Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
natasja50 schreef:dingetje schreef:Ik niet....
Hoe zit het met de PvdA dan? Die zijn ineens wel heel wijselijk stil geworden?!
PvdA heeft geen minister die kost wat kost over de rug van een ander puntjes moet scoren om lijsttrekker te worden. Het is toch te gek voor woorden dat een "fout" die al jaren bekend is nu net op dit moment een halszaak wordt. Heeft dat wijf (Verdonk) nog niet genoeg gescoord over de rug van Taïda en Kalu ???
steeffie schreef:Het verschil tussen Ayaan en Taida is dat Ayaan genaturaliseerd is en Taida alleen een tijdelijke verblijfsvergunning had (geloof ik?)
Ik vind het niet goed dat ze gelogen heeft, maar ik vind het absoluut geen reden om haar het "nederlanderschap" af te pakken.
Bovendien zeiden ze vanmiddag in het debat dat op de regel dat je als je gelogen hebt over je naam je nooit genaturaliseerd bent een uitzondering mogelijk is als het wel algemeen bekend is wie er bedoelt word. Dat lijkt me in het geval van Ayaan wel duidelijk
Ik vind Verdonk wel goed met haar duidelijke standpunten, maar dit valt me erg van haar tegen
Whiz schreef:Ja maar Ayaan heeft gelogen om dat te krijgen, en ze beweren dat taida dat ook heeft gedaan, en is daarom uit gezet. Dus, ayaan had in principe net geneutraliseerd moeten worden als je naar de maatstaven kijkt.
CGJ12 schreef:Volgens
Leon de Winter ligt de waarheid net een beetje anders dan Zembla doet vermoeden.......
steeffie schreef:Whiz schreef:Ja maar Ayaan heeft gelogen om dat te krijgen, en ze beweren dat taida dat ook heeft gedaan, en is daarom uit gezet. Dus, ayaan had in principe net geneutraliseerd moeten worden als je naar de maatstaven kijkt.
Mee eens, maar toen waren ze nog niet zo streng op die regeltjes..En ik vind niet dat je iemand na al die jaren alsnog haar paspoort kan afpakken om zoiets
Channie23 schreef:Wow, dat was net wel ff heftig tussen Rita en Femke
Chans schreef:Als ik het goed heb meegekregen heeft Verdonk gezegd dat als ze op dat moment Minister was geweest ze Ayaan ook uitgezet zou hebben.
ellenlouise schreef:Chans schreef:Als ik het goed heb meegekregen heeft Verdonk gezegd dat als ze op dat moment Minister was geweest ze Ayaan ook uitgezet zou hebben.
Tja, gelijke moniken, gelijke kappen. Vreemd dat de VVD het kennelijk geen bezwaar vond. Tevens blijkt ook dat de IND dus vrij makkelijk een rad voor ogen te draaien is.
Ik vind Ayaan zeker geen rotmens, ze heeft ook veel goede dingen gedaan. Maar jeetje, moeilijk verhaal. Ze kàn gewoonweg niet meer blijven, dit tast alle geloofwaardigheid aan (voorzover nog aanwezig).
sarabande schreef:Ze schaamt zich helemaal niet, was straks op de tv. Iedereen liegt, haar tante, haar broer, haar ex man, alleen zij niet. En ze heeft weer hele verhalen.
Maar dat ze goed kan l*llen wisten we al
Channie23 schreef:
dat gevoel heb ik nu dus ook bij Rita
Channie23 schreef:
dat gevoel heb ik nu dus ook bij Rita
ellenlouise schreef:sarabande schreef:Ze schaamt zich helemaal niet, was straks op de tv. Iedereen liegt, haar tante, haar broer, haar ex man, alleen zij niet. En ze heeft weer hele verhalen.
Maar dat ze goed kan l*llen wisten we al
Nou sarabande, ik heb toevallig een stukje gezien en het huilen stond haar nader dan het lachen (terecht overigens). Of het van schaamte was weet ik niet maar ze had het er duidelijk moeilijk mee.