Citaat:
Een vraag van de presentator over de erg jonge leeftijd van het drietal, beantwoordde Bernal met ‘hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de banketstaaf’. Bernal zei zich gisteren ‘diep te schamen’ voor de uitspraken. ,,Het is ongelooflijk dom. Ik kan mezelf wel voor m’n kop slaan zoveel spijt heb ik nu.’’
Bernals woorden leidden tot veel ophef. Op internetforums werd hij beticht van pedofilie. De zanger zelf kreeg honderden verontwaardigde mails. ,,Ook van ouders van misbruikte kinderen. Dat deed me veel pijn. Ik heb zitten huilen. Dit heb ik nooit bedoeld. Seks met minderjarigen is iets afschuwelijks. Ik heb zelf een zusje van 12. Ik moet er niet aan denken dat zoiets met haar gebeurt.’’
Het radio-interview vond plaats in de nacht van zaterdag op zondag toen Bernal net terug was van een dansfeest op het Scheveningse strand. ,,Het was gezellig, we hadden flink rosé gedronken. Het radiogesprek was totale banketstaaf. De meisjes waren m’n nichtje, een vriendinnetje van haar en een vriendin van mij. Nee, met geen van hen heb ik seks gehad. Ik ben alleen naar bed gegaan en werd ’s ochtends met hoofdpijn wakker.’’
Volgens Bernal zijn zijn uitspraken gisteren door 3 FM-deejay Sander Lantinga in zijn ochtendshow uit z’n verband gehaald. ,,Het gesprek is via knippen en plakken gemanipuleerd. Dat vind ik niet kunnen. Dennis en ik hadden een veel langere conversatie over seks met oudere vrouwen toen ik die zin zei. Maar het is mijn fout: zeker in het licht van de komst van die nieuwe politieke partij mag je dit soort dingen nooit zeggen.’’
bron: http://www.ad.nl/cultuurenshow/article512108.ece
geen ide of deze geplaatst was hoor....Een verhaal heeft alleen wel altijd 2 kanten en verstandige mensen als de bokkers onder ons lezen eerst beide kanten voor ze oordelen. (nee ik en geen jody fan
Ik moest zelfs even zijn naam intypen op google om ook alweer te weten wie hij was
)
edit: zie net dat het er al stond, sorry dames!