Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennyzz schreef:Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd?
Marreke schreef:Jennyzz schreef:Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd?
Omdat je weet dat je op die manier iemand letterlijk de adem kan benemen, zodat je tegenstander niet meer voluit kan spelen?![]()
Ik heb de kopstoot niet 'live' gezien, en ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om het te zien, maar als iemand op een bepaald moment wegens psychologische tegenstand (schelden in dit geval) zijn beroep niet zonder geweld kan uitoefenen hoort hij op dat moment niet in dat beroep thuis.
Rood, en dus een (koude?) douche, was volgens mij in dit geval dan ook terecht.
De gemiddelde topvoetballer verdient "aardig" en dan hangt daar imo ook een stuk professionaliteit aan vast waardoor je je niet tot idiote kopstoten laat verleiden, wàt de tegenstander ook zegt. Zidane had zijn kop bij de bal moeten houden!
Ninla_ schreef:
AMEN
Jennyzz schreef:Ik vind het echt geen sukkel gewoon. Ik vind het juist 'knap' dat hij het toch (waarschijnlijk) voor zijn familie heeft opgenomen in plaats van die gast er mee weg te laten komen.
Stiekem vond ik het wel een brilliante actie.
Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd?
Anita_D schreef:Hier een kort fragment van Zidane en Materazzi, gefilmd vanuit een andere hoek.
Je kunt hier duidelijk zien dat Materazzi gewoon door scheld terwijl Zidane al weg loopt...
[***] schreef:Nouja, ik vind het een waardig afscheid voor Zidane, het past hem en zijn carriere wel dat ie op zo'n manier zijn laatste wedstrijd heeft beeindigd. Als de wedstrijd portugal-nederland voetbal mag heten dan hoorde dit er ook gewoon bij.
Ninla_ schreef:Geloof je het zelf
Vind t echt een sukkel, en rood was echt terecht, weg met die #$%^#
floor__ schreef:Ik snap de reactie van Zidane heel goed! Hoe zou jij reageren als een tegenstander je moeder en zus uitschold voor terroristische h o e r en weet ik veel wat nog meer? Ik zou hem ook een flinke mep gegeven hebben hoor!
ThePast03 schreef:floor__ schreef:Ik snap de reactie van Zidane heel goed! Hoe zou jij reageren als een tegenstander je moeder en zus uitschold voor terroristische h o e r en weet ik veel wat nog meer? Ik zou hem ook een flinke mep gegeven hebben hoor!
Ik zou diegene uitlachen en meer niet. Wat kan mij het in vredesnaam schelen wat iemand die mijn familie niet eens kent over mijn familie zegt?
Ik snap dus echt niet dat er mensen zijn die daar wakker van kunnen liggen, laat staan met agressie reageren.