trieste uitspraken Jody Bernal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Woplala

Re: Trieste uitspraken Jody Bernal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:10

Ah, gatver, ik vind het echt een verwend kreng en hij is vreselijk irritant en ik erger me rot aan hem..Tja, waarom ik dan me energie aan dit verspil weet ik ook niet, maar waarschijnlijk omdat ik even wil melden dat hij bij mijn vriend in de winkel was.
Mijn vriend werkt bij de Coop in Wippolder (wijk/buurt in Delft) en daar kwam MR. Arrogantje even boodschappies doen, nou dat hebben de winkel incl. personeel, Jody en overige klanten geweten!
Hij kwam naar mijn vriend lopen: "Hee, jij! Pak jij dat is even!!" Dus mijn vriend zei niets en keek hem nogal dom aan, waarop hij dus boos werd en nog eens herhaalde dat Jeffrey (mn vriend) voor hem iets moest pakken waar hij niet bijkon. Omdat Jeffrey totaal geen fan is van Jody en hij ook nog eens zo respectloos tegen hem praatte is hij een trapje gaan halen en heeft dat voor Jody neergezet zodattie het zelf kon pakken. Jeffrey is weggelopen en Jody heeft afgerekend en ze hebben m nooit meer gezien Pling Tong uitsteken
Tja, niet klantvriendelijk zou je zeggen, maar hij had al eens eerder herrie geschopt in die winkel dus het personeel was hem al lang zat. Hij viel ook klanten lastig met zijn gedrag en Jeffrey's actie konden ze wel waarderen Lachen

Gerbriichh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:11

haha, ik lig slap.. Dat dat meisje met hem naar huis is gegaan.. snap ik nix van.. HIJ is bij ons in de stad in elkaar geslagen nadat hij zijn optreden had gehad.. toen ik het hoorde lag ik slap..

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 17:15

Ja, leuk joh....... Verward

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:12

sja, ls je het iedereen naar de zin wil maken en niemand op zijn/haar tenen wil trappen, houd dan nu en tot in de eeuwigheid uwe klep gesloten

dta het best ontactisch is om dergelijke dingen on air te melden...jazeker, heel ontactisch
maar is Bernal nu gelijk een eerste klas eikel, smerig mannetje of whatever?
neuh...
ik heb altijd veel met jongens opgetrokken
als in vrienden, klasgenoten en collega's
en ja die dingen worden gezegd...
en die worden niet serieus bedelt maar als geintje

ja maar...wat een smerige vieze humor is dat dan...

sja zoals ik al zeg , wil je niemand op zijn/haar teentjes trappen, houd dna vanaf nu tot in de eeuwigheid de lippen op elkander

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 19:29

of je spoort niet,,,:S

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:26

Stakker. Scheve mond

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 22:32

Als het echt van hem afkomstig is: Misselijk Frusty
Sorry, maar meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen...

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 22:11

Hij zei net op tv "michael Jackson is mijn idool". Zegt mijn broer heel zachtjes van achter de computer "Ja, die houdt ook van kleine kindjes" Afgod Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:35

Citaat:
Een vraag van de presentator over de erg jonge leeftijd van het drietal, beantwoordde Bernal met ‘hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de banketstaaf’. Bernal zei zich gisteren ‘diep te schamen’ voor de uitspraken. ,,Het is ongelooflijk dom. Ik kan mezelf wel voor m’n kop slaan zoveel spijt heb ik nu.’’

Bernals woorden leidden tot veel ophef. Op internetforums werd hij beticht van pedofilie. De zanger zelf kreeg honderden verontwaardigde mails. ,,Ook van ouders van misbruikte kinderen. Dat deed me veel pijn. Ik heb zitten huilen. Dit heb ik nooit bedoeld. Seks met minderjarigen is iets afschuwelijks. Ik heb zelf een zusje van 12. Ik moet er niet aan denken dat zoiets met haar gebeurt.’’

Het radio-interview vond plaats in de nacht van zaterdag op zondag toen Bernal net terug was van een dansfeest op het Scheveningse strand. ,,Het was gezellig, we hadden flink rosé gedronken. Het radiogesprek was totale banketstaaf. De meisjes waren m’n nichtje, een vriendinnetje van haar en een vriendin van mij. Nee, met geen van hen heb ik seks gehad. Ik ben alleen naar bed gegaan en werd ’s ochtends met hoofdpijn wakker.’’

Volgens Bernal zijn zijn uitspraken gisteren door 3 FM-deejay Sander Lantinga in zijn ochtendshow uit z’n verband gehaald. ,,Het gesprek is via knippen en plakken gemanipuleerd. Dat vind ik niet kunnen. Dennis en ik hadden een veel langere conversatie over seks met oudere vrouwen toen ik die zin zei. Maar het is mijn fout: zeker in het licht van de komst van die nieuwe politieke partij mag je dit soort dingen nooit zeggen.’’

bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article512108.ece

geen ide of deze geplaatst was hoor....Een verhaal heeft alleen wel altijd 2 kanten en verstandige mensen als de bokkers onder ons lezen eerst beide kanten voor ze oordelen. (nee ik en geen jody fan Knipoog Ik moest zelfs even zijn naam intypen op google om ook alweer te weten wie hij was Clown)

edit: zie net dat het er al stond, sorry dames!

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:49

Verhaal zit inderdaad aan 2 kanten.. tuurlijk lijkt vreemd en hoor je zoiets ook niet te zeggen via de media, maarja media wordt het toch altijd weer 'erger' gemaakt..

Ga maar eens een kwartier alleen met hem praten in een rustige omgeving, dan weet je zelf ook dat hij zo niet is en best een aardige knul is.

Dat mensen altijd zo van buiten af kunnen oordelen zeg Scheve mond dat vind ik pas banketstaaf..

Dit zeg ik niet omdat ik een fan van hem ben ofzo, maar wel weet wat hij er zelf van vind.
Meer zeg ik er ook niet over...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 01:28

klopt GimGirl; volgens mij was dit gewoon een 'gesprek onder mannen'. Elke man gooit er dan zo wel eens iets uit al lachend, ook dit gesprek wat ik gehoord heb hoorde je het gelach door zijn stem. Ik vind het erg dat mensen zo veroordeeld worden omdat ze bekent zijn en volgens hen arrogant en onaardig. Misschien is dat de enige manier om geen horde fans op zich af te krijgen in het echte leven. Ik geloof ook graag dat het een aardige knul is als je hem apart hebt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:20

Dan had ie zijn mond maar moeten houden hoor, en zeker in deze tijd waar het absoluut een no-no is om iets met een minderjarige te hebben (is het sowieso natuurlijk) Hij had het kunnen weten, volgens mij was het hem om de publiciteit te doen.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:27

Gatver.. ik vond hem toch al niks, maar nu helemaal niet meer Bloos!

debsoleino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:34

Gatver!
Zoek meiden van je eigen leeftijd!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:59

Ik heb dat toen op showniews gezien geloof ik dat die Jody dat zei..
Ik heb hem ook nooit gemogen

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:08

Zielig ventje.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:18

Tja een slimme opmerking is het niet maar hij beseft tenminste nog dat ie onzin heeft uitgekraamd.
Bij de pedopartij praten ze ook onzin maar daar geloven ze zelf nog in die woorden ook.
Dat is pas eng.
Ik heb ook wel vaker van die opmerkingen als : als het niet rekt dan scheurt het wel gehoord.
Zo'n opmerking klopt niet maar tis vaak stoere mannenpraat oftewel mannen onder elkaar Knipoog
Maar de mannen die het zeiden zijn geen van alle een potentiele pedofiel, eerder een jongen die onbedoeld laat weten dat ie niet verder is gekomen als dit soort uitspraken.
Jody kan beter blijven schaatsen want voor dichten zal hij geen voldoende halen.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:30

pharagirlke schreef:
klopt GimGirl; volgens mij was dit gewoon een 'gesprek onder mannen'. Elke man gooit er dan zo wel eens iets uit al lachend, ook dit gesprek wat ik gehoord heb hoorde je het gelach door zijn stem. Ik vind het erg dat mensen zo veroordeeld worden omdat ze bekent zijn en volgens hen arrogant en onaardig. Misschien is dat de enige manier om geen horde fans op zich af te krijgen in het echte leven. Ik geloof ook graag dat het een aardige knul is als je hem apart hebt.

Nou inderdaad..,

Maar dat sommige mensen hier ook zo over hem uit kunnen vallen.. bah.. bedoel als je hem niet eens kent, alleen van het zingen en dan deze uitspraak, vind ik niet dat hem meteen kunt gaan beoordelen.. Ik ga hier mensen toch ook niet opeens zo op uitvallen, bedoel ik ken ze toch ook niet? alleen qua (bokt)naam??

en ik bedoel mocht een vriend dat toevallig zeggen ga je toch ook niet zeggen van, sneu, zielig, vieze vent, pedo, aah gadver.. bedoel ga je je vriend toch ook niet zo uitvallen. ??

Nouja laat ook maar...

jacomijn1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:55

Ik kan mij ontzettend ergeren aan het feit dat deze jongen van Michiel Veenstra de gelegenheid krijgt om zo te praten. Hij is daar verantwoordelijk voor. Hij stelt de vragen op zo'n manier dat die Bernal ze er "alleen maar hoeft in te koppen". Dus wie is hier nu ook verantwoordelijk voor deze smerigheid. Ik vind ze allebei even ranzig.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 12:20

GimGirl schreef:
en ik bedoel mocht een vriend dat toevallig zeggen ga je toch ook niet zeggen van, sneu, zielig, vieze vent, pedo, aah gadver.. bedoel ga je je vriend toch ook niet zo uitvallen. ??

Nouja laat ook maar...

Sorry, maar als een vriend van mij zulke onzin uit zou kramen zou ik toch echt wel aan hem vragen aan welke molenwiek hij z'n kop gestoten heeft. Zulke dingen zeg je niet, ook niet voor de gein of om "stoer" te doen.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 14:10

trutje schreef:
GimGirl schreef:

Nouja laat ook maar...

Sorry, maar als een vriend van mij zulke onzin uit zou kramen zou ik toch echt wel aan hem vragen aan welke molenwiek hij z'n kop gestoten heeft. Zulke dingen zeg je niet, ook niet voor de gein of om "stoer" te doen.

ja maar dan maak je hem toch nog niet uit voor 'iets'..
als iemand anders dat tegen mij zou zeggen, zou ik ook wel zeggen van doe even normaal ofzo...

maarja de media maakt het altijd erger

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:02

Als je een "bekende nederlander" bent ligt je leven onder een vergrootglas of je het nou wilt of niet. Als je zulke domme dingen zegt kun je deze reacties verwachten. Ik ben wel met je eens dat het nogal opgeblazen wordt, maar hij kiest er zelf voor om zoiets te zeggen.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:34

Ik had het gehoord ja. Scheve mond
Echt..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 17:33

gek, als je ditzelfde over marco borsato zou zeggen zou niemand het geloven en zou iedereen tevreden zijn met zijn oprechte excuses.
Hij zei zelf dat hij geen seks gehad had met deze meisjes. Ik vind het ronduit zielig hoe jullie reageren, sorry. Alleen maar omdat 'je hem sowieso al niet graag had'

Trutje sorry dat ik je uit je droomwereld haal maar als er geen dames bij zijn word er écht wel dat soort dingen 'besproken' Knipoog en dus omdat ie bekent is mag ie niets meer zeggen als 'mannen onder elkaar' ?
denk niet dat veel mensen dan nog bekent willen zijn

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 18:07

@pharagirlke: Ik vind "kletspraat van mannen onder elkaar" wel iets anders dan een radio-interview of een interview voor het Veronicablad, jij niet? Lachen