Natalee Holloway... het media circus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:39

KiWiKo schreef:
Weet je het kind was natuurlijk de schande van de familie en ze heeft een goede levensverzekering...... misschien hadden pa en ma wel iets boven hun stand geleefd.......

En dit gevoel wordt voor mij steeds sterker, vooral omdat mams graag wil dat ze doodverklaard word......

maarja, ik zeg dit natuurlijk niet hardop

Oei als dat waar zou zijn is het wel erg hard

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:42

ik denk zomaar dat er ook een reden is waarom de Amerikanen zich zo met dit meiske bemoeien.......

het zaakie stinkt, en wel zoooo vreselijk.

Liezel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:43

dat er íets aan de hand is, is zeker, maar wát....

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:44

ik denk dat wat ik denk

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:46

Wat ik hier lees is dat er een grote verzekering op Natalee haar lichaam zat, zou het dan niet zo zijn dat het allemaal in scene is gezet en de ouders er met het geld vandoor gaan. Aan de andere kant, waarom moeten dan die 3 jongens nou persee de l*l zijn, ze zoeken nu een dader en die hebben de amerikanen in Joran gevonden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:48

Nou die Joram is volgens mij ook niet zuiver

Meetje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:49

Die ouders danken God misschien wel dat er toevallig drie jongens in het spel kwamen die nu de bok toegespeelt krijgen.
Ergens is het natuurlijk ook wel te verwachten dat er jongens op haar afkwamen.
Ze is redelijk mooi en wulps dus de ideale combinatie.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 18:50

Snappie, zou me niks verbazen..........

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:48

Het stinkt gewoon

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:08

Het zou natuurlijk ook nog zo zijn, dat nathalie en moeder samenwerken en dus .... nathalie verdwijnt, gat ergens lekker in warm land wonen, moeder geeft haar voor dood op, verzekering keert geld uit en nathalie en moeder vangen allebei de helft.

Mistic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:35

Is er eigenlijk al wat bekend van de laatste zoekactie. Ik heb er helemaal niets meer over gehoord.

Ach ja, het zou me ook heel erg verbaasd hebben als ze wel iets gevonden zouden hebben.

UrbanL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 09:39

Kan je een dingen zeggen die arubanen zijn dit hele verhaal super zat en willen rust. Dit komt niet positief over.

Trudy_dJ

Re: Natalee Holloway... het media circus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:22

Op het moment van de verdwijning van Natalee was ik in Nederland. Maar enkele weken daarna (ik vertrok begin september) ben ik naar Curacao gegaan. Ik was daar voor stage. En aangezien Aruba natuurlijk daar vlakbij lag, stond het ook daar regelmatig in de krant. Wat ik van die mensen begreep stond daar het volgende in de krant.
Natalee was een hoertje. Ze had afstand gedaan van haar familie en wilde haar eigen leven leiden. Ze had dus geen goede verstandhouding met haar ouders.
Ze is enkele keren gesignaleerd in een hoerenkast in Venezuela.
Maar omdat ze ruzie heeft met haar ouders, wil ze geen contact meer met hen.

Dit is wat ik van de Curaçaose mensen heb gehoord. En wat daar in de krant stond. Maar ik weet ook wel dat niet alles waar hoeft te zijn wat in de krant staat.

En wat betreft die Joran. Ik weet niet of hij haar heeft vermoord. Het is misschien wel een aparte gozer en zn verhaal verschilt van dag tot dag. Maar stel dat hij het echt niet heeft gedaan, dat is dan toch ook vreselijk als er zo over je geschreven wordt.
Hij zal vast wel contact met haar hebben gehad die avond, maar dat wil niet gelijk zeggen dat hij de dader is.

Een waar raadsel voor mij.

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 10:28

LZP--> NM

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 23:04

Ja ik ben benieuwd of ze haar lichaam ooit nog vinden. Denk dat ze het in de oceaan gedumpt hebben en dat de haaien het hebben... tja hoe zeg je dat... opgevreten. Het is een vies zaakje enne die mams, ik krijg de kriebels van haar!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 13:22

trudydejong schreef:
En wat betreft die Joran. Ik weet niet of hij haar heeft vermoord. Het is misschien wel een aparte gozer en zn verhaal verschilt van dag tot dag.

Ik heb dus een topic in de huiskamer waarin ik mijn belevenissen schrijf en daarin vergeet ik af en toe stukjes die ik later alsnog noem. Ik bedoel maar, dat schrijf ik dezelfde dag nog op. Moest ik dat weken later doen, dan zal het denk ik ook wel een beetje gehakseld eruit komen.
Ook getuigen veranderen steeds hun verhalen omdat ze andere details herinneren. Het geheugen is een vreemd iets. Je kunt je bv iets herinneren wat niet eens echt gebeurd is. Vraag tien mensen te beschrijven wat ze samen een week geleden hebben meegemaakt, en je krijgt tien verschillende verhalen.

Ik denk dat het maar wat makkelijk is om een willekeurig iemand die contact met haar heeft gehad als schuldige aan te wijzen. Een zondebok moet er komen, hè.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 21:25

Moord is nog al wat, doe je niet zo maar eventjes. Als ik die jongen zie, kan ik het mij niet echt voorstellen, veel aannemelijker vind ik dat het meisje met een andere knul die al in het slechte millieu zit ergens vertoeft of door geweld om het leven is gekomen door een nooit op te sporen type.

Amy77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:35

Ik geloof dat er maandag of dinsdag bij opsporing verzocht een heel item aan Natalee wordt gewijdt, dus voor de liefhebbers, ze zijn op Aruba en laten ook de zoektochten zien.

Trudy_dJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 09:37

Ja, klopt ik heb dat ook gehoord!
Vanmorgen stond er in het AD weer een heel stuk over in.
Wat een toestand allemaal.

Lusitana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 12:09

Waarom zou het meteen moord moeten zijn? Ze is misschien wel met een dronken kop een klif af gereden/gevallen om maar wat te noemen.

Hier is jaren geleden een brug ingestort (hebben jullie vast wel op het nieuws gezien) in een rivier. Sommige lijken spoelden veel later aan bij de spaanse kust (veel noordelijker), maar de meesten zijn nu nog niet teruggevonden...ik bedoel maar, een lijk blijft heus niet braaf aan de kust van het eiland liggen om gevonden te worden. Kan inmiddels bij wijze van sprek wel bij Afrika drijven. Nou ja, onderweg is het natuurlijk al aangevreten en verrot, dus blijft er niet zoveel over dan wat botjes en die hebben de gewoonte om naar de bodem te zinken, alwaar er weer gewoon zand over komt.

Gedrag van moeder is bepaald a-typisch als je een kind verliest en dat maakt het inderdaad wel verdacht in de zin van dat het misschien om geld opstrijken gaat.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:01

Vanavond wordt er een hele uitzening van opsporing verzocht aan haar toegewijd...

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:04

hoelaat?

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:22

denk dat het nu wel bezig is..

Samy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:00

ja ik heb het gezien, maar het was het zelfde als wat er die dag in de spits stond, dus ik had t al gelezen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 13:30

ik heb het gemist gister..
Zijn er nog nieuwe dingen bekend gemaakt?