snowdon schreef:Wees gerust, er zullen niet veel mannen zijn die naast jou wakker willen worden!
Leon hij bedoelde het denk ik niet aanvallend haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
snowdon schreef:Wees gerust, er zullen niet veel mannen zijn die naast jou wakker willen worden!
ponylovertje schreef:mistral schreef:Ik vond hem net een pauw
hahaben jij er ook geweest dan? Wanneer? Natuurlijk was hij net een pauw, maar dat is toch leuk? Show je veren, wees zo trots als een pauw
piet_Ethel schreef:Mijn menig is over de homo,s Ik hoop niet dat ik ooit wakker word met een vent naast me
sronnie schreef:piet_Ethel schreef:Mijn menig is over de homo,s Ik hoop niet dat ik ooit wakker word met een vent naast me
Voor mij geldt hetzelfde![]()
stefoo schreef:Sommige Mensen vinden je aardig tot je verteld dat je homo bent..
klaasjuhhh schreef:stefoo schreef:Sommige Mensen vinden je aardig tot je verteld dat je homo bent..
Mij ook al een paar keer overkomen
stefoo schreef:Sommige Mensen vinden je aardig tot je verteld dat je homo bent..
Doen homo's zo raar dan..
Ik kende een paar homo's al lang, en heb nooit gemerkt dat ze homo waren totdat iemand het zei..
stefoo schreef:en er zijn meer jongens hetero dan homo
stefoo schreef:Haha ja,, ondertussen.. Netzoals die mannen met een gezien en ondertussen met andere mannen zitten te flikflooien