Maar niet normaal hoe er mee wordt omgegaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siebjelover schreef:dat bedoel ik niet gemeen tegenover die moeder of die baby..maar die ogen zien er zo raar uit...bijna nep
SnelleMarz schreef:Dus als je lef hebt om de waarheid onder ogen te zien;
http://www.google.nl/search?sourceid=na ... nencephaly
en evt. zelfs bij afbeeldingen te kijken.
Citaat:als ik zo'n kind zou krijgen dan dan ging ik dood
napie schreef:Ik ben ze gelukkig nog niet tegengekomen op mijn werk (ik werk op de verloskamers) Deze kinderen worden zonder hersenen geboren en blijken ook niet bewust te zijn van pijn. Wel gillen ze heel hoog wat het heel dramatisch maakt
Joycee_ schreef:Ik vind Dat ze er niet normaal mee omgaan. Hij zit daar in een pan ofzo? naakt enzo. Maargoed, wel eng enzo.
Ludora schreef:Een open ruggetje kende ik wel maar dit had ik nog nooit gezien.
Het kan idd goed zijn dat te ouder geld hebben gekregen om dit te publiceren. Als het mensen zijn die geld kunnen gebruiken in dit soort landen doen ze dat denk altijd wel.
Tsja wat moet ik er verder over zeggen, een verlies voor de ouders aan de ene kant, aan de andere kant lijkt het me moeilijk om een kindje zo op te voeden al zou het al levensvatbaar kunnen zijn..
Lang leven de echo's in Nederland.
guccio schreef:MoonChloe schreef:Als ik goed begrijp is hij dood
Hoe heeft de moeder dat voor elkaar gekregen, bevallen van een 2 kilo wegende baby.
ik ben bevallen van een 4,5 kilo wegende baby dus een baby van 2kilo moet een eitje zijn...
Baby ziet er trouwens niet uit als een baby, vind het mensonterend hoe re mee gelopen word als dit verhaal waar is..
Tolstoj schreef:Waar je keihard voor moet knokken want in princiepe krijg je alleen een termijn echo. Daarop zijn nog geen afwijkingen zichtbaar. (aleen of het hartje wel of niet klopt.
SnelleMarz schreef:vlasta schreef:Leeft de moeder nog wel?
Want een baby van 2 kilo op de wereld zetten lijkt me geen pretje..
als je 't artikel even aandachtig had gelezen en dit topic aandachtig had doorgelezen, had je gezien dat de moeder nog leeft.
En als je voortaan eerst even nadenkt voordat je wat post,
een baby weegt standaard rond de 2/3 kilo
Blegh, ik walg van sommige reacties hier!
En sluit me aan bij de 'lieve' mensen onder ons, beetje respect ajb!
Nathalie1976 schreef:ik reageer ff niet op het artikel maar wel op de kinderen die denken dat 2 kilo zwaar is als je dat moet baren.....
VRAAG AAN JE MOEDER HOE ZWAAR JIJ WOOG TOEN JE GEBOREN WERD!!!
mijn oudste zoon woog 4 kilo..............
en de jongste 3 kilo...................
ik zou als ik jullie was maar goed opletten bij de biologieles voordat jullie ook nog gaan vragen waar de baby's eigenlijk vandaan komen..................
horseNL00 schreef:ik geloof er niks van. die foto is gewoon getricked en er is gezegd dat het heeeeeeel ver weg is gebeurd.... en dan maar hopen dat die gekke Nederlanders erin trappen.
Sypheron schreef:Hoax, fake, en absoluut niet echt.
http://www.dolakhanepal.com/
De officiele site van Dolakha, waar dus helemaal niets over dit nieuws is terug te vinden.
Plus een eervolle vermelding op museumofhoaxes.com:
http://www.museumofhoaxes.com/hoax/webl ... akha_baby/
Er is geen enkele grote nieuwssite zoals Reuters of CNN die hier een vermelding over maakt.