Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:~Dat heeft hij alweer ingetrokken hoor van de AOW
faye schreef:Tsja Cer, dit was hun kans!
faye schreef:Tsja Cer, dit was hun kans!Sarabande wat is hunnie..................
faye schreef:Kun je ook al in de toekomst kijken dan?
sarabande schreef:faye schreef:~Dat heeft hij alweer ingetrokken hoor van de AOW
Nee dat heeft hij niet hij had het verhaal in eerste instantie niet zo duidelijk vertelt.
Dat doet hij wel, maar nu blijft rechts heel ongenuanceerd roepen dat hij alles van alle oudjes wil afpakken, terwijl die er onder dit kabinet alleen maar op achteruit gegaan zijn.
sarabande schreef:faye schreef:Kun je ook al in de toekomst kijken dan?
Nee maar hij heeft al eerder aangegeven alleen als MP terug te komen en de CDA wordt vast niet de grootste partij.
Karl66 schreef:CDA, VVD en LPF en daarmee een meerderheid in de kamer zijn voor een rompkabinet dat missionair door kan gaan met een begroting voor volgend jaar.
Cer schreef:@Sarabande: Dan lees je de tekst verkeerd..
Die 'hun' slaat op de mensen die het kabinet wilde laten vallen (in mijn verhaal andere politici), niet op de mensen die beweerd zouden hebben dat ze een brief onder dwang getekend zou hebben (in jouw verhaal de advocaat).
Het stond er waarschijnlijk niet helemaal duidelijk..
Femke trok flink van leer in de kwestie Ayaan, en dan kijk ik niet eens zo heel veel TV, maar die paar minuutjes vond ik wel weer genoeg...
Quellian schreef:Karl66 schreef:CDA, VVD en LPF en daarmee een meerderheid in de kamer zijn voor een rompkabinet dat missionair door kan gaan met een begroting voor volgend jaar.
En zeker met dit soort dingen vind ik het jammer dat er niet naar het volk geluisterd wordt
Karl66 schreef:CDA, VVD en LPF en daarmee een meerderheid in de kamer zijn voor een rompkabinet dat missionair door kan gaan met een begroting voor volgend jaar.
sarabande schreef:Hemeltje hebben ze dan niets geleerd van het eerste jaartje met de LPF