Eerst beschikbare vlucht is op 12 maart voor een luttele 23.000
Er zijn vast andere opties maar even als indicatie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Even in de KLM app een vlucht gezocht van Bangkok naar Amsterdam met 3 personen.
Eerst beschikbare vlucht is op 12 maart voor een luttele 23.000![]()
Eretria schreef:fransje23 schreef:Even in de KLM app een vlucht gezocht van Bangkok naar Amsterdam met 3 personen.
Als je eind maart kijkt vliegt eva air voor rond de 800
Het is inderdaad overmacht, wat willen ze doen, je zelf komen halen?
Arianne_94 schreef:Zeker moet het veilig zijn. En ik ben ook zeker voorstander dat ze eerst de mensen daar moeten helpen. Dat is ook 1 van de redenen dat we niet gelijk zelf een ticket hebben geboekt.
Maar tot gisteren wisten we niet waar we aan toe waren. En dat geeft veel onrust, nu dat er is. Is het “oké”
Eretria schreef:fransje23 schreef:Even in de KLM app een vlucht gezocht van Bangkok naar Amsterdam met 3 personen.
Als je eind maart kijkt vliegt eva air voor rond de 800
Fitzroy schreef:fransje23 schreef:Ts heeft een pakketreis volgens mij is Tui verantwoordelijk voor hun terugreis.
Contact opnemen met de reisorganisatie of luchtvaartmaatschappij klinkt makkelijker dan gezegd.
Je moet er eerst al doorheen komen en vervolgens sta je heel lang in de wacht. Vervolgens krijg je iemand aan de lijn die zegt alle begrip te hebben maar niets voor je kan doen.
En dat iedere dag opnieuw..
Dat wil je toch niet? Ik zou echt zelf een vlucht boeken, dan maar een paar duizend euro extra. Met de zekerheid dat je wel vertrekt.
Popstra schreef:Verzekeringen die niet meer uitkeren..
Lees zelf nooit die regeltjes in de voorwaarden want wie verwacht nu zoiets!?
germie schreef:Dat dus. Sterker nog, ik heb wel eens gereisd zonder reisverzekering en ook wel dingen gedaan die buiten een verzekering vielen. Ik zie dat als risicobeheersing. Mijn ervaring is helaas dat als je iets hebt dat de verzekering er echt niet voor jou is. Elke euro die ze niet hoeven betalen zullen ze niet betalen.
Toen ik in coronatijd in het buitenland in oranje landen zat, tjonge, dat was dom, je was niet verzekerd, enz. Maar dat is niet waar, je bent voor medische kosten nog altijd verzekerd tot het eigen niveau. En reken er maar op dat ze de regels nu weer gaan aanpassen voor het midden oosten die niet in het voordeel van de klant werken. Dat deden ze ook bij corona. Ineens was dat niet meer verzekerd.
En je ziet nu ook weer de lobby voor de pakketreis omhoog poppen. Ja, dat is nu misschien wel het geluk van de TS, maar de luchtvaartmaatschappij moet het wel oplossen. In coronatijd werd er ook steeds gezegd dat je met een pakketreis moest gaan, want veiliger, blabla. Zelf boek ik zelden een pakketreis omdat die al snel 1000 euro duurder zijn dan zelf regelen als het om duikvakanties gaat. Maar ook andere tripjes regel ik vaak liever zelf omdat je dan specifieke dingen wilt doen en dat kan niet met een pakketreis. Of je wilt juist extreem goedkoop en simpel overnachten. Dat bieden pakketreizen vaak ook niet.
grapjassen. Heb toen gauw zelf voor een tientje de Flixbus geboekt, ook opgelost. Hotel was voor niks geboekt, maargoed ik sliep in de bus (was een nachtbus) dus dat was in die zin opgelost dat ik er niet meer op leeg liep dan anders. Fitzroy schreef:@germie, ik ben in het buitenland geopereerd. Dit kostte maar liefst $ 27.000,-, voor iets wat in Nl misschien € 5000,- kost. Dan ben je dus mooi de pineut als je reisverzekering niet uitkeert.
Moet je zelf weten maar dan ook niet piepen als je zelf 22.000,- bij moet leggen. Als jij dat risico aan wilt gaan, jouw probleem.