Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ghani schreef:Ik ben heel erg met mn lichaam bezig, en ik ben er dan ook echt niet tevreden over. Natuurlijk zijn er wel dingen die ik wel mooi vind, maar ook zeker dingen die ik echt NIET mooi vind gewoon .
Ik vergelijk me continue met andere vrouwen. Eigenlijk heel de dag door. Altijd kijken hoe hun lichaam eruit ziet, en wat ik er wel of niet mooi aan vind.
Ik wil gewoon het perfecte lichaam creëren, maar het bestaat niet.. er zullen altijd dingen zijn die je niet mooi vind aan jezelf.
En ik weet ook dat ik blij moet zijn met mn lichaam, en trots op de dingen moet zijn die wel mooi zijn. Maar op dit moment zie ik vooral de dingen die niet mooi zijn, en ik wil die eerst verandert hebben, voordat ik de positieve dingen ga zien .
miloetje schreef:Tja en aan een witte huid kunnen mensen niks doen. Ik denk heus weleens, zo die kan wel veel zon gebruiken maar sommige mensen worden nou eenmaal niet snel bruin.
BeLoVeD schreef:Ik ben het compleet met je eens Greens.
En Joel jij bent gewoon zelf zo'n man die zich ergert aan vrouwen die klagen over hun uiterlijk. Dat hoeft dus niet te betekenen dat veel mannen dat doen. Ik ken er in ieder geval geen.
Citaat:Ik vind dat je daarin best eerlijk mag zijn, zolang je het niet tegen één iemand in het bijzonder hebt. Dat je iemand lelijk vind, betekent niet dat je diegene niet in zijn waarde laat, of dat je geen respect voor hem of haar hebt. Daarbij is het niet iets dat je met je verstand beredeneert. Je mag iemand best lelijk vinden, zolang je hem daarom als persoon niet anders gaat behandelen.
Desiree schreef:Op de televisie zie je ook allemaal van die JEnsen en Mental Theo figuren en die zijn niet bepaald zoals jij Joel. Die zijn niet erg sterk in het accpeteren van vrouwen zoals ze zijn. Die zeiken ze compleet af als ze niet voldoen aan hun normen.