Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ik schrik een beetje van de reacties die in dit topic naar voren komen in de trant van 'dan zap je maar naar een andere post'. Waarom kunnen de mensen die prijs stellen op een dusdanig vertoon van naaktheid geen speciale posten opzoeken? Waarom moet je om naaktheid te vermijden je brievenbus dichtspijkeren, je tv en pc de deur uit doen en niet buitenkijken naar de reclames op passerende vrachtwagens en billboards?
Quellian schreef:Omdat het maar zó'n klein deeltje is van 'problemen' die op deze wereld aanwezig zijn. Ik zie dit nog niet eens als probleem, meer als iets 'irritants'. Ik vind het erger om post te krijgen over zielige dieren, uitgehongerde kindjes etc. dan naakt. Er is zóveel shït op deze wereld... En dan zou zoiets kleins (voor mij dan) zóveel aandacht moeten krijgen.
Imitador schreef:Als er een meisje is dat gewoon heupen heeft ipv botten, dan is dat 'GÁÁÁTVER!!!', terwijl het echt gewoon vorm was, geen vette drellen over een broek ofzo. Zij denken serieus dat alle meisjes maatje 34/36 hebben en dat dat normaal is en dat de rest gewoon te veel vreet en vet is. Onzin, natuurlijk.
Ook hebben veel (maar wel minder van de vorige groep) totaal geen respect. Meisjes zijn echt lustobjecten. Je zou kunnen zeggen dat het de leeftijd is, maar wat moet er van hen worden als ze straks volwassen zijn? Bloot is niet erg, maar dan wel reëel bloot en vooral niet zo goedkoop gepresenteerd.
Urielle schreef:En dan nog blijven zitten met sinterklaasfeestjes op de basisschool waarin de leerlingen elkaar strings en seksdingetjes uit de fopshop cadeau geven?
Quellian schreef:
Omdat het maar zó'n klein deeltje is van 'problemen' die op deze wereld aanwezig zijn. Ik zie dit nog niet eens als probleem, meer als iets 'irritants'. Ik vind het erger om post te krijgen over zielige dieren, uitgehongerde kindjes etc. dan naakt. Er is zóveel shït op deze wereld... En dan zou zoiets kleins (voor mij dan) zóveel aandacht moeten krijgen.
milo schreef:Urielle schreef:En dan nog blijven zitten met sinterklaasfeestjes op de basisschool waarin de leerlingen elkaar strings en seksdingetjes uit de fopshop cadeau geven?
op welke school heb jij gezeten danof ben je leerkracht?
ik heb nog nooit op een school dit soort dingen gezien.. wel zijn ze hel erg bezig met meisjes die strings dragen, dat vinden ze we erg spannend. ik vind kinderen van 9 met strings aan ook niet echt normaal.